Bekijk volle/desktop versie : Marokko.nl Tegenstrijdig...



16-10-2004, 12:58
Assalaam oe aleikoum,

Zoals bij iedereen staat bij mijn rechts bovenaan zo`n advertentie. Soms staat er iets over Haramoucha, soms over fx.nl, op dit moment staat er iets over een of ander 'Hafla Chaabi' (Kaartje is goedkoper als je nu koopt.. ) .

Terwijl daaronder, in het midden, er zo`n afbeelding staat waar je de Qu`raan en Anashied kan beluisteren en ze je een Ramadan Moubarak wensen.

Vinden jullie dit niet tegenstrijdig?

Ze maken reclame voor (haram) feesten, maar ondertussen zijn ze wel 'islamitisch bezig' in deze mooie maand, door de mogelijkheid te geven de Qu`raan te beluisteren.

Ben benieuwd wat jullie hiervan denken...


Ps, Tegenstrijdig is niet hetzelfde als schijnheilig.. Ik zeg dus nergens dat ik marokko.nl schijnheilig vind.

16-10-2004, 17:28


Riffynse Koppigheid

16-10-2004, 19:44
Ik ben dus de enige die dat vind?


En Mocro_Job..

16-10-2004, 21:56

Citaat door Lella_Roosje:
Ik ben dus de enige die dat vind?


En Mocro_Job..
waarschijnlijk...

wass up? waarom zit je daar met je groene hoofdje te jammeren!

17-10-2004, 07:55


tis maar waar je op let hé..

17-10-2004, 13:58

Citaat door nadiatoen166:
Ik vind het ook tegenstrijdig, maar eigelijk begrijp ik het wel. Je weet toch: It's all about money
Het gaat ze inderdaad alleen maar om het geld. Ze zitten er niet zo mee dat bepaalde zaken haram zijn (rai-party's etc.).

17-10-2004, 15:09
It`s all about money..

Klopt, maar er zijn toch ook andere islamitische websites(http://www.as-siraat.nl, http://www.islaam.com etc) die ook al een tijdje bestaan, zonder financiele steun van haraam zaken?

Waarom kan marokko.nl dit dan niet, vraag ik me af?

Dus geld is een grotere prioriteit dan zo`n advertenties niet te plaatsen.

17-10-2004, 15:27

Citaat door nadiatoen166:
Ik vind het ook tegenstrijdig, maar eigelijk begrijp ik het wel. Je weet toch: It's all about money
De bedragen die in Internet reclame omgezet worden zijn enorm. Drie jaar geleden werd er 10 miljoen omgezet, nu bedraagt dat 100 miljoen en de prognose is dat dit de komende jaren stijgt naar ruim 500 miljoen, meer dan er aan radioreclame wordt omgezet.

BTW: Roosje , ik vind je een snugger typje zeker na onze gezamenlijke topic .

17-10-2004, 15:34

Citaat door FAITHLESS128:


BTW: Roosje , ik vind je een snugger typje zeker na onze gezamenlijke topic .
Dankje..

Idem dito