Bekijk volle/desktop versie : 'Als Afellay voor Marokko had gekozen, was hij nooit bij Barça gekomen'



07-06-2011, 01:08
Rochdi Achenteh speelt volgend seizoen voor FC Zwolle. De 23-jarige middenvelder doorliep de gehele jeugdopleiding bij PSV, maar wist niet door te breken, waarna hij bij FC Eindhoven alsnog in het betaalde voetbal terechtkwam. Komend seizoen gaat hij voor de titel en daaropvolgend promoveren met FC Zwolle: “Ik wil stappen maken en doorgroeien naar de Eredivisie.”

De middenvelder gaat voor een tweede kans: “Het is jammer dat ik PSV niet kon doorbreken, terwijl ik mij wel goed ontwikkelde. Maar ik kijk nog altijd met vertrouwen naar de toekomst”, vertelt Achenteh in gesprek met Voetbalzone. Hij hoopt stappen te maken en daardoor ook in beeld te komen bij de Marokkaanse ploeg.

“Mijn hart klopt voor Marokko, maar het is logisch dat veel jongens van Marokkaanse afkomst voor Nederland kiezen”, zegt Achenteh. “Als Ibrahim Afellay voor Marokko had gespeeld, was hij nooit bij Barcelona terechtgekomen. Daarnaast is het spelen van een EK veel aantrekkelijker dan deelnemen aan de Afrika Cup. Jammer dat Marokko in Afrika ligt.”

07-06-2011, 01:14


deze gozer ken ik domme worst hij heeft ze vmbo niet eens afgemaakt straat rat


lp

07-06-2011, 01:22

Citaat door lp_:
deze gozer ken ik domme worst hij heeft ze vmbo niet eens afgemaakt straat rat


lp


En toch heeft ie het verder geschopt dan jij. Kan je nagaan. Hij is geen idioot die de hele tijd accounts loopt te maken als dvd of cd zoals jij..

07-06-2011, 01:24
LP/CD/DVD kent iedereen

07-06-2011, 01:26



Citaat door MounEB:
En toch heeft ie het verder geschopt dan jij. Kan je nagaan. Hij is geen idioot die de hele tijd accounts loopt te maken als dvd of cd zoals jij..

ik heb 3 computers ben een bekend ICT,er in de omgeving hier beetje meer respect ok



lp