Bekijk volle/desktop versie : wat vonden jullie gisteren van de scheids?



Pagina's : [1] 2

05-06-2011, 22:21
als ik eerlijk moet zijn, dan heeft ie wel paar onterechte ingoois en vrijetrappen aan marokko gegeven, maar dat is natuurlijk normaal in afrika en de algerijnen hebben er zelf ook niks van gezegd want ze weten dat de vorige scheids hun 3 punten heeft gegeven

05-06-2011, 22:22


paar keer buitenspel gegeven ookal was het gewoon onside

05-06-2011, 22:23
maar voor de rest eigenlijk best wel goed gefloten

05-06-2011, 22:24

Citaat door Marocpower:
paar keer buitenspel gegeven ookal was het gewoon onside

jah maar het lijkt alsof ze express zulke fouten maken
we moeten niet vergeten dat marokko nog uit moet spelen tegen c . afrika,dus ik hoop dat ze een fatsoenlijke scheids kiezen

05-06-2011, 22:24


Ik vond hem redelijk goed fluiten. Een aantal keer in het voordeel van Marokko gefloten terwijl het anders om had gemoeten.

05-06-2011, 22:26

Citaat door casaoui01:
Ik vond hem redelijk goed fluiten. Een aantal keer in het voordeel van Marokko gefloten terwijl het anders om had gemoeten.

dan heb jij de verkeerd wedstrijd gezien ro3 e ....



dvd

05-06-2011, 22:27
Een beetje in het voordeel van marokko vond ik.
Het doelpunt van hadji was volgens mij buiten spel
maar een mooie kans die bijna zeker gescoord kon worden werd ook onterecht buitenspel gefloten. hier en daar dus was minpuntjes maar verder niks bijzonders

05-06-2011, 22:27

Citaat door dvd:
dan heb jij de verkeerd wedstrijd gezien ro3 e ....



dvd


jou mening telt niet,want jij bent anti mountakhab toch?

05-06-2011, 22:29

Citaat door Royaal:
Een beetje in het voordeel van marokko vond ik.
Het doelpunt van hadji was volgens mij buiten spel
maar een mooie kans die bijna zeker gescoord kon worden werd ook onterecht buitenspel gefloten. hier en daar dus was minpuntjes maar verder niks bijzonders

haha nee man dat heb jij verkeerd gezin hadji stond voor de verdediging
die liep slim in want chamakh die stond wel offside maar die deed niet mee daarom gingen de algerijnen in de fout

05-06-2011, 22:30
hij was redelijk

Afgekeurde goal van El Arabi was onterecht en een bal van assaidi was niet over de zijlijn

05-06-2011, 22:31

Citaat door Marocpower:
haha nee man dat heb jij verkeerd gezin hadji stond voor de verdediging
die liep slim in want chamakh die stond wel offside maar die deed niet mee daarom gingen de algerijnen in de fout

goed gezien, ik wou net hetzelfde zeggen en hadji heeft em ook goed ingeschoten omdat hij best wel veel ervaring heeft, want bij zo'n actie verwacht die keeper bijna altijd dat je em in de rechter hoek schiet en hadji heeft de keeper misleid. dat vond ik moooi van hem

05-06-2011, 22:31

Citaat door Royaal:
Een beetje in het voordeel van marokko vond ik.
Het doelpunt van hadji was volgens mij buiten spel
maar een mooie kans die bijna zeker gescoord kon worden werd ook onterecht buitenspel gefloten. hier en daar dus was minpuntjes maar verder niks bijzonders


voordeel van marokko??

van hadji was echt geen buitenspel of ken jij de regels nie?

en die van el arabi was helemaal geen buitenspel en toch afgekeurd

05-06-2011, 22:33



Citaat door dvd:
dan heb jij de verkeerd wedstrijd gezien ro3 e ....



dvd


Ik heb liever niet dat jij op mij reageert. Jij bent hier net 5 dagen lid en vanaf dag 1 ontzettend iritant. http://www.knvb.nl is een veel leukere site voor jouw soort.

05-06-2011, 22:36

Citaat door casaoui01:
Ik heb liever niet dat jij op mij reageert. Jij bent hier net 5 dagen lid en vanaf dag 1 ontzettend iritant. http://www.knvb.nl is een veel leukere site voor jouw soort.

ro3 inest ie jemesch aaaaaaaaaaaaaiiii



dvd


05-06-2011, 22:45
Haha hadji mocht in afrika door... Maar in europa zou hij HINDERLIJK BUITEN SPEL HEBBEN GELOPEN... Zo simpel is het....

Pagina's : [1] 2