Bekijk volle/desktop versie : Samira die in de handen kwam van een loverboy



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

15-10-2004, 21:30
hey peepz, alluz goed maar begin opnieuw met me verhaal wat kan die stuHkjes die ik heb geschreven niet meer vinden!!!! En trouwens heb ut over dat verhaal genaamd “Samira die in de handen terechtkwam van een loverboy”……..En wil je weten hoe dat verhaal gaat LEZEN dan!!!!!!!

Hier begin ik dan:
Meneer Dor stond weer voor de klas te praten niet dat iemand dat door had iedereen was druk in gesprek. Samira en Leila zaten naast elkaar en Leila was echt een prater ze had altijd wel wat te zeggen. Op dit moment had ze het over het schoolfeest die aan het einde van de jaar zal plaatsvinden. Ze vroeg Samira: weet je al wie je mee neemt…….. Nee ik weet het nog niet maar als ik er niet uitkom neem ik me broer ZouFF(Souffian). Ik zie wel maar wie neem jij mee vroeg Samira als ut goed is neem ik Abdel en leila zei ut iets te hard want Abdel had het gehoord en gaf haar een knipoog hij wist waar ze het over had Samira’s en leila’s gesprek werd opeens verstoord en iedereen werd afgeleid er reed een zilveren bmw met keihard muziek op. Tuig noemde Meneer Dor ze en Leila noemde ze jongens zonder leven. Maar de andere jongens van de klas waren heel erg geïnteresseerd. De leraar besloot ze maar eerder pauze te geven want er was niemand die nog aandacht aan ze les schonk. Iedereen liep naar het schoolplein. Samira en Leila liepen naar hun “bankje” daar kon je ze elk pauze vinden. Leila had weer de hoogste woord en opeens rolde leila’s ogen de richting van die mooie bmw en zag dat er een jongen in zat die de hele tijd hen richting keek. Ey Samira die boy daar in die auto kijkt je echt de hele tijd aan Samira draaide zich om en zag dat hij hen richting in kwam lopen. Hij begon met hen te praten ey Salaam Dames hoe is ut……Hij keek Samira de hele tijd aan leila zag dat Samira bloosde hij vroeg hen of zij hier op deze school zitten Hij vroeg Samira: hoe heet je…… Samira zei: mijn naam is Samira en ben 16 jaar oud……Hij zei ik ben Marwan ben 18 jaar oud. En ik vind jou een hele mooie meid. Ze zag dat hij hele mooie ogen had. Ze was ff aan ut dagdromen want hij vroeg haar voor de derde keer wil je ff meerijden Leila kneep haar in haar hand ze kwam weer terug op deze wereld hehehe zei Leila waar was je….. Oh wat zei je hij vroeg je of je wilt meerijden. Nee manG kan niet want ik heb nog les snap je….. Oh jammer dan zou ik je beter leren kennen kunnen we dan wat afspreken…… ey Marwan de pauze is afgelopen ga naar binnen hier heb je me telefoonnummer zei Marwan hij schreef het voor haar op. Wel bellen hij gaf ze allebei een hand en bleef Samira nog aankijken ze liepen het gebouw binnen dit was het laatste lesuur. Ze hadden engels van mevrouw Brouwer. Leila was druk in gesprek met Abdel Samira kon niet meer normaal denken ze dacht de heel tijd aan Marwan en zag zijn bruine ogen steeds voor haar. Leila werd er uitgestuurd ze was te druk hehehhe dacht Samira want ze werkte me een beetje op mijn zenuwen. De les was afgelopen Leila moest een verwijderverslag inleveren bij mevrouw brouwer en ze hield nog ff een gesprek met haar. Samira zat buiten te wachten het liefst ging ze naar huis maar ze kon haar vriendin niet in de steek laten. Leila kwam naar buiten en zei: Pfffffff dat wijf kan zeuren manG ah wollah weet je wat ze zei ik verstoor haar les nog een keer en ik mag haar lessen niet meer volgen. Samira hoorde alles half. Ze liepen naar de bushalte de bus was al geweest ze moesten wachten Leila vroeg haar of ze die ene marwan nog zou bellen. Samira zei ik zie wel wat zou jij doen. Ey je kent mij ik zou hem gelijk opbellen hij lijkt me wel aardig en leuk is hij cker. De bus was gekomen Leila vroeg Samira mee te gaan naar de stad zaterdag goed zal vragen je kent me broer Redouan… Ze waren er ze liepen naar binnen ze woonde allebei in dezelfde galerij. Samira belde aan haar moeder maakte de deur open en vroeg haar waar was je in school leila moest ff met de lerares praatte en ging toen op der wachten. Ze liep gelijk naar boven naar haar kamer en deed haar kleren uit en trok haar marokaanse jurk en zette een hoofddoek op en liep naar beneden. Ze vroeg haar moeder af ze nog wat kon doen maar haar moeder zei: ala albint kemelt safi sire teklsie( nee dochter ik ben klaar ga zitten) Samira liep naar haar kamer ging als eerst langs de kamer van haar broer zouff (Souffian. En zocht een cd op en liep toen verder naar haar kamer. En zette die cd op en pakte haar Nederlandse boek en begon aan haar huiswerk. Maar ze kwam niet verder dan de eerste opdracht haar gedachten dwaalde steeds weg. Ze herinnerde zich dat ze het nummer van Marwan had. Ze wou hem zou graag opbellen en dan zeggen dat ze hem heel leuk vindt en dat ze nergens meer aan kan denken hij staat gewoon gegrift in haar gedachtes. Ze besloot een muntje te gooien als het munt was zou ze hem opbellen was het kop zou ze hem een berichtje sturen. Het was kop ze stuurde hem maar een berichtje.
Ze schreef:

