Bekijk volle/desktop versie : Spoeeeeeeeddd!!!!



16-10-2004, 18:02
Salaam

Ik trouw inshallah over een maand, maar ik heb nog geen bruidsjurk!!!
Ik zou er graag 1 willen huren, waar kan ik dat doen?
Wie kent er bruidszaken in Rotterdam, Denhaag of Utrecht??

Ik heb gehoord dat Turken mooie, bedekte jurken verkopen, maar waaaaaaar zijn ze gevestigd?


Ik ben radeloos

16-10-2004, 18:56


Salaam ,

Ten eerste mabroek 3eliek!

Verder, er loopt hier een lid rond die bruidsjurken verhuurt..hele mooie en ze is ook nog aardig.
Sihamm is geloof ik haar nick en ze is gevestigd in Rotterdam als ik me niet vergis...?

Veel succes!

16-10-2004, 20:27

Citaat door SadGirl2004:
Salaam ,

Ten eerste mabroek 3eliek!

Verder, er loopt hier een lid rond die bruidsjurken verhuurt..hele mooie en ze is ook nog aardig.
Sihamm is geloof ik haar nick en ze is gevestigd in Rotterdam als ik me niet vergis...?

Veel succes!
ik ben al een keer bij Sihamm geweest... ik heb een aantal jurken bij haar gepast, maar ze waren te bloot...(niet heel erg bloot, maar een beetje een decolleté en daar kan ik niet mee aan komen zetten)
Misschien dat ik toch weer bij haar ga kijken, want ik heb nu besloten om met Hijab te trouwen.. dan is dat blote opgelost!
Bedankt voor je reactie :blauwkus:

17-10-2004, 00:18
Salam Alaikoem VirtualAngel,

Ik trouw ook precies over een maand, moge Allah swt je huwelijk zegenen. (Ameen)

Ik heb ook nog GEEN bruidsjurk, mocht je tips voor me hebben laat het me weten aub.. ben namelijk hard op zoek naar een bruidsjurk nog 1 MAAAAAND . de tijd vliegt soubhanAllah voorbij.

Wa salam alaikoem

3anaki Allah bij het zoeken naar jou ideale bruidsjurk.

17-10-2004, 22:01



Citaat door oeghtfilah:
Salam Alaikoem VirtualAngel,

Ik trouw ook precies over een maand, moge Allah swt je huwelijk zegenen. (Ameen)

Ik heb ook nog GEEN bruidsjurk, mocht je tips voor me hebben laat het me weten aub.. ben namelijk hard op zoek naar een bruidsjurk nog 1 MAAAAAND . de tijd vliegt soubhanAllah voorbij.

Wa salam alaikoem

3anaki Allah bij het zoeken naar jou ideale bruidsjurk.
salaam alaikum

Gefeliciteerd met je huwelijk, Allah ikamel belgair inshallah!!
De tijd vliegt inderdaad... k ben zo bang dat ik straks op mn trouwdag zonder trouwjurk zit...
Als ik iets weet, dan laat ik het je weten....

17-10-2004, 22:02
heeft er niemand adressen voor me?

18-10-2004, 10:36
Hijaab en bruidsjurk? mashallah dat wil ik ook

Ik ken geen adressen voor je helaas

Allah ikemmel bighier inshallah en inshallah vind je snel een jurk .

18-10-2004, 16:16

Citaat door Mysticalia:
Hijaab en bruidsjurk? mashallah dat wil ik ook

Ik ken geen adressen voor je helaas

Allah ikemmel bighier inshallah en inshallah vind je snel een jurk .
Djazaka allahu gairan!

ik kan haast nie w88 om met hijab te trouwen.. dat zal mij zo'n speciaal gevoel geven denk ik...
Eerst wilde ik met selhaam de deur uit... de mannen zouden mij dan niet zien zonder hijab..
maar toen dacht ik aan het volgende: als ik bij mijn schoonouders thuis ben, is mijn schoonvader aanwezig en mijn zwagers... ik wil niet dat ze mij zonder hijab zien... ik weet dat het halal is om zonder hoofddoek gezien te worden door je schoonvader maar toch... uit respect wil ik hijab op hebben...
dus vandaar mijn besluit... nu alleen nog een trouwjurk en ik ben er klaar voor!!

Wa salaam

18-10-2004, 23:08
allereerst gefeliciteerd!
deze hebben ze wel in Tilburg, Echt een schitterende drie delige takshita, speciaal voor een bruid gemaakt. Deze is op de hand gemaakt en de stof is gewoon schitterend. Echt er zal geen tweede bruid eruitzien zoals jij. Iedereen kan aan een gewone bruidsjurk komen maar ik snap wel wat jij bedoelt en deze jurk voldoet aan vele eisen maar vooral aan de eis dat deze bedekt is. Er was een klant in de winkel en die noemde deze jurk een kunstwerk, geen gewone jurk.WIl je weten waar?? matems4@hotmail.com