Bekijk volle/desktop versie : onthoofding



Pagina's : [1] 2 3 4

16-10-2004, 13:01
wie heeft hem op het net gezien

voor de gene die het wel willen zien hier heb je de site
http://www.ogrish.com

Ik raad het je nietaan maar als je het zo graaag wilt zien dan klik je op de rooie balkje waar twee handen op staaan met bloed ogrish.com dan klik je op de laatste link er staaan nog meeeeeeeeeer dingen in walllah vreselijkkkkk ik konde hele nacht niet slapennnn kreeeg telkens die beeelden voor me

groeeetjes

16-10-2004, 14:36



Citaat door miss19oujdia:
wie heeft hem op het net gezien

voor de gene die het wel willen zien hier heb je de site
http://www.ogrish.com

Ik raad het je nietaan maar als je het zo graaag wilt zien dan klik je op de rooie balkje waar twee handen op staaan met bloed ogrish.com dan klik je op de laatste link er staaan nog meeeeeeeeeer dingen in walllah vreselijkkkkk ik konde hele nacht niet slapennnn kreeeg telkens die beeelden voor me

groeeetjes
Net goed.

Kun we die gasten geen guillotoine sturen) Dan kan het proces wat 'netter' en 'humaner' verlopen.

16-10-2004, 14:39

Citaat door miss19oujdia:
wie heeft hem op het net gezien

voor de gene die het wel willen zien hier heb je de site
http://www.ogrish.com

Ik raad het je nietaan maar als je het zo graaag wilt zien dan klik je op de rooie balkje waar twee handen op staaan met bloed ogrish.com dan klik je op de laatste link er staaan nog meeeeeeeeeer dingen in walllah vreselijkkkkk ik konde hele nacht niet slapennnn kreeeg telkens die beeelden voor me

groeeetjes
Ik vind het eerlijk gezegd heerlijk om naar te kijken.Er is niets prettiger dan onder het genot van een heerlijke zak chips naar de onthoofding te kijken van een ongelovig zwijn.
NU maar hopen dat we ook Hollanders te zien gaan krijgen in de nabije toekomst.....ook deze ongelovige honden mogen van mij massaal onthoofd worden

16-10-2004, 14:47
Ik heb ze niet bekeken...maar kweet wa je bedoeld. ik Heb al een keer eerder zo'n onthoodfing op internet gezien.....en dan zelfs niet helemaal....alleen het begin...ik vind het onmenselijk....dat je iemand...een levend mens....zo gevoelloos kan doden.....is echt vreselijk..niet normaal....zo iemand verdiend alleen de hel....eeuwige kwelling
echt erg.....als ik er aan denk...krijg ik zon kxt gevoel.....tfoeeee 3la 7hmier...ALLaj gelashoem

16-10-2004, 14:50



Citaat door chuck_maghrebi:
Ik heb ze niet bekeken...maar kweet wa je bedoeld. ik Heb al een keer eerder zo'n onthoodfing op internet gezien.....en dan zelfs niet helemaal....alleen het begin...ik vind het onmenselijk....dat je iemand...een levend mens....zo gevoelloos kan doden.....is echt vreselijk..niet normaal....zo iemand verdiend alleen de hel....eeuwige kwelling
echt erg.....als ik er aan denk...krijg ik zon kxt gevoel.....tfoeeee 3la 7hmier...ALLaj gelashoem
Ik denk dat je er vanuit mag gaan dat als er een hel is de daders hier linea recta naar toe zullen gaan. Een schrale troost maar toch.

16-10-2004, 14:51

Citaat door klonbyz:
Ik vind het eerlijk gezegd heerlijk om naar te kijken.Er is niets prettiger dan onder het genot van een heerlijke zak chips naar de onthoofding te kijken van een ongelovig zwijn.
NU maar hopen dat we ook Hollanders te zien gaan krijgen in de nabije toekomst.....ook deze ongelovige honden mogen van mij massaal onthoofd worden
wajoww jij bent echt ziek in je hoofd...dat je dat zegt.....iemand die zoiets zegt...is pas de echte ongelovige....denk daar maar eens over na.....

16-10-2004, 14:52

Citaat door klonbyz:
Ik vind het eerlijk gezegd heerlijk om naar te kijken.Er is niets prettiger dan onder het genot van een heerlijke zak chips naar de onthoofding te kijken van een ongelovig zwijn.
NU maar hopen dat we ook Hollanders te zien gaan krijgen in de nabije toekomst.....ook deze ongelovige honden mogen van mij massaal onthoofd worden
Je doorzichtige poging tot shockeren is jammerlijk mislukt.

