Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Fruta Planta



07-06-2011, 08:07
hallo dames

ik ben sinds vandaag weer begonnen met Fruta Planta.
Ik heb het een maand geleden gedaan en ben in 3 weken 8 kilo afgevallen.
Toen heb ik even pauze genomen en ben er vandaag weer mee begonnen
ik moet nog 13 kilo afvallen.
Wie is er ook mee bezig en wat zijn jullie ervaringen

07-06-2011, 10:04


Wat is dat, fruta planta?

07-06-2011, 10:49

Citaat door JustMyself:
Wat is dat, fruta planta?


fruta planta is een chineze afslankproduct dat vermindert je eetlust en het verbrand je buikvet. En het geeft je heel veel energie en je krijgt er helemaal geen honger van. Het is voor mij echt een wonderpil daarom ben ik er weer mee begonnen de kilo s moeten eraf.

Ik ben 8 kilo mee afgevallen in 3 weken tijd en heb een maandje pauze genomen en ben geen ene kilo aangekomen.

07-06-2011, 11:20
ik wil die pil ook gebruiken maar ben bang krijg je daarvan geen bijwerking of zo heb ook gehoord dat je onvrugtbaar kan worden door die pillen daarom durf ik dat niet maar wil toch heel graag afvallen

07-06-2011, 11:25



Citaat door samja76:
ik wil die pil ook gebruiken maar ben bang krijg je daarvan geen bijwerking of zo heb ook gehoord dat je onvrugtbaar kan worden door die pillen daarom durf ik dat niet maar wil toch heel graag afvallen


nee joh geen bijwerkingen je moet wel de echte kopen. Sommige verkopen de neppe daar zitten wel bijwerkingen bij. Als je gewoon via de site frutaplanta besteld dan hoef je je nergens zorgen over te maken. Het is 100 procent echt .