Bekijk volle/desktop versie : Thanks!!!



07-06-2011, 10:34
Serveerteam Al Khayrat, jullie zijn the best of the best. Echt, geweldig hoe jullie te werk gaan. iedereen was tevreden over jullie. Vooral jullie vriendelijkheid ondanks de stress, warmte en harde werk. heb jullie nooit eerder meegemaakt, maar tbarkellah 3likoem.

Negeffa Soumaya, En dan met name Imane.. you are my Superwoman! Heb het je toen gezegd en zal het tegen iedereen blijven zeggen. Ik heb nog nooit een negeffa gezien, die in haar eentje zo snel, en zo hard werkt, voor dat bedrag. En daarnaast toch nog grapjes kan blijven maken en gek doen. Je hebt me zo laten lachen. Zonder jou waren de momenten in de kleedkamer echt zwaar geweest. En ook al kijk je nooit op marokko.nl, je staat er lekker bij! dus meiden die hier kijken. Imane is net zo goed als soumaya en een SUPERLIEVE vrouw.

Studio Nadine, ondanks de miscommunicatie, jullie werk is en blijft echt een van de beste die ik heb meegemaakt. Iedereen was met open mond aan het kijken naar het werk dat jullie lieten zien in de zaal. bedankt dat jullie hebben gepusht op momenten dat het echt nodig was. ik kan niet wachten op het resultaat.

En dan lieve Khalisa, oh my oh my. Wat een lieve meid ben je toch. Klassieke stijl is voor jou een makkie. Ik denk dat maar weinig jouw werk op dat gebied kunnen evenaren. Ik hoorde vele achteraf zeggen dat ik op zo'n oude hollywoodster leek. Je was mooi op tijd en je werk is top!

Band Afnane, zoals altijd hebben jullie de mensen wederom van hun stoel gekregen. Veel gasten waren alleen muziekbands gewend en wisten niet wat ze van een anasheedband konden verwachten. Maar jullie hebben goed laten zien dat ook dat heel leuk en misschien zelfs leuker is.

Promisz, bedankt voor de decoratie en serveerspullen. Je was mooi op tijd en je spullen zijn heel mooi! Dat maakte de boel een beetje af.

Marco, van restaurant Long Sing, de salade was yummie. En de gefrituurde vis, was voor iedereen een heerlijke verrassing. Het was voor jou de eerste keer, maar goed om te horen dat je al gelijk geboekt werd voor een andere toekomstige bruiloft

Als ik nog iemand vergeten ben, Sorry!

07-06-2011, 10:37


Allah kemmel bl gayr meid!
Klinkt echt prachtigggg!

Moge allah swt jullie een prachtig en gezegend huwelijk geven..

07-06-2011, 11:00
Allahi kemel bi gair meid, wat had je te eten geserveerd dan?

07-06-2011, 11:10
Allah Ikemel begair incha Allah.


p.s. Ik snap alleen niet waarom alle bruidjes hier zo snel te vinden zijn om een dankwoord uit te brengen naar alle diensten.

07-06-2011, 11:14


Allah ikamel belgier meid.

Leuk dat je je ervaringen nog even deelt over de genomen diensten.

Geniet van je witte broodsweken

07-06-2011, 11:23
Heeft khalisa je elghorja gedaan??

07-06-2011, 11:25
Wat doet Band afnane precies?

07-06-2011, 11:25

Citaat door NaNadoria:
Allah Ikemel begair incha Allah.


p.s. Ik snap alleen niet waarom alle bruidjes hier zo snel te vinden zijn om een dankwoord uit te brengen naar alle diensten.


amien.

ik denk als je een hele bruiloft hebt zitten regelen en niet wist waar je moest beginnen en wie er nu wel of niet goed zijn. of wel of niet te vertrouwen zijn. dan zou je het wel snappen.

ik heb veel gehad aan dankwoorden van andere bruidjes. daar ben ik het meest op afgegaan bij het kiezen en zoeken van mijn diensten.

reclame van de diensten zelf, doen me nooit veel. Ervaringen van anderen zijn veel belangrijker en meestal betrouwbaarder.

een dankwoord is voor de meeste diensten toch wel een erkenning dat hun werk wel zo is als ze beloven. En het is een hulp voor anderen die niet weten waar ze moeten beginnen met zoeken

Bedankt iedereen voor jullie reacties! Moge Allah het voor jullie makkelijker maken en jullie huwelijk zegenen!