16-10-2004, 14:54
Als je een ongelovige onthoofd verlaag je je zelf naar hun standpunt
niet goed dus

16-10-2004, 14:57

Citaat door chuck_maghrebi:
wajoww jij bent echt ziek in je hoofd...dat je dat zegt.....iemand die zoiets zegt...is pas de echte ongelovige....denk daar maar eens over na.....
je hebt helemaal gelijk

16-10-2004, 15:10

Citaat door klonbyz:
Ik vind het eerlijk gezegd heerlijk om naar te kijken.Er is niets prettiger dan onder het genot van een heerlijke zak chips naar de onthoofding te kijken van een ongelovig zwijn.
NU maar hopen dat we ook Hollanders te zien gaan krijgen in de nabije toekomst.....ook deze ongelovige honden mogen van mij massaal onthoofd worden
man je bent echt ziek aan je hoofd niemand word dit toegewenst
maarre zou jij het leuk vinden om levend onthoofd te zijn
nou ik anders niet vind het erg wat er gebeurd
en alleen ALLAH kan levens wegnemen en niet iemand anders

16-10-2004, 15:12

Citaat door hafsa89:
man je bent echt ziek aan je hoofd niemand word dit toegewenst
maarre zou jij het leuk vinden om levend onthoofd te zijn
nou ik anders niet vind het erg wat er gebeurd
en alleen ALLAH kan levens wegnemen en niet iemand anders
Ik sluitme helemaal bij jou aan...Goed gezegd Hafsa
(ben jij trouwens de Hafsa die met mijn nichtje nadia uit rotterdam vaak chat )

16-10-2004, 15:16
kunnen we voor deze bomenknuffelende hippies niet een eigen hoekje openen ofzo.......zoiets als het kleuren en weed hoekje.

Oooh... vrede op aarde voor iedereen en dat we met z'n alleen hand in hand dansend in een wit gewaad over de groene weiden huppelen

Fxcking hippies....de wereld is nu eenmaal harder dan jullie roze hippie belevingswereld.

Ik eis minimaal vier onthoofdingen per dag.

16-10-2004, 15:17



Citaat door Carolus:
Zo, dus een ongelovige (andersgelovige?) is laag?

Heel fijn.....heel respectvol....dan kun je zelf ook veel respect voor jouw zienswijze verwachten!
Nee hoor, wacht er ontstaat een misverstand
Kijk, mensen noemen zich elovig maar het onthoofden helpt niks...
laat maar
maar ik respecteer alle geloven en niet gelovigen, behalve als ze geen respect voor mijn geloof kunnen hebben...

sorry voor de misverstand

16-10-2004, 15:20

Citaat door klonbyz:
kunnen we voor deze bomenknuffelende hippies niet een eigen hoekje openen ofzo.......zoiets als het kleuren en weed hoekje.

Oooh... vrede op aarde voor iedereen en dat we met z'n alleen hand in hand dansend in een wit gewaad over de groene weiden huppelen

Fxcking hippies....de wereld is nu eenmaal harder dan jullie roze hippie belevingswereld.

Ik eis minimaal vier onthoofdingen per dag.
Waarom wat voorkom je daar mee... er zijn al enoeg mensen onthoofd en ze hebben nog niks bereikt..
Denk je dat ze nu luisteren?? nee... dus het heeft geen zin..

16-10-2004, 15:33

Citaat door klonbyz:
kunnen we voor deze bomenknuffelende hippies niet een eigen hoekje openen ofzo.......zoiets als het kleuren en weed hoekje.

Oooh... vrede op aarde voor iedereen en dat we met z'n alleen hand in hand dansend in een wit gewaad over de groene weiden huppelen

Fxcking hippies....de wereld is nu eenmaal harder dan jullie roze hippie belevingswereld.

Ik eis minimaal vier onthoofdingen per dag.
Iwa weet je...als je zo graag onthoofdingen wilt...begin dan bij jezelf....dan ben jij tevreden en wij ook...omdat er dan tenminste alweer 1 gek minder over deze aarde rondloopt die onthoofdingen toejuicht.....

Pagina's : [1] 2 3 4