Hey Marwan,

Hoe is tie…. Maar ik vind je wel aardig en zou best wat meer over jou willen weten. Trouwens het was heel leuk je te leren kennen. Maar ik hoor wel van je…..
XXXjes Samira

Moehiem wil je weten hoe het verhaal verder gaat laat me dan ff weten

15-10-2004, 21:52


Ik vind het leuk!!
Je eerste fan ss binnen, meid...
Ga snel verder..
-x-

16-10-2004, 15:52
1 fan maar Maar goed voor die ene fan ga ik een beetje verder

De bericht werd verzend haar moeder riep haar naar beneden ze sloeg eerst het nummer van Marwan in haar telefoon op. En liep naar beneden ze zag dat haar moeder Mamita( Marokkaanse gerecht) had gemaakt het was haar lievelingskorstje maar ze kon nu geen hap binnen krijgen. Ze deed de afwas en liep naar boven en ging op haar bed liggen. En viel in slaap ze werd opeens wakker gemaakt door haar telefoon en zag dat ze werd gebeld het was 3 uur in de nacht het was ook nog een privé nummer ze nam niet op en ging verder slapen dat probeerde ze dan haar telefoon trilde weer ze zag dat ze een berichtje had gekregen. Het was van Marwan hij schreef:

Ewa Samiraatje van me,

Ey weet je hoe dankbaar ik je ben dat je me toch hebt gebeld. Maar heb gelezen dat je meer over mij wilt weten ey ik ook meer over jou want in mijn ogen ben jij mij mysterieuze dame. Maar kunnen we niet iets afspreken. Als jij wilt wat dacht je van morgen. Maar volgens mij sliep je al sorry dat ik je dan heb wakker gemaakt maar slaap verder sgatjuh……
XXXjes voor mijn leven!!!!

Ze was blij om te zien dat hij haar een berichtje had gestuurd haar hart maakte een sprongetje van blijheid. Maar had hij haar berichtje nu pas gelezen het is al zes uur geleden dat ze hem een berichtje had gestuurd. Vragen dwaalde door haar hoofd ze besloot um weer een berichtje te sturen.

Hai Marwan,

Je maakte me wakker ik zat net te dromen over jou mooie ogen: p. Maar hoe komt het dat je nu pas me berichtje hebt gelezen. En over dat afspraakje is goed maar wat vind je ervan als mijn vriendin meekomt.
LieFzzz Samie

Hij zag dat ze hem weer een berichtje had gestuurd. Hij las het en begon in zich zelf te grinniken ze mag me die dames toch ah wollah ze lopen egt overal in. Ewa eigen schuld. Hij stuurde haar een berichtje terug. Hij schreef:



Hey hey liefje

Ik had nachtdienst dus vandaar dat ik het nu pas heb gelezen. Dan haal ik je morgen na 4 uur op bij je school. En je vriendin kan gerust mee komen hoe meer vreugde hoe beter…..
(k) (k) (K) Marwan


