Bekijk volle/desktop versie : Rotdesign



Pagina's : [1] 2

11-06-2011, 15:08
Wat een lelijke boel hier, ik word er gewoon misselijk van. Waren de webmasters of wat dan ook high toen ze dit in elkaar flansten?

Anyway, ik ben hier weg.

Ma3a salama m.nl!

11-06-2011, 15:11


ik wil oude trug inderdaad ugly

11-06-2011, 15:12
Eigenlijk best goed dat ze dat hebben gedaan. Perfecte manier om af te kicken.

11-06-2011, 15:13
Couldn't agree more. Zo onoverzichtelijk, lelijk ook. Banners die way te groot te zijn midden op je scherm en mijn topic's reacties zijn gedelete tot een dag terug.

11-06-2011, 15:15


Ik mis m.nl hoe het was , C_L.

11-06-2011, 15:18
Ik denk dat zo veel leden weg zullen gaan.. is idd niet om aan te zien en nog maar te zwijgen van de flitsende reclamebanners echt irritant. Niks is overzichtelijk.

11-06-2011, 15:23

Citaat door SuikerZoettt:
Ik denk dat zo veel leden weg zullen gaan.. is idd niet om aan te zien en nog maar te zwijgen van de flitsende reclamebanners echt irritant. Niks is overzichtelijk.
Serieus, ik krijg gewoon hoofdpijn van al dat licht. Ik vind dat de layout heel goedkoop lijkt, onoverzichtelijk. Ik snap helemaal niet wat het nut is dat je mensen hun geslacht niet meer kan zien. Oké, dit klinkt als een rare zin, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

11-06-2011, 15:27
Ik kan hier maar niet aan wennen. :/

11-06-2011, 15:28
, sounds very weird indeed. HUn geslacht ni meer kan zien.

Ze hebben Hababam nagedaan. Wie wil er nou op Turken lijken.
Neeje, kwil echt de oude terug. Lay-out valt nog te doen, maar al die nieuwe functies en die banner die way too much in yo' face zijn. HAAT!

11-06-2011, 15:30

Citaat door crazy_lina:
, sounds very weird indeed. HUn geslacht ni meer kan zien.

Ze hebben Hababam nagedaan. Wie wil er nou op Turken lijken.
Neeje, kwil echt de oude terug. Lay-out valt nog te doen, maar al die nieuwe functies en die banner die way too much in yo' face zijn. HAAT!
Links naast je nickname is een icoontje te zien.

11-06-2011, 15:32

Citaat door levuuh:
Ik kan hier maar niet aan wennen. :/

Ik ook niet. Lelijkheid ten top.

Citaat door crazy_lina:
, sounds very weird indeed. HUn geslacht ni meer kan zien.

Ze hebben Hababam nagedaan. Wie wil er nou op Turken lijken.
Neeje, kwil echt de oude terug. Lay-out valt nog te doen, maar al die nieuwe functies en die banner die way too much in yo' face zijn. HAAT!
, you know what I mean!

Ja, als die rechtse strook vol reclame weg was zou het iets beter zijn. De kleur vind ik wel veel te licht en onaangenaam voor de ogen. Privacy is weg, je kan niet meer zien wie wie is. Pfff.

11-06-2011, 15:37

Citaat door Lil_S:
Ik ook niet. Lelijkheid ten top.


, you know what I mean!

Ja, als die rechtse strook vol reclame weg was zou het iets beter zijn. De kleur vind ik wel veel te licht en onaangenaam voor de ogen. Privacy is weg, je kan niet meer zien wie wie is. Pfff.
Misschien is het tijd om m.nl vaarwel te zeggen.

11-06-2011, 15:38


I know. Just sounds funny.

Money in tha pocket die banners zo midden op je pagina's. Zal veel bedrijven aantrekken.
Die witte kleur in contrast met zo'n donkere kleur is inderdaad niet fijn. Just way too much. Vroeger was het simpel, easy en alles was duidelijk. Nu? :/

11-06-2011, 15:38

Citaat door levuuh:
Misschien is het tijd om m.nl vaarwel te zeggen.
Ik denk het ook.

11-06-2011, 15:40

Citaat door Lil_S:
Eigenlijk best goed dat ze dat hebben gedaan. Perfecte manier om af te kicken.
Precies.

Pagina's : [1] 2