Bekijk volle/desktop versie : Voor Diegene Die In Geleen Wonen(limburg)haal Je Kinderen Van De Moskee Lindeheuvel!!



Pagina's : [1] 2 3

07-06-2011, 18:47
Er Is Een Imaan (moskee Geleen, Lindeheuvel)die Het Heeft Gemunt Op Kleine Kinderen Die Hij Koraan Leert!!!.....het Bestuur Wilt Het Niet Melden Tegen Bewoners . Ik Was In Schok Toen Ik Het Hoorde. Die Man Komt Uit Utrecht EN HEEFT DIT AL EERDER GEDAAN.......wat Kan Ik Doen Om Die Man Tegen Te Houden En Het Bestuur Vernederen. ONZE KLEINE BROERTJES DIE SLAPEN OOK NOG OP DE VRIJDAG AVOND OM KORAAN TE LEREN.

07-06-2011, 18:54


Wat doet hij dan?

07-06-2011, 18:57
Hij heeft aan het bestuur toegegeven dat hij jongetjes wil misbruiken. Ik heb het net ook gehoord. Ik wil hem wat ergs aandoen maar staat niet als meisje.

07-06-2011, 18:58
Typ aub voortaan zonder al die hoofdletters. Heb met moeite je stukje tekst gelezen.

07-06-2011, 18:59



Citaat door Boordevolll:
Hij heeft aan het bestuur toegegeven dat hij jongetjes wil misbruiken. Ik heb het net ook gehoord. Ik wil hem wat ergs aandoen maar staat niet als meisje.


Zoiets geef je toch niet toe?

Mohiem, als dit serieus is, dan moet je jouw man op hem afsturen.

07-06-2011, 19:02
Ik heb geen man en ook geen kinderen. Ik heb wel een broertjes en neefjes die daar gaan bidden en koraan leren. Man heeft uitgelegd wat er aan de hand is, hij gaat binnenkort ook weg. Dus houdt het bestuur het maar stil.

07-06-2011, 19:04

Citaat door Boordevolll:
Ik heb geen man en ook geen kinderen. Ik heb wel een broertjes en neefjes die daar gaan bidden en koraan leren. Man heeft uitgelegd wat er aan de hand is, hij gaat binnenkort ook weg. Dus houdt het bestuur het maar stil.


Is het zeker dat die man weg gaat?

Desnoods stuur je je ooms en je vader naar die moskee. Als je zoiets te horen krijgt, laat je het er toch niet bij zitten?

07-06-2011, 19:07
Binnenkort? Als dit waar is moet hij gelijk weg gestuurd worden...

07-06-2011, 19:07

Citaat door Bi-Idhnillaah:
Is het zeker dat die man weg gaat?

Desnoods stuur je je ooms en je vader naar die moskee. Als je zoiets te horen krijgt, laat je het er toch niet bij zitten?


Juist dat snap ik dus ook niet. Heb het net aan mijn broertje verteld en mijn moeder zei van nee niet doen. Waarom is hij niet gelijk weggegaan en waarom houden ze dat stil. Ik vind dit niet kunnen. Ik begrijp dat ze de moskee willen redden maar sorry...een homo als imaan dat gaat me iets te ver.. en al helemaal een homo pedofiel als imaan.

07-06-2011, 19:09

Citaat door Boordevolll:
Juist dat snap ik dus ook niet. Heb het net aan mijn broertje verteld en mijn moeder zei van nee niet doen. Waarom is hij niet gelijk weggegaan en waarom houden ze dat stil. Ik vind dit niet kunnen. Ik begrijp dat ze de moskee willen redden maar sorry...een homo als imaan dat gaat me iets te ver.. en al helemaal een homo pedofiel als imaan.


Hoe ben je hier nu achter gekomen?
Hij heeft het dus toegegeven aan het bestuur

07-06-2011, 19:12

Citaat door farah20:
Hoe ben je hier nu achter gekomen?
Hij heeft het dus toegegeven aan het bestuur


Via Via, ik kreeg het net een half uur geleden te horen. Schande is dit. Dat ze ook geld in hun zakken steken die ze van de gemeente krijgen vind ik niet zo erg. Maar dat een imaan homo is en een pedofiel gaat te ver. Zodra dit uitkomt dan krijgen de grote bazen geen geld meer die ze in hun zakken kunnen steken. kinderen zijn belangerijker. kutzooi

07-06-2011, 19:23

Citaat door Boordevolll:
Via Via, ik kreeg het net een half uur geleden te horen. Schande is dit. Dat ze ook geld in hun zakken steken die ze van de gemeente krijgen vind ik niet zo erg. Maar dat een imaan homo is en een pedofiel gaat te ver. Zodra dit uitkomt dan krijgen de grote bazen geen geld meer die ze in hun zakken kunnen steken. kinderen zijn belangerijker. kutzooi



O ja,mensen belazeren is dan wel weer halal Als ze zoiets doen zou ik mijn kind ook niet naar daar sturen. Mensen die graag de boel belazeren zijn nooit te vertrouwen.

07-06-2011, 19:53


Meid, als dit echt waar is zou ik mannelijke familieleden naar het bestuur sturen om verhaal te halen. Jullie hebben immers recht om de waarheid te weten!! Vergeet niet dat nieuws dat via via ter oren komt vaak niet 100% waar is. Maar om daar achter te komen moet je toch echt zelf actie ondernemen.

07-06-2011, 19:58
Wat erg Het bestuur moet aangifte doen tegen hem...!!

07-06-2011, 20:10
la hawla wa kowata illa bi allah

allah i star

Pagina's : [1] 2 3