07-06-2011, 11:26

Citaat door vitamientje:
amien.

ik denk als je een hele bruiloft hebt zitten regelen en niet wist waar je moest beginnen en wie er nu wel of niet goed zijn. of wel of niet te vertrouwen zijn. dan zou je het wel snappen.

ik heb veel gehad aan dankwoorden van andere bruidjes. daar ben ik het meest op afgegaan bij het kiezen en zoeken van mijn diensten.

reclame van de diensten zelf, doen me nooit veel. Ervaringen van anderen zijn veel belangrijker en meestal betrouwbaarder.

een dankwoord is voor de meeste diensten toch wel een erkenning dat hun werk wel zo is als ze beloven. En het is een hulp voor anderen die niet weten waar ze moeten beginnen met zoeken

Bedankt iedereen voor jullie reacties! Moge Allah het voor jullie makkelijker maken en jullie huwelijk zegenen!



Moge Allah je huwelijk zegenen!

Ik heb ook Negaffa soumaya! Ik hoef dus niet bang te zijn?

Had je een contract bij haar?

07-06-2011, 11:41

Citaat door PRECIOUS_2011:
Moge Allah je huwelijk zegenen!

Ik heb ook Negaffa soumaya! Ik hoef dus niet bang te zijn?

Had je een contract bij haar?


nee je hoeft echt niet bang te zijn joh. Hele lieve vrouwen.

De make up doseren ze zoals jij dat wilt. Als je het teveel vind kunnen ze hier en daar de boel verminderen. En ze zijn niet te beroerd om naar je wensen te luisteren. Ik heb me nooit zo'n prinses gevoeld als bij hun. Ze zei gewoon tegen me van, jij betaalt mij, dus ik doe wat JIJ wilt.

ik had geen contract bij ze. gewoon aanbetaald en mn jurken gekozen. en een week voor de bruiloft even langsgaan, om te kijken of je niet toch andere jurken wilt en de boel bevestigen.

07-06-2011, 11:41

Citaat door Widiiiiiiiiii:
Heeft khalisa je elghorja gedaan??


jup!

07-06-2011, 11:43

Citaat door vitamientje:
nee je hoeft echt niet bang te zijn joh. Hele lieve vrouwen.

De make up doseren ze zoals jij dat wilt. Als je het teveel vind kunnen ze hier en daar de boel verminderen. En ze zijn niet te beroerd om naar je wensen te luisteren. Ik heb me nooit zo'n prinses gevoeld als bij hun. Ze zei gewoon tegen me van, jij betaalt mij, dus ik doe wat JIJ wilt.

ik had geen contract bij ze. gewoon aanbetaald en mn jurken gekozen. en een week voor de bruiloft even langsgaan, om te kijken of je niet toch andere jurken wilt en de boel bevestigen.



Wat leuk! Ik ben echt blij voor je! Super meid!

Had je ook een dj of alleen band afnane?

07-06-2011, 11:48



Citaat door vitamientje:
jup!



Heb je haar al lang geleden geboekt? ik vroeg het ook aan haar een keer. En ze zei dat ze alleen ziana diensten deed. Geen el ghorja's meer.. .

Hoeveel vragen die van khayrat per serveerster?

07-06-2011, 12:28

Citaat door Widiiiiiiiiii:
Heb je haar al lang geleden geboekt? ik vroeg het ook aan haar een keer. En ze zei dat ze alleen ziana diensten deed. Geen el ghorja's meer.. .

Hoeveel vragen die van khayrat per serveerster?


ooh..

ik weet niet..misschien heb ik er geluk mee gehad. want ze had eigenlijk een bruiloft..maar die ging niet meer door.. misschien dat ze daarom een gorzja kwam doen..?

07-06-2011, 12:42
En hoeveel was je uiteindelijk kwijt voor alles?