Bekijk volle/desktop versie : Eh mgharba, elke jaar veroorzaken jullie weer chaos bij de boot,



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7

08-06-2011, 13:39

Citaat door Mr_Aittouzine:


7 juli zijn de meeste denk ik al weg, dus zal wel rustig zijn.


Normaal zouden we ook 1 juli gaan maar vanwege de werk van me broer kunnen we niet eerder gaan. Ik hou ervan om met de auto te reizen.

08-06-2011, 13:39



Citaat door Mr_Aittouzine:
Ik ga naar Alhoceima, ik ken die plek niet, waar ligt dat ongeveer?


whahahaha ooh nee ik dacht jouw naam is een plaats bij mij in de buurt, maar je komt dus uit Al'H

08-06-2011, 13:40

Citaat door Mr_Aittouzine:
die Marokkogevoel komt weer naar boven, iwollah



Komt goed, inshAllah. Drukte heeft soms ook voordelen, die dieven in spanje slaan minder snel toe als het heel druk is


Marokko blijft toch nr 1


7 juli zijn de meeste denk ik al weg, dus zal wel rustig zijn.

Inschallah.

Maak me nog even bang. Bedankt. Ajo, mehlis. Ik rij toch niet in de nachten.. En dieven slaan meestal in de nacht toe.

08-06-2011, 13:40

Citaat door NouralIslaam:
Ik wou dat ik met de auto ging.
Love die rwina.




Auto is sowieso het leukst, iemand kwam mij vertellen dat hij vanuit frankrijk de boot naar Marokko neemt, kapotsaai

08-06-2011, 13:40


i love the rwina

wij gaan 25 juli overleven we het denk je

08-06-2011, 13:41
er zijn veel kinderen die dan nog naar school moeten, dus dat gaat niet

08-06-2011, 13:41

Citaat door Mr_Aittouzine:
Ewa ja, heeft iets leuks toch


Ja man, lekker landen in Marrakech en gelijk naar de Mac oeeehh dat word vreten!!

08-06-2011, 13:41
Vliegtuig beste.

08-06-2011, 13:42

Citaat door Mr_Aittouzine:
Tfoe die spanjaarden bij die tankstations zijn altijd m3asab. Gaan ze tegen iedereen schreeuwen in het Spaans, enige wat ik terug riep: Su madre su madre y su padre



Wollah precies net als mij . Ik loop in onschuldig een tankstation in om een ijsje te kopen kom er scheldend uit. God mag weten wat ik zeg

08-06-2011, 13:42

Citaat door LilMama:
Normaal zouden we ook 1 juli gaan maar vanwege de werk van me broer kunnen we niet eerder gaan. Ik hou ervan om met de auto te reizen.


Nu ontkom je be3da aan die drukte, inshaAllah

Citaat door Zainaa:
whahahaha ooh nee ik dacht jouw naam is een plaats bij mij in de buurt, maar je komt dus uit Al'H


Ik ben een Ait Touzine, maar woon in Alhoceima

Citaat door Dudette__:
Inschallah.

Maak me nog even bang. Bedankt. Ajo, mehlis. Ik rij toch niet in de nachten.. En dieven slaan meestal in de nacht toe.


Komt goed, joh. Er zullen vast een paar mannen meereizen die jullie kunnen beschermen

08-06-2011, 13:43

Citaat door Mr_Aittouzine:
Nu ontkom je be3da aan die drukte, inshaAllah


Ik ben een Ait Touzine, maar woon in Alhoceima


Komt goed, joh. Er zullen vast een paar mannen meereizen die jullie kunnen beschermen

Mijn vader! Hahaha. Die man is 10 mannen in 1.

08-06-2011, 13:44

Citaat door RamadanMoubarak:
i love the rwina

wij gaan 25 juli overleven we het denk je


Is wel heel laat, of bedoel je 25 juni? Dan ga je mensen tegenkomen voor de terugweg

Citaat door mataboe:
er zijn veel kinderen die dan nog naar school moeten, dus dat gaat niet

Die krijgen wel 2 dagen vrij, hebben ze recht op

Citaat door Zainaa:
Ja man, lekker landen in Marrakech en gelijk naar de Mac oeeehh dat word vreten!!


Je gaat naar Marokko en dan ga je bij de mac eten waar je het rest van het jaar elke dag al kan gaan eten.

Citaat door Bescheidenheid:
Vliegtuig beste.

Nee man, is saai

08-06-2011, 13:45


haha elk jaar kijk ik uit naar het 'onderweg' gedeelte, na Parijs ben ik mijn leven al beuu

08-06-2011, 13:46

Citaat door _Chapina:
Wollah precies net als mij . Ik loop in onschuldig een tankstation in om een ijsje te kopen kom er scheldend uit. God mag weten wat ik zeg


Ze hebben echt haat voor Marokkanen, ze verpesten hun hele lang

Citaat door Dudette__:
Mijn vader! Hahaha. Die man is 10 mannen in 1.


Alhamdoelilah, dus hoef je niet bang te zijn

08-06-2011, 13:46

Citaat door nannah:
haha elk jaar kijk ik uit naar het 'onderweg' gedeelte, na Parijs ben ik mijn leven al beuu


Tot Parijs verloopt alles nog goed, daarna begint pas de echte chaos

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7