Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Ik ben zwanger :( :(



06-06-2011, 18:32
[van marmita en chips ik ben in 2 maanden tijd 10 kilo aangekomen woog 70 kilo vandaag gewogen en de weegschaal stond op 80 ik schaam me dood, ik heb echt een blubber buikk niet normaal ik kom aan op me armen en buik en rug mijn benen zijn lang en slank daar kom ik nooit aan heel raar is dat heb ook geen vet op me kont, hoe krijg ik die blubberbuik weg tipss please i am veryy desprete ]

06-06-2011, 19:51


ik ging je net feliciteren zehma met je zwangerschap..

je bent wel veel aangekomen in korte tijd.. probeer wat te minderen met zoetigheden..
Ik hoop dat je de nodige tips krijgt van andere leden..

06-06-2011, 19:54
mabrouk

gwn minderen met zoetigheden, en vettig eten.
eet veel fruit, salade"s enzo en drink veel water. Vergeet niet te sporten

06-06-2011, 21:50
Uit eigen ervarig kan ik je zeggen dat niemand je kan helpen. Alleen jij kan jezelf helpen! Trouwens niet gefeliciteerd met je zwangerschap maar met het feit dat je ziet dat het moet veranderen.


Gezond eten.
Geen zoet
Geen fastfood
Water
Sporten


Binnen een paar maanden ben je weer 10 kg lichter.

08-06-2011, 01:24


het is moeilijk om geen lekkere dingen te eten,maar ik denk dat je gewoon streng moet zijn en gezond moet eten veel sucses

insha allah gaat het je lukken

ben ook bezig met dieeten en het is echt moeilijk aangezien ik iedere dag sta te koken en druk bezig ben in de keuken

maar het is me gelukt om koekjes te bakken en heb er geen 1 op
xx

08-06-2011, 16:19
Hou een sebe3 en geef alleen weightcare shakes

12-06-2011, 00:12
hahah wilde je net gaan feliciteren.
any way, gewoon sporten en minder snoepen ect.
En veel water drinken.

InshaAllah zal het je lukken!

12-06-2011, 01:18
Het is wel moeilijk om 1x te stoppen met al die zoetigheden(believe me i know!) maar je moet echt doorzetten.

Het mooiste moment is wanneer je op die weegschaal staat en ziet dat je lichter bent geworden.

12-06-2011, 15:23
dikke bolle koe. Je was een week geleden ook al zwanger. Zo kan je aan de gang blijven. Zelfbeheersingstraining of zo denk ik dan . Groen voor mijn tip aub .

21-06-2011, 16:44
Ik zweer bij Better Belly...!! google maar eens! ik ben al twee weken bezig en ik merk al wel verschil. ik moet nog twee weken..Ik ben benieuwd hoeveel cm ik geslonken ben..hihi..

10-08-2011, 06:20

Citaat door chokotof:
Ik zweer bij Better Belly...!! google maar eens! ik ben al twee weken bezig en ik merk al wel verschil. ik moet nog twee weken..Ik ben benieuwd hoeveel cm ik geslonken ben..hihi..
Aboe Daawoed en at-Tirmidhi overleveren met een correcte keten dat de Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: “Degene die zweert bij iets anders dan Allah heeft ongeloof of afgoderij begaan.” En in een andere overlevering zegt hij (vrede zij met hem): “Degene die zweert bij datgene wat hem is toevertrouwd, behoort niet tot ons.”

11-08-2011, 00:14
Wajaa grappig. dacht nog meskiena ongewenst zwanger!

11-08-2011, 06:47


Wat eet je dan allemaal? Je kan beter gezond eten en sporten.. Geen snoep en koekjes voor jou, trek elke dag een bikini aan en sta voor de spiegel. Dat motiveert jewel.