Bekijk volle/desktop versie : Wie Wacht Er Ook Op Fadjir!1



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

19-06-2011, 00:58

Citaat door sammy_amour:
nee laat vraag eerst of hij hier recitatie plaatst

Echt grappig is dit maar ben je gewoon bekende of familie.
ben een bekende van hem.. hahaha ja dat is goed ik ga eerst een recitatie laten plaatsen, stiekem vindt ik het wel lekker hoor dat macht hebben hahaha..

19-06-2011, 01:00


Ik insha'Allah.

19-06-2011, 01:02

Citaat door Miamii:
Ik insha'Allah.
inshallah allah ie taqabal alvast

19-06-2011, 01:07
[ar]بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ ﴿١﴾الْحَمْدُ لِلَّـهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ ﴿٢﴾الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ ﴿٣﴾مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ ﴿٤﴾إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ ﴿٥﴾اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ ﴿٦﴾صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّينَ ﴿٧[/ar]

De letter shien van shaytaan moet je zacht uitspreken, niet shAytaani maar sheytaani. Daarnaast arradjiem. De ra is in mufagamah wat inhoudt dat je hem hard uit moet spreken.

Ihdina xxxxxxxa almustaqiem. Bij xxxxxxxa staat er een Saad met een dhamma en kesra. Ook deze dien je hard uit te spreken en niet uitspreken als de letter sien.
Daarna sirata alladhiena an3amata 3alayhiem. Jij zegt: siraaata, dat moet niet. Gewoon siraata. Kort.

Het is een beetje ingewikkeld uit te leggen via internet.

Luister hier even naar: http://tanzil.net/#1:1 Kies al-minshawi of al-husary uit en dan hoor je het inshaallah.

19-06-2011, 01:09



Citaat door heertje-26:
inshallah allah ie taqabal alvast
Amien, het zelfde voor jou.

19-06-2011, 01:23

Citaat door Everlast:
[ar]بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ ﴿١﴾الْحَمْدُ لِلَّـهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ ﴿٢﴾الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ ﴿٣﴾مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ ﴿٤﴾إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ ﴿٥﴾اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ ﴿٦﴾صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّينَ ﴿٧[/ar]

De letter shien van shaytaan moet je zacht uitspreken, niet shAytaani maar sheytaani. Daarnaast arradjiem. De ra is in mufagamah wat inhoudt dat je hem hard uit moet spreken.

sorry zuster ik ben het niet helemaal met je eens


Ihdina xxxxxxxa almustaqiem. Bij xxxxxxxa staat er een Saad met een dhamma en kesra. Ook deze dien je hard uit te spreken en niet uitspreken als de letter sien.
Daarna sirata alladhiena an3amata 3alayhiem. Jij zegt: siraaata, dat moet niet. Gewoon siraata. Kort.

Het is een beetje ingewikkeld uit te leggen via internet.

Luister hier even naar: http://tanzil.net/#1:1 Kies al-minshawi of al-husary uit en dan hoor je het inshaallah.
ik heb even op me zelf gecontroleerd en ik geeeeef je echt groot gelijk je feedback is goed gevallen mashallah
en ik heb koran reciteren zelf geleerd niemand heeft het me geleerd en daar ben ik de fout in gegaan!

komt goed inshallah dank je zeer!

19-06-2011, 01:26

Citaat door sammy_amour:
ja hij zit er echt mee,

heertje en machtsmisbruik dat gaat niet samen
machtsmisbruik daar ben ik niet van.. hahaha het gewoon leuk, maar komt goed inshallah

19-06-2011, 01:31

Citaat door heertje-26:
hahaha nee meskien maar hij doet wel zijn best! om er achter te komen.. ik ga hem morgen aan spreken in de moskee denk ik.

dus achraf ik geef je een tip als ik je een schouder klop geef en vraag "heb je al je 2ling broer de groeten gedaan" dan moet je wel weten hoe laat het is..
Safi een deal, ga je vadaag trouwens de salaat in de moskee verrichten?

19-06-2011, 01:34

Citaat door Achraf_:
Safi een deal, ga je vadaag trouwens de salaat in de moskee verrichten?
inshallah wel dat is de bedoeling zie ik je daar dan..

19-06-2011, 01:37

Citaat door heertje-26:
inshallah wel dat is de bedoeling zie ik je daar dan..
wil je een liftje als het zo blijft regenen

19-06-2011, 01:40

Citaat door Achraf_:
wil je een liftje als het zo blijft regenen
ik heb je nummer als het zo blijft regenen dan bel ik je wel

19-06-2011, 01:42
Ik InshAllaah als mijn moeder niet de stekker uit de pc trekt!

19-06-2011, 01:44



Citaat door GrOentjes__:
Ik InshAllaah als mijn moeder niet de stekker uit de pc trekt!


dan kan je altijd nog koran reciteren, thiker doen he, hahaha je hoeft niet elke dag achter de pc te zitten..

19-06-2011, 01:47

Citaat door heertje-26:
dan kan je altijd nog koran reciteren, thiker doen he, hahaha je hoeft niet elke dag achter de pc te zitten..
Ik ben naar lezingen aan het luisteren & probeer allemaal Hadiths te lezen etc..

19-06-2011, 01:49

Citaat door GrOentjes__:
Ik ben naar lezingen aan het luisteren & probeer allemaal Hadiths te lezen etc..


mashallah zuster sorry voor als je je aangevallen voet was niet mijn bedoeling

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27