Ze ging verder slapen want ze moest weer bijna opstaan dus ging ff van de laatste uurtjes genieten. De volgende dag het was de marktdag zoals elke zaterdag haar ma ging naar de markt en Samira zorgde dan voor het huis alles zag er netjes uit toen Samira naar haar kamer liep. Ze belde Leila op en zei tegen haar: Hey Leila ik kom zo langs je huis so manG ik heb je echt veel te vertellen. Leila antwoordde verheugd kom dan laat je me wachten. Samira snuffelde in haar kast en uiteindelijk haalde ze er haar lievelings gebleekte spijkerbroek en een wit truitje eruit. Ze trok het aan en liep met haar föhn naar benenden. Ze zag dat haar ma er al was haar ma vroeg haar waar ze naar toe zou gaan. Samira antwoordde: ik ga gewoon de stad in en langs Leila. Samira zocht snel haar witte puntschoenen en liep toen naar Leila dat was twee trappen omhoog en dan links ze woonde allebei in dezelfde gallerij. Ze belde aan en liep gelijk naar binnen bij Leila voelde ze zich altijd thuis maar bij haar zelf niet ze hoeft maar iets verkeerd te doen en haar broer gaat tekeer. Hier voelde ze zich gewoon vrij. Leila kom we gaan naar je kamer. Ze zag dat Samira een föhn bij zich had ze pakte het van haar en zei tegen haar ga op me bed zitten je vertelt me eerst alles elk detail gewoon letterlijk alles. Ze deed wat haar opgedragen werd Leila stond met een open mond te luistern maar lieverd zei ze toen ik kan niet meegaan. Ik moet naar me zieke oom weet je nog. Tazzzz dat was ik vergeten kan je niet een andere keer gaan. Nee manG kan niet. Ewa dan zeg ik het wel af. Juist niet meid moet je niet doen ga ik breng je er wel heen. Leila föhnde haar haar. Dame je bent klaar zei ze toen. Ga je jezelf niet opmaken. Tuurlijk wel maar ik twijfel of ik nou wle moet gaan of niet want ik ken hem nauwelijks ik dacht echt dat je mee zou gaan. Samira maakte haar zelf lichtjes op. En zei toen Leila geef me je witte tasje. Wacht is moet even kijken waar die ligt dat ging een jaar duren dacht Samira want Leila kon nooit haar spullen terugvinden als ze het ooit ergens had opgeborgen. Maar dit keer was het dus niet het geval. Ze gaf haar het tasje. En liepen samen naar beneden. Leila bracht haar naar het schoolplein en ze zagen dat hij er al was. Hij stond te roken toen hij hen zag aanlopen gooide hij het sigaretje direct weg. EY ladies hoe is tie…… stap maar in hoor. Leila gaat niet mee oh jammer zei hij maar Samira zag dat hij het niet meende. Opeens begon Leila te praten ey je past goed op mijn vriendin doe je ut niet krijgt je met mij te maken. Hij begon te lachen en gaf haar een knipoog en zei toen tuurlijk zal ik doen. Samira ging de auto zitten Leila zei: ik ga maar weer ze gaf Samira een zoen en Marwan een hand En liep weg de auto begon te rijden Marwan keek haar aan. En dacht ze is echt leuk had nog nooit gezien dat ze zulke mooie ogen had. Samira zag hem dat hij naar haar keek. En begon te blozen. Hij zei je ziet er echt heel leuk uit en je bent zo’n een mooie dame. Je wou meer over mij weten vraag maar raak. Nou een vraag wat ik echt al heel lang wil vragen is hoe kom je aan die auto je bent 18 en dan al zo’n mooie auto. Hij is van me broer hij heeft een eigen garage. En daar werk ik ook en ik heb een extra baan. En omdat het me broers garage is kreeg ik hem voor de helft van de prijs. Samira was opgelucht. Maar wat dacht jij dan. Ik dacht eigenlijk niks ik vond het alleen raar. En nu wil ik je wat vragen zei hij: hoe kom je aan die mooie ogen. Samira bloosde en zei zehma bescheiden. Hij lachte en zei: mijn ogen kunnen nooit zo mooi zijn als die van jou gewoon onmogelijk!!!
Toen was het even stil ze zag dat Marwan naar haar keek en draaide haar hoofd om!!

Vervolg komt later mensuh!!!

