Bekijk volle/desktop versie : Een weekje Marakkech of Tanger?



Pagina's : [1] 2

07-06-2011, 10:05
Goedemorgen broeders en zusters van het goede leven..

Ik twijfel tussen een weekje Marakkech of tanger!
Wat valt er allemaal te doen in Marakkech?

07-06-2011, 10:07


Marrakech is romantisch en gezellig! Je kan naar 't plein gaan djena el fna. Als je geinteresseerd bent in Yves saint laurent kan je naar zijn tuin gaan, prachtig in Marrakech!

En niet te vergeten, eten is daar geweldig lekker.

07-06-2011, 10:09
Tanger vind ik niet zo speciaal meer..

07-06-2011, 10:10

Citaat door ZwaarDepressed:
Marrakech is romantisch en gezellig! Je kan naar 't plein gaan djena el fna. Als je geinteresseerd bent in Yves saint laurent kan je naar zijn tuin gaan, prachtig in Marrakech!

En niet te vergeten, eten is daar geweldig lekker.



Haha shokrane voor je reactie. Nadeel is dat er geen strand is in Marrakech!

07-06-2011, 10:12



Citaat door Lievedametje147:
Haha shokrane voor je reactie. Nadeel is dat er geen strand is in Marrakech!

Dat is waar, en het is warm! Je kan evt 90km verder reizen richting het noorden langs de kust.. Daar heb je wel weer zee.

Tanger is echt saai hoor!

07-06-2011, 10:46

Citaat door Lievedametje147:
Goedemorgen broeders en zusters van het goede leven..

Ik twijfel tussen een weekje Marakkech of tanger!
Wat valt er allemaal te doen in Marakkech?



Heey meid,

Wnr wil je gaan dan? Ik kom zelf uit Tanger en ik ben recent nog een weekje in Marakech geweest. Ik vond Marakech leuk voor een paar dagen maar daarna heb je het gezien. Ik had na 4 dagen alles wel gezien en ben toen maar een beetje gaan reizen naar essouira en zo..

Kijk ik denk dat Marakech leuk is als je van het nachtleven houdt. Uitgaan, cabaret enzo maar ik verveelde me dood in de avond, ( hou namelijk niet van uitgaan enz) geef mij maar lekker een terrasje maar zelfs dat was moeilijk te vinden, alles rond 11 uur sluiten alleen dat pleintje is dan open. Tanger is echt leuk als je gwn van de terrasjes bent en gwn wilt genieten van de zee. Ook in de avond heerlijk windje altijd druk en gezellig... Of als je toch liever de stad ingaat alles is bijna wel 24 uur open daar...

ik hoor het wel wat je uiteindelijk hebt gekozen..

07-06-2011, 10:51
ik heb tanger wel gezien hoor,

ik zou marakech kiezen, beetjee touren daar

07-06-2011, 11:06

Citaat door DINA2511:

Heey meid,

Wnr wil je gaan dan? Ik kom zelf uit Tanger en ik ben recent nog een weekje in Marakech geweest. Ik vond Marakech leuk voor een paar dagen maar daarna heb je het gezien. Ik had na 4 dagen alles wel gezien en ben toen maar een beetje gaan reizen naar essouira en zo..

Kijk ik denk dat Marakech leuk is als je van het nachtleven houdt. Uitgaan, cabaret enzo maar ik verveelde me dood in de avond, ( hou namelijk niet van uitgaan enz) geef mij maar lekker een terrasje maar zelfs dat was moeilijk te vinden, alles rond 11 uur sluiten alleen dat pleintje is dan open. Tanger is echt leuk als je gwn van de terrasjes bent en gwn wilt genieten van de zee. Ook in de avond heerlijk windje altijd druk en gezellig... Of als je toch liever de stad ingaat alles is bijna wel 24 uur open daar...

ik hoor het wel wat je uiteindelijk hebt gekozen..


Hey meid! bedankt voor je reactie. Ik ga half juli ongeveer samen met me gezin inshaÁllah. Ik ben namelijk ook geen uitgaanstype. Maar in tanger ben ik al vaker geweest! de sfeer is leuk, en je kan er inderdaad veel doen.. Ik weet echt niet wat het wordt! Me broertjes willen naar Tanger en ik Marrakech!

07-06-2011, 11:09

Citaat door Boutaiina18:
ik heb tanger wel gezien hoor,

ik zou marakech kiezen, beetjee touren daar



Haha oke, ik denk dat het toch Marakkech wordt! By the way nice eyes

07-06-2011, 11:10
Voor de zomer lijkt Tanger me een betere plaats. Marrakech is way too hot.

07-06-2011, 11:11
..zou zeker gaan voor Marakkech!

07-06-2011, 11:14
Thanks Lady's !!

07-06-2011, 11:14


Geef mij maar liever Tanger...

07-06-2011, 11:16

Citaat door zangkoor:
Geef mij maar liever Tanger...



Vertel.. Why?

07-06-2011, 11:16

Citaat door Lievedametje147:
Hey meid! bedankt voor je reactie. Ik ga half juli ongeveer samen met me gezin inshaÁllah. Ik ben namelijk ook geen uitgaanstype. Maar in tanger ben ik al vaker geweest! de sfeer is leuk, en je kan er inderdaad veel doen.. Ik weet echt niet wat het wordt! Me broertjes willen naar Tanger en ik Marrakech!



Tuurlijk meid Maar je bent al vaker geweest in Tanger Dan is Marakech wel leuk als je dat een paar daagjes wilt gaan doen... Ik weet niet hoelang je van plan bent om te gaan? Maar kan je wel leuke tips geven wat ik leuk vondt om daar te doen! En ga je naar een hotel daarzo?

Pagina's : [1] 2