Bekijk volle/desktop versie : Ben ik weer haha



Pagina's : [1] 2

06-06-2011, 00:41

Citaat door Womanly:
Zijn er nu echt mannen, die van romantisch houden. Bloemen kaarsjes ( bla bla booooooooooorrrrrrrrrrrinnnng )

Het is toch gewoon beter een sex beest. Ik lees topics van zusters met de titel " hoe een man te verleiden " en men komt met tips. Doe iets romantisch.. dat werkt toch meestal alleen voor de vrouw ( bij mij niet dan, maar meestal bij een "normale" Vrouw )


Als ik mijn man wil verleiden, dan sta ik hem op te wachten ik in me lingerie en pak hem zodra hij met beiden benen binnen staat en laat hem niet meer gaan. Echt wel dat hij terug kom of niet haha.

Of zijn er echt mannen die daardoor te verleiden zijn

fill me in!!
.

06-06-2011, 01:53

ik heb liever sex beest gelijk op me kaar spingen gelijk likke en alles nog wat

06-06-2011, 02:17
ik hou van beffen ik bef me vrouwe elke dag standje 69 alles

06-06-2011, 11:39
Catch me if you can!

06-06-2011, 12:16


Citaat door Womanly:
Zijn er nu echt mannen, die van romantisch houden. Bloemen kaarsjes ( bla bla booooooooooorrrrrrrrrrrinnnng )

Het is toch gewoon beter een sex beest. Ik lees topics van zusters met de titel " hoe een man te verleiden " en men komt met tips. Doe iets romantisch.. dat werkt toch meestal alleen voor de vrouw ( bij mij niet dan, maar meestal bij een "normale" Vrouw )


Als ik mijn man wil verleiden, dan sta ik hem op te wachten ik in me lingerie en pak hem zodra hij met beiden benen binnen staat en laat hem niet meer gaan. Echt wel dat hij terug kom of niet haha.

Of zijn er echt mannen die daardoor te verleiden zijn

fill me in!!


De ene keer ben je maagd en de andere keer sta je in je lingerie op je man te wachten?
Wat moeten we nou geloven?

06-06-2011, 12:28

Citaat door DiepOngelukkig:
De ene keer ben je maagd en de andere keer sta je in je lingerie op je man te wachten?
Wat moeten we nou geloven?



hahahaha en weer een andere keer is ze gescheiden.
t is volgens mij een kerel, zoveel topics open een vrouw niet achter elkaar in islam en sex..

06-06-2011, 12:41

Citaat door Womanly:
Zijn er nu echt mannen, die van romantisch houden. Bloemen kaarsjes ( bla bla booooooooooorrrrrrrrrrrinnnng )

Het is toch gewoon beter een sex beest. Ik lees topics van zusters met de titel " hoe een man te verleiden " en men komt met tips. Doe iets romantisch.. dat werkt toch meestal alleen voor de vrouw ( bij mij niet dan, maar meestal bij een "normale" Vrouw )


Als ik mijn man wil verleiden, dan sta ik hem op te wachten ik in me lingerie en pak hem zodra hij met beiden benen binnen staat en laat hem niet meer gaan. Echt wel dat hij terug kom of niet haha.

Of zijn er echt mannen die daardoor te verleiden zijn

fill me in!!




Ik ben het helemaal met je eens dat romantische gedoe hoeft van mij ook niet hoor

06-06-2011, 12:45

Citaat door LaDY_ReD:
Ik ben het helemaal met je eens dat romantische gedoe hoeft van mij ook niet hoor



lekker hard en wild net beesten tekeer gaan

06-06-2011, 12:45

Citaat door 020gastarbeider:
lekker hard en wild net beesten tekeer gaan



Precies
vatos loco baby

06-06-2011, 12:48

Citaat door LaDY_ReD:
Ik ben het helemaal met je eens dat romantische gedoe hoeft van mij ook niet hoor

Dat romantische is ook om hem in de stemming te brengen..als jij de tafel dekt heel romantisch met kaarsje en zijn lievenlings eten klaarmaakt en jij jezelf mooi hebt gemaakt, sexy jurkje hebt aangetrokken..dan kan hij nog maar aan 1 ding denken...seks seks..seks seks..als toetje.
Ik denk dat mannen ook wel van romantiek houden. Wie wil nou niet als een koning behandeld worden.

06-06-2011, 12:50

Citaat door LaDY_ReD:
Precies
vatos loco baby



haha en er is er geen 1 wilder dan jou

06-06-2011, 12:50

Citaat door merc190e:
hahahaha en weer een andere keer is ze gescheiden.
t is volgens mij een kerel, zoveel topics open een vrouw niet achter elkaar in islam en sex..

Dunno..

06-06-2011, 12:50


Citaat door DiepOngelukkig:
Dat romantische is ook om hem in de stemming te brengen..als jij de tafel dekt heel romantisch met kaarsje en zijn lievenlings eten klaarmaakt en jij jezelf mooi hebt gemaakt, sexy jurkje hebt aangetrokken..dan kan hij nog maar aan 1 ding denken...seks seks..seks seks..als toetje.
Ik denk dat mannen ook wel van romantiek houden. Wie wil nou niet als een koning behandeld worden.



Ja dat zou inderdaad ook kunnen maar ik hou niet zo van dat zoetsappige gedoe hoor. Hij hoeft het niet voor mij te doen en ik zal het ook niet zo snel voor hem doen

06-06-2011, 12:51

Citaat door 020gastarbeider:
haha en er is er geen 1 wilder dan jou



valt best wel mee toch

06-06-2011, 12:52

Citaat door DiepOngelukkig:
Dat romantische is ook om hem in de stemming te brengen..als jij de tafel dekt heel romantisch met kaarsje en zijn lievenlings eten klaarmaakt en jij jezelf mooi hebt gemaakt, sexy jurkje hebt aangetrokken..dan kan hij nog maar aan 1 ding denken...seks seks..seks seks..als toetje.
Ik denk dat mannen ook wel van romantiek houden. Wie wil nou niet als een koning behandeld worden.


lievelingseten en romantisch zijn doe je als je gwn lief voor elkaar wilt zijn..als je samen helemaal los wilt gaan zou ik dat overslaan en je sexy jurkje aan doen en THATS IT...man heeft weinig nodig om in de stemming te komen

Pagina's : [1] 2