16-10-2004, 16:02
hei meid ga gauw verder leuk verhaal ga please verder

vandaag nog hahha
beslema zinaaaaa

16-10-2004, 16:03


#3 fan......

16-10-2004, 16:35
Hij vroeg Samira of ze met hem mee wou komen naar zijn appartement om wat te drinken? Samira wist het niet echt en na een paar minuten twijfelen. Besloot ze om met hem mee te gaan. Hij parkeerde zijn auto in een villawijk Samira stond perplex woon je hier?? Jah lieverd woon er met mijn zus maar ben meestal gewoon bij mijn ouders. Ze liepen naar de deur Samira geloofde haar ogen gewoon niet. Ze liepen naar binnen Samira wilde haar schoen uittrekken. Maar Marwan liet dat niet toe hij vroeg haar om te gaan zitten hij plofte naast haar. Nou Samira doe alsof je thuis bent!! Wat wil je drinken trouwens? Doe maar wat joh Marwan kwam met twee glazen fris. En plofte weer naast haar en zei: Samira ik wil je wat geven een ketting waar onze voorletters beiden in staan gegraveerd en wil dat je het ook altijd dragen. Hij haalde het uit het doosje en vroeg Samira of hij het om mocht doen. Is oké hoor ga je gang hij deed het om de hals van Samira het was echt een heel mooi kettinkje. Hij gaf haar een zoen op haar wang en stond op en zei ik begin honger te krijgen. Jij niet Samira zullen we pizza bestellen?? Jah ik weet niet kijk maar wat jij lekker vindt! Hij belde ze op maar niemand nam op hij zei ik ga het dan gewoon daar afhalen je kan gewoon hier blijven als je wil. Ze keek een beetje vervreemd laat hij me gewoon alleen in zijn huis nou die van ze zus dan. Hij zag dat ze iets niet helemaal begreep en zei: doe gewoon alsof je thuis bent. Hij liep naar de deur en liep toen weer terug en gaf haar een zoen op haar mond en liep toen naar buiten. Samira deed de tv aan en begon een beetje te zappen haar gedachtes waren de hele tijd bij marwan hij had gewoon zulke mooie ogen. Haar droom werd verstoord doordat iemand aanbelde. Ze deed de deur open en zag een jonge vrouw in de deur staan. Samira zei: Jah sorry maar Marwan is even niet thuis.. Maar meid ik ben de zus van Marwan. O sorry geeft niet hoor zei ze op een kattige toon. Ze gaf haar een Hand en zei Salima , Samira aangenaam kennis te maken. Jij bent zeker de vriendin van Marwan waar hij het steeds over heeft. Vriendin?? Zei Samira O kan wel hoor zei Samira
Samira voelde de ogen van Salima in haar ogen prikken. Toen Samira naar de bank liep en ging zitten. Salima bekeek Samira egt van top tot teen. En dan zo met een afkeurende blik. Ze zag er niet uit vond Samira een dikke bos blond geverfde krullen een heel kort truitje en een piercing in haarnavel en een strakke spijkerbroek aan. Echt heel ordinair vond Samira. Salima zei ik ga me even omkleden ben zo terug. Ze kwam de woonkamer binnen in een joggingpak en had haar haren vast gebonden. Ze kwam naast Samira zitten. En vroeg haar zit je nog op school? Jah 6e klas wat doe je dan zei Salima Vwo antwoordde Samira
Zo slimme meid!! Ik heb me school zelf niet eens afgemaakt wat moet je met school je haalt het tog niet. Samira d8 tss wat een jaloerse wijf man. Samira zei is maar hoe je het bekijkt ik ga er van uit dat ik mijn examens dit jaar wel haal.


Strax ga ik weer verder

16-10-2004, 17:23
Mooie vervolgjes, meid
Ga gauw weer verder...
-x-

16-10-2004, 18:05
nog een fan

gauw verder

xxciao

16-10-2004, 20:33
heej..
gaa snel verdr..
is egt een g0ed verhaal tot nu t0e..
XxX.. samira :blauwkus:

