Bekijk volle/desktop versie : Anticonceptie pil voor mannen weer stap dichterbij..



Pagina's : [1] 2 3

06-06-2011, 23:36
[Hebben mannen evenveel recht op controle van hun voortplanting als vrouwen? En waarom moet de vrouw de verantwoordelijkheid voor de meest gebruikte vorm van anticonceptie alleen dragen?]

Ruim 40 jaar zijn ze bezig met een anticonceptie pil te ontwikkelen voor mannen maar het is ze nog steeds niet gelijk. Wel lijkt het er op dat ze een stap dichterbij zijn - zie link.

Wat vinden jullie daar van dames? Omdat ik hier al jaren mee lees weet ik dat veel vrouwen hier de pil slikken. wat als er ook een pil bestond voor je man?

bron:
http://www.nu.nl/gezondheid/2533053/mannenpil-weer-stap-dichterbij.html

06-06-2011, 23:54


Weird.

06-06-2011, 23:55

Citaat door RARE_MEISJES:
Weird.

ja echt he, insha'allah komt doe er niet

06-06-2011, 23:57
Ik denk niet dat een vrouw die niet zwanger wilt worden dit zomaar uit handen zal geven aan de man. Ik geloof dat een man het minder erg zou vinden als zijn vrouw ongewenst zwanger zou worden dan de vrouw zelf. Want zij zal het kind after all moeten baren en niet hij.

07-06-2011, 00:08



Citaat door Miss_Tashel7it:
Ik denk niet dat een vrouw die niet zwanger wilt worden dit zomaar uit handen zal geven aan de man. Ik geloof dat een man het minder erg zou vinden als zijn vrouw ongewenst zwanger zou worden dan de vrouw zelf. Want zij zal het kind after all moeten baren en niet hij.

haha maar het grappige is dat een man het op dit moment wel uit handen geeft aan een vrouw. een man moet maar hopen dat zijn vrouw hem niet voor de gek houd want al ze wil, dan kan het. een vrouw kan faken dat ze het slikt om expres zwanger te worden of andersom, de pil juist wel slikken om haar man wijs te maken dat ze bezig zijn voor een kind, terwijl ze het b.v. een jaar uitstelt omdat ze die ene klus op haar werk zo graag wilt krijgen en opleveren. wat dat betreft hebben vrouwen toch echt de controle.

maar stel er bestond een mannenpil en jou man komt ineens stoer praten a la dolle mina: ja baas over me eigen lijf, ik bepaal wanneer ik een kind wil en wanneer niet.

wereld op z'n kop haha! maar wat zou jij tegen hem zeggen?

07-06-2011, 00:14
Ja hoor een man die voor gemeenschap ff een pilletje gaat slikken de wereldbevolking zal verdriedubbelen denk ik..echt niet dat ik het uit handen geef

07-06-2011, 00:16
dit gaat dus never nooit lopen, ook al slagen ze erin, geen een man van ons gaat de pil slikken, ayow zie ze al onderling:"ey, mattie ik heb last van mijn hormonen man, ewa je weet die rotpil" nooooooooooooooooooo way!!

07-06-2011, 00:18

Citaat door lala167:
dit gaat dus never nooit lopen, ook al slagen ze erin, geen een man van ons gaat de pil slikken, ayow zie ze al onderling:"ey, mattie ik heb last van mijn hormonen man, ewa je weet die rotpil" nooooooooooooooooooo way!!




07-06-2011, 00:18
Ik vind het maar echt een gek
idee.

07-06-2011, 00:19

Citaat door lala167:
dit gaat dus never nooit lopen, ook al slagen ze erin, geen een man van ons gaat de pil slikken, ayow zie ze al onderling:"ey, mattie ik heb last van mijn hormonen man, ewa je weet die rotpil" nooooooooooooooooooo way!!


Komt zo gaypower over.

07-06-2011, 00:19
IK zou dit niet gaan slikken , noch wil ik dat mn vrouw dat doet , dit soort troep moet men gewoon vermijden , allah weet wat het op langer termijn allemaal kan veroorzaken (borst-baarmoeder-kanker etc etc) , voorkomen is beter dan genezen

07-06-2011, 00:21
en zulke pillen zullen alleen zorgen voor meer onveilig seks , man slikt pilletje en voila zijn zaadlozing is effectloos , dit zal alleen meer problemen met zich meebrengen

07-06-2011, 00:24



Citaat door ikbenik_:
Ja hoor een man die voor gemeenschap ff een pilletje gaat slikken de wereldbevolking zal verdriedubbelen denk ik..echt niet dat ik het uit handen geef



je zegt wel dat je het niet uit handen zal geven maar ze hebben dan ineens ook de mogelijkheid jou voor de gek te houden.

Citaat door lala167:
dit gaat dus never nooit lopen, ook al slagen ze erin, geen een man van ons gaat de pil slikken, ayow zie ze al onderling:"ey, mattie ik heb last van mijn hormonen man, ewa je weet die rotpil" nooooooooooooooooooo way!!

humor!
maar mannen willen ook niet altijd een kind, om zeker te weten dat hun vrouw niet expres zwanger word kunnen ze misschien juist expres de pil gaan slikken. of in hun wilde jaren

07-06-2011, 00:25

Citaat door LeSoleil:
Komt zo gaypower over.

hahahahahahah

07-06-2011, 00:28

Citaat door AbouRfissa:
en zulke pillen zullen alleen zorgen voor meer onveilig seks , man slikt pilletje en voila zijn zaadlozing is effectloos , dit zal alleen meer problemen met zich meebrengen

ik zie ook geen voordelen.. ik beeldde me gelijk dolle mina leuzen in. stelletje flikkers worden het dan met hun geboorte control emancipatie.

Pagina's : [1] 2 3