Bekijk volle/desktop versie : Ik wil Marokko.nl bedanken......



Pagina's : [1] 2

10-06-2011, 02:01
Vrij Recent heb ik Marokko.nl ontdekt. Ik wist echt niet van het bestaan af. Ikzelf heb nooit Msn of zoiets dergelijks gehad. Om verschillende redenen. Op het begin had ik zoiets van "wat ben ik hopeloos bezig om hier een vrouw te zoeken"! Echter is hier niets mis mee, want heden ten dage is de digitale wereld zodanig ontwikkeld dat vrijwel iedereen thuis achter de PC met elkaar aan het communiceren is. Het zal mij niets verbazen dat broertjes en zusjes thuis, ook met elkaar via de pc of blackberry aan het commucieren zijn. En bovendien zijn de gesprekken die men op straat voert ook heel kortaf geworden, want er valt niets meer te melden, alles is toch via de beruchte blackberry of computer. Verder is de beruchte PSSS op straat ook soooo 1998. Nee dames en heren de digitale wereld heeft veel veranderd,maar dat wisten wij allemaal al.
Toch vind ik het ergens een beetje jammer, want het volkse is er niet meer en spontaniteit helemaal niet meer mensen lijken net loslopende computers, ik vind het maar saai en ongezellig!

Vooralsnog wil ik Marokko.nl bedanken. Ik heb de laatste maanden met veel liefdesverdriet rondgelopen., Ik dronk veel,gokte, ging naar de hoereerders, ik werd vaak agressief en vertoonde nog meer destructief gedrag. Dit allemaal om de ene vrouw te vergeten waarop ik zo verliefd ben en die mij niet wil.
Onlangs heb ik met de moed der wanhoop een advertentie hier op Marokko.nl geplaatst. Met het verzoek een vrouw beter te leren kennen, ik moet zeggen dat ik tamelijkl veel reacties kreeg; Met de een klikte het niet, met de ander heb ik minder iets mee, een ander was men type niet en zo waren er verschillende meiden die ik bedankt heb.
Toch was er 1 parel met wie het klikt en we zijn op elkaar verliefd geworden, het is een hele lieve leuke Belgische meid met wie het gelijk klikte. En langzaamaan vergeet ik het meisje waarop ik zo verliefd ben en doe ik helemaal geen gekke dingen meer.

Dus Marokko.nl nogmaals bedankt, dit mag ook een keer gezegd worden toch

Groetjes

10-06-2011, 02:09



Citaat door Camorra:
Vrij Recent heb ik Marokko.nl ontdekt. Ik wist echt niet van het bestaan af. Ikzelf heb nooit Msn of zoiets dergelijks gehad. Om verschillende redenen. Op het begin had ik zoiets van "wat ben ik hopeloos bezig om hier een vrouw te zoeken"! Echter is hier niets mis mee, want heden ten dage is de digitale wereld zodanig ontwikkeld dat vrijwel iedereen thuis achter de PC met elkaar aan het communiceren is. Het zal mij niets verbazen dat broertjes en zusjes thuis, ook met elkaar via de pc of blackberry aan commucieren is. En bovendien zijn de gesprekken die men op straat voert ook heel kortaf geworden, want er valt niets meer te melden, alles is toch via de beruchte blackberry of computer. Verder is de beruchte PSSS op straat ook soooo 1998. Nee dames en heren de digitale wereld heeft veel veranderd,maar dat wisten wij allemaal al.
Toch vind ik het ergens een beetje jammer, want het volkse is er niet meer en spontaniteit helemaal niet meer mensen lijken net loslopende computers, ik vind het maar saai en ongezellig!

Vooralsnog wil ik Marokko.nl bedanken. Ik heb de laatste maanden met veel liefdesverdriet rondgelopen., Ik dronk veel,gokte, ging naar de hoereerders, ik werd vaak agressief en vertoonde nog meer destructief gedrag. Dit allemaal om de ene vrouw te vergeten waarop ik zo verliefd ben en die mij niet wil.
Onlangs heb ik met de moed der wanhoop een advertentie hier op Marokko.nl geplaatst. Met het verzoek een vrouw beter te leren kennen, ik moet zeggen dat ik tamelijkl veel reacties kreeg; Met de een klikte het niet, met de ander heb ik minder iets mee, een ander was men type niet en zo waren er verschillende meiden die ik bedankt heb.
Toch was er 1 parel met wie het klikt en we zijn op elkaar verliefd geworden, het is een hele lieve leuke Belgische meid met wie het gelijk klikte. En langzaamaan vergeet ik het meisje waarop ik zo verliefd ben en doe ik helemaal geen gekke dingen meer.

Dus Marokko.nl nogmaals bedankt, dit mag ook een keer gezegd worden toch

Groetjes



uppie voor jou, veel geluk toegewenst met haar. ghair inshallah

10-06-2011, 02:11
Good luck bro en bescherm jezelf tegen bedriegers.

10-06-2011, 02:14
Wil je je eerst testen op HIV of SOA,,,,,,

10-06-2011, 02:25


Allah ie kemal bgair!

