Bekijk volle/desktop versie : Studie Degene die rechten studeren aan de universiteit!



06-06-2011, 20:32
Salaam mensen,

Ik wil volgend schooljaar rechten studeren aan de universiteit. Wat zijn jullie ervaringen. Dus wat vind je ervan, is het leuk, uitdagend? De manier van les krijgen bevalt dat..?

Drop hier je ervaringen en dingen die ik ECHT moet weten haha.

Alvast bedankt!

06-06-2011, 21:08



Citaat door Marocia_Kaoutar:
Up


Aahw, bedankt!

06-06-2011, 21:34
Joehoee! Somebody..?

06-06-2011, 21:43
Welke uni wil je gaan..

06-06-2011, 22:26



Citaat door Rebel666:
Welke uni wil je gaan..


Van Utrecht, why?

07-06-2011, 10:25
Rechten op de unie is wel te doen. Ga ervoor zou ik zeggen. Als je iets wil en je bent bereid om daar de nodige inspanningen voor te verrichten, dan moet het gewoon lukken.

07-06-2011, 10:32
Je krijgt het eerste jaar allerlei vakken, van strafrecht tot bestuursrecht. en krijg je een beetje een inzicht over het hoe en wat. Daarna kun je een richting kiezen, bestuursrecht, strafrecht, privaatrecht etc.
Je leert van alles wat, het is vooral theoretisch op de uni.

07-06-2011, 10:41

Citaat door Juriste:
Rechten op de unie is wel te doen. Ga ervoor zou ik zeggen. Als je iets wil en je bent bereid om daar de nodige inspanningen voor te verrichten, dan moet het gewoon lukken.


Allereerst bedankt voor je reactie Haha ik ben gemotiveerd en wil het heel graag dus met Allah zijn wil zal het lukken


Citaat door Samira222:
Je krijgt het eerste jaar allerlei vakken, van strafrecht tot bestuursrecht. en krijg je een beetje een inzicht over het hoe en wat. Daarna kun je een richting kiezen, bestuursrecht, strafrecht, privaatrecht etc.
Je leert van alles wat, het is vooral theoretisch op de uni.


Jij ook, bedankt voor je reactie meid! Klinkt erg leuk allemaal strafrecht spreekt mij erg aan haha. Ik denk dat ik geen spijt zal krijgen van mijn keuze.