Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen met een hogere functie



Pagina's : [1] 2 3 4

09-06-2011, 22:48
Mannen: hebben jullie er problemen mee als een vrouw een hogere functie beoefent dan jij, en dus meer dan jij verdient?

Dat heb ik me altijd al afgevraagd.

09-06-2011, 22:50


Gaat niet werken, want ze gaan zich de baas in huis voelen. Koppigheid > Arrogantie > Egoisme > Scheiding > Zelfmoord > Einde




09-06-2011, 22:52

Citaat door Crazieee:
Gaat niet werken, want ze gaan zich de baas in huis voelen. Koppigheid > Arrogantie > Egoisme > Scheiding > Zelfmoord > Einde









wat een kletskoek zeg!

09-06-2011, 22:53
Ja. Heel veel problemen.

09-06-2011, 22:54


klopt, dan moet je echt als man shie twee baanen hebben of een eigen zaak en knallen jongen. want ze gaat echt moeilijk worden

09-06-2011, 22:54
Boeit me niet. Zodra er kinderen in het spel zijn, mag ze haar mooie functie vaarwel zeggen.

09-06-2011, 22:58

Citaat door Crazieee:
Gaat niet werken, want ze gaan zich de baas in huis voelen. Koppigheid > Arrogantie > Egoisme > Scheiding > Zelfmoord > Einde





Oh, ja. Jij hebt het helemaal uitgestippeld, jij weet dat namelijk allemaal.

Citaat door Traffixx:
Ja. Heel veel problemen.

Uhm, dat je niet eens de moeite doet om je reactie te beargumenteren zegt al heel wat.

Citaat door dinges:
klopt, dan moet je echt als man shie twee baanen hebben of een eigen zaak en knallen jongen. want ze gaat echt moeilijk worden

Is het zo erg dan dat een vrouw meer verdient? Ik begrijp dat niet. Leg eens uit...

Citaat door Magmoet:
nee,

Ik zie daar een komma, betekend dat dat je nog wat wilt zeggen?

Citaat door levuuh:
Boeit me niet. Zodra er kinderen in het spel zijn, mag ze haar mooie functie vaarwel zeggen.


Ach, wat aardig van. Ze mag nog zelfs haar baan opgeven.

09-06-2011, 23:00
Mannen hebben altijd problemen.

09-06-2011, 23:02

Citaat door Boss_Life2:
zulke carrièregeile wijven wil je niet eens in huis halen

No comment. Ga eerst maar normale woorden gebruiken.

Citaat door mnl_oma:
Mannen hebben altijd problemen.

Vertel mij wat.

09-06-2011, 23:02
vrouwen verdienen toch minder

09-06-2011, 23:03

Citaat door RisingStar:
Oh, ja. Jij hebt het helemaal uitgestippeld, jij weet dat namelijk allemaal.

Uhm, dat je niet eens de moeite doet om je reactie te beargumenteren zegt al heel wat.

Is het zo erg dan dat een vrouw meer verdient? Ik begrijp dat niet. Leg eens uit...

Ik zie daar een komma, betekend dat dat je nog wat wilt zeggen?


Ach, wat aardig van. Ze mag nog zelfs haar baan opgeven.


Ja joh, ze kan haar kinderen beter in een crèche dumpen zodat ze haar droombaan kan behouden.

09-06-2011, 23:06

Citaat door levuuh:
Ja joh, ze kan haar kinderen beter in een crèche dumpen zodat ze haar droombaan kan behouden.


Voor een baan hoef je niet per se in een kantoor te zitten. Laptopje erbij en je kan je werk overal doen. We zijn al wat verder hé. Niet zo conservatief zijn.

09-06-2011, 23:06


Lig ik niet wakker van

09-06-2011, 23:08

Citaat door Exclusive_:
Voor een baan hoef je niet per se in een kantoor te zitten. Laptopje erbij en je kan je werk overal doen. We zijn al wat verder hé. Niet zo conservatief zijn.


Helaas berust dit niet op de werkelijkheid. Ik acht de kans zeer klein dat ze dagelijks haar werk mee naar huis mag nemen.

09-06-2011, 23:11

Citaat door RisingStar:
Mannen: hebben jullie er problemen mee als een vrouw een hogere functie beoefent dan jij, en dus meer dan jij verdient?

Dat heb ik me altijd al afgevraagd.


Ik zou er geen probleem mee hebben, maar ze moet het niet steeds tegen me gaan gebruiken. Zou wel erg zijn dat je je eigen vrouw geen succes gunt als jij t niet ook hebt.

Pagina's : [1] 2 3 4