Bekijk volle/desktop versie : Eh mgharba, elke jaar veroorzaken jullie weer chaos bij de boot,

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7

13-06-2011, 15:37
1 juli

13-06-2011, 15:48

Citaat door -Pebbels:
1 juli

Martelacties

Citaat door Overvechtnoord4:
En hoe, vorige jaar gingen wij met een golf 6.. relaxed airco bij file gewoon rustig muziek luisteren.. waloe haast geen stress.. wij zien die andere allemaal in paniek rwiena chaos alles haha.. laat staan wat ik tegen kom in de boot..
Rwina, mensen worden gek bij die boot. Kapotgrappig als we in Marokko aankomen, maar die deuren van de boten gaan nog niet open. Iedereen schreeuwen, claxonneren, schelden, teghenent alles. Marokkanen zijn m3asab, iwollah

Ik vind die chaos van onderweg er gewoon bij horen

Als wij met de boot terug gaan vanuit Tanger naar Algiciras hoeven we nooit te wachten woehoe =)
Onze oom zorgt er voor dat wij gelijk naar binnen mogen met de auto, al die Marokkanen waren boos lol!.
Sommige wachten een dag lang voordat ze binnen mogen en wij mogen naar binnen in 10min. geweldig : gniffel :

13-06-2011, 15:54

Citaat door LaLa_Karima:
Ik vind die chaos van onderweg er gewoon bij horen
Dat wel ja, maar soms is het 3iyek

Citaat door Bent_Bni_Ammart:
Als wij met de boot terug gaan vanuit Tanger naar Algiciras hoeven we nooit te wachten woehoe =)
Onze oom zorgt er voor dat wij gelijk naar binnen mogen met de auto, al die Marokkanen waren boos lol!.
Sommige wachten een dag lang voordat ze binnen mogen en wij mogen naar binnen in 10min. geweldig : gniffel :
Wees blij

Hoezo tegenant? Die spanjaarden doen het nog langzamer.. wij zaten gewoon in de auto rustig muziek ga3ga3 ya zoubida, rustig.. hahaha
Spanjaarden zelfde verhaal, nog erger 3aad. Feshkel toch, je moet gewoon relaxen keh sommige krijgen hartverzakking voordat ze in Marokko zijn aangekomen haha

13-06-2011, 15:54

Citaat door Mr_Aittouzine:
Tot jullie daar midden in spanje staan met een stilstaande file van meer dan 600 km en het 35 graden is. En dan nog bij de boot aankomen om daar vervolgens een paar dagen te overnachten. Je doet teghenent bij jezelf, mechi teghenent bij anderen
geheheh egt he wat beter is , is om de boot in nl al te boeken heb je dat overnachten niet meer he
waar pak je de boot trouwens almeria meh?

13-06-2011, 15:56

Wees blij
We gaan dit jaar met het vliegtuig haha.

13-06-2011, 15:59
Was het maar zo een feest om eerder weg tekunnen gaat steeds moeilijker vrij van werk / school dus dan maar de drukke 1juli

13-06-2011, 16:00
[QUOTE=Bent_Bni_Ammart;98210909]Als wij met de boot terug gaan vanuit Tanger naar Algiciras hoeven we nooit te wachten woehoe =)
Sommige wachten een dag lang voordat ze binnen mogen en wij mogen naar binnen in 10min. geweldig : gniffel :[/QUOTE

tjah dat gaat makelijker daarso he uurtje de boot bij ons is het dikke 7 uur rwinaa joh gekk haahahah maar tog geef je wel die lekkere vakantie gevuul

13-06-2011, 16:02

Citaat door berkania--:
Tjah dat gaat makelijker daarso he uurtje de boot bij ons is het dikke 7 uur rwinaa joh gekk haahahah maar tog geef je wel die lekkere vakantie gevuul
Het gaat erom dat wij niet te hoeven wachten in de hele lange rij om de boot te betreden,
mijn oom kent de agenten heel goed en wij mogen gelijk naar binnen zonder te wachten.
In tegenstelling tot de andere die soms een dag lang wachten om de boot te kunnen betreden.

13-06-2011, 16:03

Citaat door berkania--:
geheheh egt he wat beter is , is om de boot in nl al te boeken heb je dat overnachten niet meer he
waar pak je de boot trouwens almeria meh?
Nee man, is niet slim. Stel je hebt autopech of er is file en je haalt het niet, dan moet je alsnog een nieuwe ticket halen.

Algeciras ( Al guzeira)

Ik snap ze niet.. zij haasten alles zij stressen wij doen rustig aan.. en die zelfde mensen komen we later tegen op benzinepomp en zij hadden she uur voorsprong op ons.. wij doen rustig aan eten nog wat bij de mac @tanger En we halen ze alsnog in..
Daarom, jij chilt, hun stressen, uiteindelijk ben je eerder op de eindbestemming dan hun

13-06-2011, 16:04

We gaan dit jaar met het vliegtuig haha.
Is saai joh, auto is leven

Citaat door Berbesbloedje:
Was het maar zo een feest om eerder weg tekunnen gaat steeds moeilijker vrij van werk / school dus dan maar de drukke 1juli
Nee man, gewoon goede reden geven en je krijgt vrij

13-06-2011, 16:06

Is saai joh, auto is leven
Mijn moeder word altijd ziek onderweg ze slaapt bijna nooit, ze let steeds op de weg ze is bang
dat mijn broer in slaap valt of zo haha.

13-06-2011, 16:11

Nee man, is niet slim. Stel je hebt autopech of er is file en je haalt het niet, dan moet je alsnog een nieuwe ticket halen.

Algeciras ( Al guzeira)
jaa dat is het risico maar hamdolilaah is er nooit iets gebeurd met onze auto onderwegg.

13-06-2011, 16:12

Mijn moeder word altijd ziek onderweg ze slaapt bijna nooit, ze let steeds op de weg ze is bang
dat mijn broer in slaap valt of zo haha.
Ja, dan kan je beter met de vliegtuig he. Wat moet je in Marokko als je moeder ziek is, toch

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7