Bekijk volle/desktop versie : **Succes..zonder papiertje!**



Pagina's : [1] 2

07-06-2011, 11:39
Ter verduidelijking: onder papiertje wordt diploma's etc verstaan.
Je zou denken dat je zonder een papiertje nergens bent..maar dat geldt lang niet voor iedereen. Sommigen zijn juist succesvoller als ze eerder de praktijk in gaan...en de juiste mensen ontmoeten.
Ben jij iemand die het heeft gemaakt zonder enig relevante diploma's etc? een vroege schoolverlater dus die het heeft gemaakt? Heb jij die stap genomen of zou je het willen maar durf je het niet?

07-06-2011, 11:42


Hier een stuk wat je misschien het juiste duwtje in de rug kan geven

15 MILJARDAIRS DIE NIET OVER EEN DIPLOMA BESCHIKKEN

07-06-2011, 11:44

Citaat door noona:
Hier een stuk wat je misschien het juiste duwtje in de rug kan geven

15 MILJARDAIRS DIE NIET OVER EEN DIPLOMA BESCHIKKEN



Je promoot je site wel goed
net zo'n artikel stond vanochtend in de krant.

07-06-2011, 11:44
klopt mona, ik wou net zeggen.. dat zijn vaak college drop outs die echt super ver komen. maar... wel een grote maar, het zijn wel school verlaters die op harvard, MIT en dat soort uni's zaten waar je alleen word toegelaten met uitzonderlijk talent en rijke ouders met connecties

als ghetto kind kan je alleen zo rijk worden als rapper of zo

07-06-2011, 11:46



Citaat door Samira222:
Je promoot je site wel goed
net zo'n artikel stond vanochtend in de krant.

En dat zonder diploma

Het is gewoon een site die ik vul met heel veel weetjes waar je wat van kunt opsteken

07-06-2011, 11:47

Citaat door noona:
En dat zonder diploma

Het is gewoon een site die ik vul met heel veel weetjes waar je wat van kunt opsteken

Ik weet het, je hebt het eens over gehad. Hoe loopt het op hyves?

07-06-2011, 11:48

Citaat door Soulaf__20:
klopt mona, ik wou net zeggen.. dat zijn vaak college drop outs die echt super ver komen. maar... wel een grote maar, het zijn wel school verlaters die op harvard, MIT en dat soort uni's zaten waar je alleen word toegelaten met uitzonderlijk talent en rijke ouders met connecties

als ghetto kind kan je alleen zo rijk worden als rapper of zo

Ben ik het niet mee eens, het is kei en KEI hard werken. Daar ben ik zelf ook inmiddels achter (succes laat nog even op zich wachten...) Maar ik heb een oom die begonnen is in de Renault fabriek in Frankrijk.

Hij bezit de halve stad in Marokko nu. Loaded!

07-06-2011, 11:48

Citaat door Samira222:
Ik weet het, je hebt het eens over gehad. Hoe loopt het op hyves?

Hyves loopt over, ik ben op zoek naar stagiares, er ligt gewoon TE veel werk

07-06-2011, 11:52

Citaat door noona:
Hyves loopt over, ik ben op zoek naar stagiares, er ligt gewoon TE veel werk

Echt? stagaires voor welk functie?

07-06-2011, 11:54

Citaat door noona:
Ben ik het niet mee eens, het is kei en KEI hard werken. Daar ben ik zelf ook inmiddels achter (succes laat nog even op zich wachten...) Maar ik heb een oom die begonnen is in de Renault fabriek in Frankrijk.

Hij bezit de halve stad in Marokko nu. Loaded!

ja, en als je vroeger als loop jonge op de beurs ambitieus bent geweest heb je nu kans dat je zelfs een beurs notering hebt zoals ehh.. de bincbank.

dat kan nu allemaal niet meer. toen had je niet eens diploma nodig.

het is sowieso keihard werken, maar de deuren zijn niet voor ons allemaal geopend. vroeger, en dan heb ik het over 40/50 jaar geleden was het veel makkelijker om een bedrijf te beginnen dat nu waarde van miljoenen aan activa kan hebben. probeer dat nu maar, zij hadden het makkelijker dan ons nu.

en jou oom uit Marokko, sorry maar over Afrika en Azie praat ik niet eens. dat zijn hele andere situaties, daar ben je rijk of arm, geen grote middenklasse zoals hier. de economie heeft nog volop mogelijkheden.

ken je de rothchilds? hij zei when theres blood on the streets, buy property. niemand gaat hem nu kunnen evenaren, in rijkdom. wij kunnen geen banken meer op richten of andere financials. marketing is ook overal, allerlei soorten bedrijven bestaan al, je kan er nog eentje oprichten maar je kan de grote jongens niet meer inhalen. zij hebben hun kans gegrepen op het juiste moment. en zoals je begrijpt, ik heb het echt over steenrijk.

07-06-2011, 11:58

Citaat door Samira222:
Echt? stagaires voor welk functie?

Ik denk dat ik op MBO niveau moet zoeken want ik kan voorlopig geen salaris uitdelen.

taken zijn website content updaten, thema's bedenken , marketingwerkzaamheden, etc.

07-06-2011, 11:58
Tegenwoordig kom je nergens zonder diploma

07-06-2011, 11:59



Citaat door mocro_riffia:
Tegenwoordig kom je nergens zonder diploma

dus dat.

07-06-2011, 12:01

Citaat door noona:
Ik denk dat ik op MBO niveau moet zoeken want ik kan voorlopig geen salaris uitdelen.

taken zijn website content updaten, thema's bedenken , marketingwerkzaamheden, etc.

Er zijn hier mensen vaak opzoek naar een stageplek dus dat moet lukken!

07-06-2011, 12:03

Citaat door noona:
Ik denk dat ik op MBO niveau moet zoeken want ik kan voorlopig geen salaris uitdelen.

taken zijn website content updaten, thema's bedenken , marketingwerkzaamheden, etc.

er zijn hier vaak jongeren die zich rot zoeken om een stage plaats. misschien ook wel fijn voor ze een marokkaanse baas. en op het mbo is stage vergoeding niet verplicht. plaats anders een oproep, ik denk dat er wel veel op zullen reageren.

Pagina's : [1] 2