16-10-2004, 20:40
Hey Zinaa Ga Snel Verdererrrrr

16-10-2004, 21:10
Het werd heel warm in de kamer volgens mij staat de kachel aan zei Samira ja, heb het net even aangezet is echt koud..
O oke zei Samira zij vond dat het snikheet was. Maar ze kon moeilijk zeggen doe het uit. Toen vroeg Salima aan Samira ben je nog maagd?? Samira dacht echt van Huh wat vraagt zij mij!! Jah ben nog maagd jij niet dan?? Nee, allang niet meer.
Samira dacht ik zou me dood schamen maar dat ben ik..
Salima stond op en liep naar de keuken en haalde twee glazen fris Samira vertrouwde het niet want ze was zo lang in die keuken nadat ze die twee glazen was komen brengen. Ze gaf een glas in Samira’s hand ze kon nu moeilijk niet drinken dus dronk hele kleine nipjes van haar glas. Toen was het stil ze zaten allebei naar tv te kijken. Marwan was nu al een half uur weg dacht Samira. Toen werd alles zwart voor haar ogen.
2 uur later
Samira werd wakker ze zag een jongen met hele mooie bruine ogen. En een meid die naast hem stond ze stond te roken. Ze herinnerde zich opeens waar ze was en wie die mensen waren. Ze vroeg Marwan waarom ze in bed lag. Je was volgens Salima flauw gevallen. Maar gaat het nu vroeg Marwan. Hij gaf haar een zoen wat was ik geschrokken Samira. Allemaal Salima’s schuld ze had de kachel echt hoog staan misschien was dat wel het geval. Samira stond op en zei: ik wil naar huis Marwan zei zullen we eerst gaan eten. Ik wil naar huis. Marwan zei: kan je dan even wachten. Ik wil eerst even eten. Samira liep naar de gang deed haar jas aan en liep vervolgens naar marwan en rukte haar ketting van haar hals en legde dat bij hem op tafel en liep vervolgens naar buiten. Samira liep naar de tramhalte ze bleef wachtten op de tram. Gelukkig duurde het niet zo lang. Ze zag dat haar knoopjes van haar blouse niet goed waren dichtgeknoopt. Samira dacht ik kan zweren dat ze goed dicht zaten. Ze had echt een bonkende hoofdpijn toen ze in de tram zat ging haar telefoon over ze zag dat Marwan haar belde. Ze negeerde zijn gesprek. Hij belde nog zo een 3 keer achter elkaar. Maar ze wilde hem nu absoluut niet spreken. Marwan ging hopeloos op de bank zitten naast Salima, tazz wat heb je met haar gedaan Salima, ze wil niet eens opnemen.

Ik heb alvast een paar proef foto’s genomen. En ik zeg je jongen met deze meid kunnen we veel geld verdienen. Tss wat heb je gedaan man. Hoe is ze flauwgevallen? Jah ik heb wat n haar drankje gedaan en de kachel op zo een hoge stand gedraaid dat werkt namelijk goed samen met het drankje en in een klap lag ze er als een zoutzak bij zei ze met een lachje O mijn god dat doe je toch niet op de eerste afspraakje!! IK hou van haar!! Ze vertrouwt me nu zeker niet. Ja jammer voor je zei Salima want jij moet die vertrouwen terug krijgen.
Salima: Dat maak je je zelf alleen maar wijs je houdt helemaal niet van haar het gaat jou alleen om het geld!!
Marwan stond op en liep naar zijn kamer.
Samira was inmiddels al thuis aangekomen. Ze deed de voordeur open en liep naar haar moeder en gaf haar een zoen op haar wang. Vervolgens liep Samira naar haar kamer. Ze deed haar Marokkaanse jurk aan en bond een hoofddoek stevig om haar hoofd ze had zo een koppijn . Ze hoorde dat ze een bericht kreeg en drie keer raden van wie die was MARWAN!!! Hij schreef:

Hey lieverd,

Ben je al thuis gekomen?
Maar waarom deed je zo daarnet? Je was zo te zien razend maar ik kon er egt niks aan doen.
Ben je boos op me? Wollah alleen door die zus van mij.
Wees aub niet boos op mij!
Kusjes Marwan I still love You

Samira was heel teleurgesteld dat het zo was gelopen. Ze konden er nog een fijne dag van maken. Ze wou hem een smsje terugsturen maar dacht van nee laat hem voelen hoe k me nu voel.
Samira liep naar beneden vroeg of ze wat kon doen haar moeder zei dat er niks is om te doen en dat ze gewoon kon leren. Soufian zat tv aan ut kijken ze plofte naast hem op de bank. Haar moeder zei: dat ze ff langs de buurvrouw zou gaan. Moeder zei: Samira let op de pan op de fornuis hij staat nog aan. Is goed moeder.
Ff later kwam Nasser binnen hij was boos zo te zien hij liep naar Samira en pakte haar stevig bij haar hand.

wil je weten wat er er daarna gebeurt volgende stuk lezen!!!

