Bekijk volle/desktop versie : De euforie en optimisme mbt het Marokkaans elftal is mij te groot



Pagina's : [1] 2

05-06-2011, 21:01
Hoe vaak hebben we spelers als Chamack, Hadji, Kharja en Kaddouri afgeserveerd.

Laten we eerst kijken of we deze lijn vast kunnen houden tegen Sengeal, Tanzania en Centraal Afrika.

05-06-2011, 21:12



Citaat door casaoui01:
Hoe vaak hebben we spelers als Chamack, Hadji, Kharja en Kaddouri afgeserveerd.

Laten we eerst kijken of we deze lijn vast kunnen houden tegen Sengeal, Tanzania en Centraal Afrika.



Dat is wel waar, maar je moet wel rekening houden met alle omstandigheden. De sfeer rondom het hele team was eerst niet goed. Daarom presteerde iedereen onder zijn niveau. Met dit technische staf is de sfeer veel beter geworden. Er wordt professioneler gewerkt en iedereen heeft wat voor elkaar over. Er zitten ook echt een aantal sfeermakers in deze selectie waaronder Assaidi en Hadji. Daarnaast is Gerets een trainer die duidelijk grenzen stelt. Hij durft Taarabt gewoon weg te sturen, dan ben je een man.

Al deze omstandigheden zorgen ervoor dat het team goed in elkaar past en beter presteert. Als de overwinningen achter elkaar komen gaat het team steeds beter presteren.

05-06-2011, 21:14
Wat heeft Tanzania en Centraal Afrika gedaan?

05-06-2011, 21:15
klopt.. maar eerlijk hoelang is ht geleden dat marokko zo'n overwinning behaald heeft.. al die gevoelens die we in die tijd gespaard hebben mochten er gister eindelijk uit

05-06-2011, 21:19



Citaat door amghrabi__:
Wat heeft Tanzania en Centraal Afrika gedaan?




Centraal afrika heeft gewonnen gisteren, dat is best lasting want we moeten nog uit tegen hun.

05-06-2011, 21:22

Citaat door Gizoh18:
klopt.. maar eerlijk hoelang is ht geleden dat marokko zo'n overwinning behaald heeft.. al die gevoelens die we in die tijd gespaard hebben mochten er gister eindelijk uit


Precies. Hier hebben wij echt lang op gewacht, we kunnen eindelijk weer juichen.

05-06-2011, 21:23

Citaat door Metalsiaanse:
Precies. Hier hebben wij echt lang op gewacht, we kunnen eindelijk weer juichen.



Ik had gister de woonkamer bijna kapotgeslagen na die eerste goal van Benatia

05-06-2011, 21:25

Citaat door atoombom1:
Centraal afrika heeft gewonnen gisteren, dat is best lasting want we moeten nog uit tegen hun.


Ze speelden toch vandaag? Uit moeten we minimaal hopen op een gelijkspel. Dan houd Marokko het meeste kans op kwalificatie.

05-06-2011, 21:26

Citaat door amstermoro:
Ik had gister de woonkamer bijna kapotgeslagen na die eerste goal van Benatia


Hahahahah bij mij moesten de tafels eraan geloven

05-06-2011, 21:40

Citaat door casaoui01:
Hoe vaak hebben we spelers als Chamack, Hadji, Kharja en Kaddouri afgeserveerd.

Laten we eerst kijken of we deze lijn vast kunnen houden tegen Sengeal, Tanzania en Centraal Afrika.


Waarom te groot!! Begrijp je niet helemaal. Als een speler niet goed speelt voor zijn land, dan heb je het recht om kritiek te geven. Je wint aan het eind van een lang voetbalseizoen met 4-0 van buurland en aartsrivaal Algerije. Je zet een megastap op weg naar de Afrika Cup volgend jaar winter. En de geschiedenis van Marokko is bekend. Niet eens geplaatst voor de vorige Afrika Cup is dit een geweldig resultaat. Nu minimaal een puntje ophalen in Centraal Afrika en afmaken thuis tegen Tanzania. Uit tegen Centraal Afrika wordt wel tricky, maar de spelers zijn fris na hun welverdiende vakantie. Hebben de Ramadan achter de rug. Knallen daar.

05-06-2011, 21:42
atoombom, heb je dat plaatje in full size voor me?

05-06-2011, 22:02

Citaat door amghrabi__:
Ze speelden toch vandaag? Uit moeten we minimaal hopen op een gelijkspel. Dan houd Marokko het meeste kans op kwalificatie.


Vandaag Centraal Afrika gewonnen met 2-1. Marokko 1e in de groep met 7 punten voor Centraal Afrika ook met 7 punten maar met een beter doelsaldo

05-06-2011, 22:07


el kaddouri twee assists

05-06-2011, 22:11
Chamakh zal ze inderdaad niet elke wedstrijd er in gaan schieten. Scoort veels te weinig voor een spits.

05-06-2011, 22:26

Citaat door Cllash:
atoombom, heb je dat plaatje in full size voor me?

Me 2

Pagina's : [1] 2