10-06-2011, 02:46

Citaat door JaguarX:
Wil je je eerst testen op HIV of SOA,,,,,,


Of, je hebt nooit van onveilig vrijen gehoord! of, je hebt nooit van een condoom gehoord! of, je leeft nog onder een steen! of, je bent een knaap van twee kratten hoog! of een combinatie van dit allemaal!

10-06-2011, 02:49

Citaat door Camorra:
Vrij Recent heb ik Marokko.nl ontdekt. Ik wist echt niet van het bestaan af. Ikzelf heb nooit Msn of zoiets dergelijks gehad. Om verschillende redenen. Op het begin had ik zoiets van "wat ben ik hopeloos bezig om hier een vrouw te zoeken"! Echter is hier niets mis mee, want heden ten dage is de digitale wereld zodanig ontwikkeld dat vrijwel iedereen thuis achter de PC met elkaar aan het communiceren is. Het zal mij niets verbazen dat broertjes en zusjes thuis, ook met elkaar via de pc of blackberry aan het commucieren zijn. En bovendien zijn de gesprekken die men op straat voert ook heel kortaf geworden, want er valt niets meer te melden, alles is toch via de beruchte blackberry of computer. Verder is de beruchte PSSS op straat ook soooo 1998. Nee dames en heren de digitale wereld heeft veel veranderd,maar dat wisten wij allemaal al.
Toch vind ik het ergens een beetje jammer, want het volkse is er niet meer en spontaniteit helemaal niet meer mensen lijken net loslopende computers, ik vind het maar saai en ongezellig!

Vooralsnog wil ik Marokko.nl bedanken. Ik heb de laatste maanden met veel liefdesverdriet rondgelopen., Ik dronk veel,gokte, ging naar de hoereerders, ik werd vaak agressief en vertoonde nog meer destructief gedrag. Dit allemaal om de ene vrouw te vergeten waarop ik zo verliefd ben en die mij niet wil.
Onlangs heb ik met de moed der wanhoop een advertentie hier op Marokko.nl geplaatst. Met het verzoek een vrouw beter te leren kennen, ik moet zeggen dat ik tamelijkl veel reacties kreeg; Met de een klikte het niet, met de ander heb ik minder iets mee, een ander was men type niet en zo waren er verschillende meiden die ik bedankt heb.
Toch was er 1 parel met wie het klikt en we zijn op elkaar verliefd geworden, het is een hele lieve leuke Belgische meid [/SIZE]met wie het gelijk klikte. En langzaamaan vergeet ik het meisje waarop ik zo verliefd ben en doe ik helemaal geen gekke dingen meer.

Dus Marokko.nl nogmaals bedankt, dit mag ook een keer gezegd worden toch

Groetjes



[SIZE="4"]
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat moet ook gezegd worden

10-06-2011, 02:53

Citaat door Camorra:
Of, je hebt nooit van onveilig vrijen gehoord! of, je hebt nooit van een condoom gehoord! of, je leeft nog onder een steen! of, je bent een knaap van twee kratten hoog! of een combinatie van dit allemaal!


Nee maar kan toch geen kwaad, als je clean bent kan je met haar naar bed...

10-06-2011, 02:53

Citaat door Esperanza.:

tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat moet ook gezegd worden



Voor alle duidelijkheid een Marokkaanse Belgische. En wat is er tfoe aan ee belgische? ben je door Dutroux ontvoerd en verkr ofso?

10-06-2011, 03:05

Citaat door hallallove:
Neem zn advies nou maar aan hoor want alsof dit alles zegt. En niet gelijk zo reageren, je lijkt er te makkelijk over te denken veilig of niet. Wellicht waande je je veilig, denk daar maar over na.



jij hebt ook sexuelevoorlichting nodig meisje.

zal ik je een korte voorlichting geven: Doe NOOIT en te nimmer aan anale sex en helemaal niet met een aap of een negroide type. Helaas doen veel marokkaanse meiden hier in NL wel hieraan en krijgen dan te kampen met HIV of een soa. Hou je billen gewoon dus dicht!

Ik ben Goddank helemaal clean

veroordeel een ander niet en leer van jou fouten en andemans fouten!
Ben je genoeg bevredigt hierdoor mevr hallallove

10-06-2011, 03:54

Citaat door hallallove:
Neem zn advies nou maar aan hoor want alsof dit alles zegt. En niet gelijk zo reageren, je lijkt er te makkelijk over te denken veilig of niet. Wellicht waande je je veilig, denk daar maar over na.



Wowo ze is het echt met me eens he...........

10-06-2011, 04:17

Citaat door hallallove:
Ja, maar lees ts dan. Die lijkt te denken dat alleen homo's en alles wat daarvan in de buurt komt hiv of een soa kan oplopen (weet ff niet hoe het anders te beschrijven). Lees zn reactie maar, dan snap je waarom ik deze vergelijking maak. Hij loopt achter.. niet wij.



Yep, drugs, drank en hoereren kun je ziektes oplopen....

10-06-2011, 04:20


nooit gehoord van onzinhoekje?

10-06-2011, 04:34
aaaaaah zooooooo moooooooiii

10-06-2011, 04:36
Hij heeft gelijk met die internet shit allemaal verlege kklijers tegewoordig

Pagina's : [1] 2