16-10-2004, 22:54
zekers meid ga snel verder
is het echt gebeurd?

16-10-2004, 23:08


heej meid!!

ga snel weer verder..
ik kijk dadelijk of morgen wel
weer of er iets staat..
kwil egt weten wat hij deed en wr0m..
XxX..samira..XxX:blauwkus:
Ps.. wel een extra lang vervolg he..

17-10-2004, 00:01
hey ik ben ook een fan hier,egt een tof verhaal joh en jij verwent ons egt helemaal met zoveel stukjes thanx meid ps zusje van nadoriagirl

17-10-2004, 10:01
neej is niet egt gebeurd, las een stukje over Loverboys dus ik d8 van laat me een verhaal over schrijven en toen kwam het in me op om het op marokko.nl te plaatsen


Samira gilde auw wat doe je!! Souffian kwam naar z’n richting en duwde hem van haar af. Wat doe je ben je gek geworden? Wat is er?
Deze zusje van ons wil hier de xxxx spelen. Wat praat je nou? Zei Samira
Was je niet met een jongen in zijn auto en je hoeft geen neej te zeggen me vrienden hebben je al gezien in Rotterdam daar soow in delfshaven. Wat deed je met die jongen? Ik was helemaal niet met een jongen ik had school vandaag loog Samira.
Souffian zag dat Samira loog.
Nasser begon te schreeuwen. Je bent gewoon een vieze xxxx. Hij gaf haar een trap en liep weg. Souffian liep naar z’n broer ey jongen ben je gek geworden ze zegt je nee ik was niet met een jongen wat is jou probleem dan nog. xxxxxxx op oulla zij is gewoon een vieze sletje. Nasser liep naar de voordeur en schreeuwde E kanke xxxx ewa laat me nog wat over je horen ik maak je af meid.
Samira zat helemaal in elkaar gekrompen op de bank. Haar hoofd haar buik alles deed gewoon pijn. Souffian liep naar haar toe en deed een arm om haar heen. Samira haalde zijn arm weg en liep weg. Ze schreeuwde: Ik hoef geen medelijden van jou Souffian bedankt. Ze liep naar haar kamer zocht naar haar telefoon ze zag dat ze weer een smsje had ontvangen. Van Marwan hij schreef:

Hey sgat,

Ben je nog steeds boos? Aub vergeef me als ik de schuldige ben in jouw ogen aub.  Laat a.u.b wat van je horen zeg me a.u.b dat je niet boos bent op me!!!
XXXjes Marwan

Samira d8 voorlopig wil ik hem ff niet spreken. Ze was helemaal vergeten dat ze Leila zou vertellen hoe het was met Marwan ze stelde voor haar te bellen. Leila had haar telefoon niet aan. Samira d8 deze dag is gewoon helemaal verpest.

Samira wou net gaan slapen maar ze hoorde dat haar telefoon overging een prive nummer. Ze had helemaal geen zin om op te nemen maar ze hoopte zo graag dat het Marwan was. En ja het was Marwan.
S: Jah hallo met wie spreek ik?
Het was ff stil aan de andere kant
S: jah hallo
M: O sorry met Marwan weet je dat je een hele mooie stem hebt net zo mooi als jou. Maar ben je boos?
S: nee alleen teleurgesteld dat het zo is gelopen.
M: jah dat vind ik ook maar ik zweer we kunnen het opnieuw proberen en ik beloof je het zal heel anders lopen dan vandaag. Want deze dag was gewoon verpest man.
S: Pff kan je wel zeggen ja
M: wil je nog een keertje met me afspreken.
S: ik zal erover nadenken.
M: wat ga je morgen doen?
S: Denk dat het heel saai zal worden
M: zullen we wat afspreken dan?
S: nee liever niet op een zondag
M: waarom niet dan
S: jah gewoon
M: jammer 
S: andere keer beter joh
S: e maar ik ga hangen
M: waarom zo snel blijf aan de lijn joh
S: Neej ik moet egt hangen
M: mag k je straks weer bellen dan
S; bel maar, maar ik weet niet zeker of ik kan opnemen
M: ow okeey sgat
S: doeg
M; beslama
……………

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10