Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse sedarie



Pagina's : [1] 2

06-06-2011, 18:37
Dames wie kent iemand die goedkope 2e hands sedarie verkoopt
Gewoon 2 stuks of zo...

Me moeder die gaat op vakantie en wil als verassing de ongebruikte slaapkamer als marokkaanse visite kamer omtoveren....

Alleen me budget is niet zo hoog, en ik zie alleen dure sedariaat op marktplaats en andere sites...

Iemand enige tips

06-06-2011, 18:48


Wat lief van je.

Up voor jou .

06-06-2011, 18:49
Wat is je budget, ik wil die van mij misschien weg doen.

06-06-2011, 19:02

Citaat door HoneyBee:
Wat is je budget, ik wil die van mij misschien weg doen.



Hahaha niet lachen, max 300 liefst minder


Ik had niet verwacht dat sedarie zo duur was jooo

06-06-2011, 19:03


owh wat leuk successs meid

06-06-2011, 19:03

Citaat door l7obl3mar:
Wat lief van je.

Up voor jou .


Dank je wel

06-06-2011, 19:04

Citaat door Sweet_lehoeb:
Hahaha niet lachen, max 300 liefst minder


Ik had niet verwacht dat sedarie zo duur was jooo


Nee nee, ik ga niet lachen.
Heb mijn vorige sedarie voor 2200 euro weggedaan via marktplaats. Ik geloof niet dat je voor die prijs wat gaat vinden.

06-06-2011, 19:06
Weet je wat je kan doen met die bedrag, gewoon in marokko bij zo een meubelmaker vragen of hij van die supergoedkope 2 bij 2 meter mtarbat maakt ben 200 euro kwijt ongeveer.

06-06-2011, 19:07

Citaat door HoneyBee:
Nee nee, ik ga niet lachen.
Heb mijn vorige sedarie voor 2200 euro weggedaan via marktplaats. Ik geloof niet dat je voor die prijs wat gaat vinden.

Waren die goude van jou??

06-06-2011, 19:07
ja sedarie's zijn heel duuuur vooral met tafles decoratie enz. heb je geen broers zussen die wat bij kunnen leggen dan kunnen jullie samen halen

06-06-2011, 19:10

Citaat door Bronwater2liter:
Weet je wat je kan doen met die bedrag, gewoon in marokko bij zo een meubelmaker vragen of hij van die supergoedkope 2 bij 2 meter mtarbat maakt ben 200 euro kwijt ongeveer.




Jaa ik marokko, maar hier niet denk ik...

Me moeder gaat eind juni weg en komt eind juli terug dus dat is niet haalbaar....

Ach ja was maar een idee..

Ik had noooooooit verwacht dat serdarie zo duur was,
IK zoek ook geen nieuwe of zo, maar oude modelen en simpel.

ALs ik wat vind dat doe ik het, zo niet dan wacht ik tot ik wel het geld heb en doe het alsnog voor der

06-06-2011, 19:11

Citaat door Puur_Natuur:
ja sedarie's zijn heel duuuur vooral met tafles decoratie enz. heb je geen broers zussen die wat bij kunnen leggen dan kunnen jullie samen halen



Nee ik heb maar 1 broertje maar die heeft ook niets,.....


Ach ja was maar een idee, wij hebben nooit sedarie gehad dus ik wist de prijzen niet

06-06-2011, 19:11



Citaat door HoneyBee:
Nee nee, ik ga niet lachen.
Heb mijn vorige sedarie voor 2200 euro weggedaan via marktplaats. Ik geloof niet dat je voor die prijs wat gaat vinden.


Ja maar HoneyBee ff serieus, jij hebt ooit je woonkamer geplaatst hiero, nou 't staat nog vers in mijn geheugen joh. Vooral die combinatie die je deed, roze met zwart. Prachtiggggg! Dat is die prijs ook wel waard .

06-06-2011, 19:12

Citaat door Sweet_lehoeb:
Jaa ik marokko, maar hier niet denk ik...

Me moeder gaat eind juni weg en komt eind juli terug dus dat is niet haalbaar....

Ach ja was maar een idee..

Ik had noooooooit verwacht dat serdarie zo duur was,
IK zoek ook geen nieuwe of zo, maar oude modelen en simpel.

ALs ik wat vind dat doe ik het, zo niet dan wacht ik tot ik wel het geld heb en doe het alsnog voor der

haha schat ze hebben die binnen 2 dagen gefixt, of beter spaar even door schat en volgend jaar beter dan heb je direct echte leuke.

06-06-2011, 19:14

Citaat door Bronwater2liter:
haha schat ze hebben die binnen 2 dagen gefixt, of beter spaar even door schat en volgend jaar beter dan heb je direct echte leuke.



En hoe moet ik dat hier krijgen?

Ik woon in Antwerpen en me ma in Rdam, dus daar moet ik ook rekening mee houden.....

Ach ja idd je hebt gelijk ik wacht er beter eff mee en dan later alsnog voor haar die kamer fixen

Pagina's : [1] 2