Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft hier verstand van laptops en kan me helpen!



Pagina's : [1] 2

07-06-2011, 00:26
Ik heb problemen met mijn usb-poorten... Als ik me mp3 aansluit dan laad hij wel maar krijg geen melding dat die is aangesloten aan de laptop! Dus kan geen liedjes plaatsen of iets.. Heb beetje rond gekeken op google en een aantal forums maar ben niet echt ver gekomen dus wie kan mij helpen...


groetjes SOUSOU__

07-06-2011, 00:32


Geduld is een schone zaak haha. Niet zo haastig. Eerst ga ik met je sjansen. Mooie foto hoor.

Nu back to business:
Heb je het al geprobeerd op een andere pc? zoja, deed je mp3 het daar wel of niet? Zo kunnen we dingen uit sluiten.

07-06-2011, 00:33

Citaat door BaasbovenBaas:
Geduld is een schone zaak haha. Niet zo haastig. Eerst ga ik met je sjansen. Mooie foto hoor.

Nu back to business:
Heb je het al geprobeerd op een andere pc? zoja, deed je mp3 het daar wel of niet? Zo kunnen we dingen uit sluiten.



haha dacht dat die niet bovenaan stond maar had me brilletje niet op dus vandaar al die geup. Dankjewel! Nou dit is de enige pc die ik in huis heb dus heb dat niet kunnen doen...

07-06-2011, 00:36

Citaat door SOUSOU__:
haha dacht dat die niet bovenaan stond maar had me brilletje niet op dus vandaar al die geup. Dankjewel! Nou dit is de enige pc die ik in huis heb dus heb dat niet kunnen doen...


Ja want we weten nu niet of het aan je mp3 ligt of aan je usb poorten. Welk besturingssysteem heb jij? Windows 7? vista? xp? 2000? Me? 98? 95? 3.1?

en oja, wat is het merk van je mp3 player en modelnummer?

07-06-2011, 00:41



Citaat door BaasbovenBaas:
Ja want we weten nu niet of het aan je mp3 ligt of aan je usb poorten. Welk besturingssysteem heb jij? Windows 7? vista? xp? 2000? Me? 98? 95? 3.1?

en oja, wat is het merk van je mp3 player en modelnummer?



Ik heb windows 7 maar heb het niet via een cd geinstalleerd. Als ik me laptop aan doe dan kan ik een keuze maken tussen vista en 7 snap je? haha... Merk van mijn mp3 is Diference en modelnummer uhmmm weet niet zo 123 maar het is een 4gb mp3..

07-06-2011, 00:46

Citaat door S.W.A.T:
hmm...



Think think think!!

07-06-2011, 00:48

Citaat door SOUSOU__:
Ik heb windows 7 maar heb het niet via een cd geinstalleerd. Als ik me laptop aan doe dan kan ik een keuze maken tussen vista en 7 snap je? haha... Merk van mijn mp3 is Diference en modelnummer uhmmm weet niet zo 123 maar het is een 4gb mp3..
Nou mag je dat stukje even uitleggen. Heb je vista en 7 beide geinstalleerd op je computer? Mohiem, die bestanden die op je mp3 staan, zijn die belangrijk of niet? Mischien kun je je mp3 formatteren via je mp3 menu? Of je kunt even je mp3 hard resetten (meestal klein mini gaatje) dmv een tandenstoker of paperclip. Probeer het daarna nog een keer.

Eventueel kan ik je verder helpen via teamviewer. Ik kan op die manier je pc muis overnemen en dit voor je proberen recht te zetten terwijl je meekijkt. Dit is 100% veilig en doe ik dagelijks voor mensen. Kijk maar.

07-06-2011, 00:50

Citaat door S.W.A.T:
hmm...


Pas op jij he. Anders handboeitjes om.

07-06-2011, 00:51

Citaat door SOUSOU__:
Think think think!!



Ja meid, ik ben aan het denken voor je, zoek even een oplossing voor je.

07-06-2011, 00:53

Citaat door BaasbovenBaas:
Pas op jij he. Anders handboeitjes om.



Wie ben jij?

07-06-2011, 00:55

Citaat door S.W.A.T:
Wie ben jij?


Niet interessant doen. Gisteren trakteerde ik jou op een kopje koffie en nu doe je alsof je me niet kent. Bijdehand tsss...

07-06-2011, 00:56

Citaat door BaasbovenBaas:
Nou mag je dat stukje even uitleggen. Heb je vista en 7 beide geinstalleerd op je computer? Mohiem, die bestanden die op je mp3 staan, zijn die belangrijk of niet? Mischien kun je je mp3 formatteren via je mp3 menu? Of je kunt even je mp3 hard resetten (meestal klein mini gaatje) dmv een tandenstoker of paperclip. Probeer het daarna nog een keer.

Eventueel kan ik je verder helpen via teamviewer. Ik kan op die manier je pc muis overnemen en dit voor je proberen recht te zetten terwijl je meekijkt. Dit is 100% veilig en doe ik dagelijks voor mensen. Kijk maar.
uhm jaa ze zijn beide geinstalleerd maar als ik op windows 7 zit kan ik nog wel aan de bestanden komen die in vista zitten snap je? Teamviewer heb ik wel ervaringen mee dus zou echt fijn zijn als je effe kunt kijken hoe en wat

07-06-2011, 01:34


BBB, ze heeft waarschijnlijk Dualboot.
Kan soms wel handig zijn.
Maar XP en Vista of 7 is nog handiger.

@TS, noteer de modeltype en serienummer van je mp3 speler.
Misschien heeft het drivers nodig.
Of heb je de cd van mp3 speler geprobeerd?

En kies Vista en kijk of het de mp3 speler wel herkent en pakt.

07-06-2011, 01:37
het is al gefixt thankyouuuu

07-06-2011, 01:39
Das mooi

Pagina's : [1] 2