Bekijk volle/desktop versie : talent Taarabt weg bij nationale ploeg



05-06-2011, 09:16
Na een aanvaring met bondscoach Eric Gerets heeft Adel Taarabt laten weten nooit meer voor Marokko te willen spelen. De woordenwisseling ontstond nadat het talent van de Engelse promovendus Queens Park Rangers te horen had gekregen dat hij zaterdag niet speelt in de Afrika Cup-kwalificatiewedstrijd tegen Algerije.



“Ik vertegenwoordig liever mijn land dan mijn club, maar de nationale ploeg is einde verhaal voor mij. Het is elke keer hetzelfde liedje”, bromt de 22-jarige Taarabt tegen het Marokkaanse Radio Mars. “Ik heb het trainingskamp verlaten toen ik hoorde dat ik niet zal spelen tegen Algerije.”

Ook als Marokko een nieuwe trainer krijgt, hoeft het voor Taarabt niet meer. “Ik wil niet meer voor de nationale ploeg spelen, met of zonder Gerets. Ik ben de discussies met de bond en trainers zat. Ik ga nu lekker van mijn vakantie genieten.”

05-06-2011, 09:20


in Marokko telt je talent niet maar wie je bent en je netwerk.

Taarabt is laat achter gekomen en heeft nu diepe spijt dat hij niet voor Frankrijk koos

05-06-2011, 09:38

Citaat door shentef:
in Marokko telt je talent niet maar wie je bent en je netwerk.

Taarabt is laat achter gekomen en heeft nu diepe spijt dat hij niet voor Frankrijk koos




waar heb je het over ?

OUD NIEUWS, en spelers moeten niet hoger staan dan een COACH of hun LAND... maar dat begrijpt een rotte marokkaan zoals jij niet.
jij kan altijd alleen maar zwartmaken en hebt nooit verstand van zaken.



Taarabt vertraagt het spel en gerets wou terecht geen risico's nemen. dat moet hij als speler accepteren zelfs messi & ronaldo ziten op de bank in annaba stond taarabt basis en gisteren stond assaidi.



achteraf een goede keuze want Assaidi speelde de wedstrijd van ze leven,

05-06-2011, 09:39
Jammer joh..

05-06-2011, 09:40


We zouden wel erg zielig zijn als land, als we afhankelijk waren van 1 talent, deze gast speelt altijd solo, hij denkt hij is messi, zelf messi maak tmaar 3 a 4 solos per wedstijd, de rest van de wedstijd speelt hij in teambelang.

05-06-2011, 09:40

Citaat door atoombom1:
wat praat je ? jij kan altijd alleen maar zwartmaken en hebt nooit verstand van zaken.

Taarabt vertraagt het spel en gerets wou terecht geen risico's nemen. dat moet hij als speler accepteren zelfs messi & ronaldo ziten op de bank in annaba stond taarabt basis en gisteren stond assaidi.



achteraf een goede keuze want Assaidi speelde de wedstrijd van ze leven,

:goedzoat klopt..
IK vind het alsnog wel jammer dat hij weg is.

05-06-2011, 09:53

Citaat door Amocro:
We zouden wel erg zielig zijn als land, als we afhankelijk waren van 1 talent, deze gast speelt altijd solo, hij denkt hij is messi, zelf messi maak tmaar 3 a 4 solos per wedstijd, de rest van de wedstijd speelt hij in teambelang.



wou erbij voegen dat die meestal ook lukken en een toegevoegde waarde hebben. die van taarabt zijn er meer voor youtube.

05-06-2011, 10:17
Buiten alles blijft hij een goede speler!


http://www.youtube.com/watch?v=ld-4NZM839E

05-06-2011, 10:19
Deze gast wil en kan aleen maar dribbelen zonder enig rendement.

Deze gast leeft in zijn eigen fantasiewereld en denkt dat de wereld om hem alleen draait.

Meskien...........

05-06-2011, 10:26
Wat denkt Taarabt wel niet. Arrogantie ten top. Gewoon zielig en dit toont geen respect voor het land Marokko. Clubs zullen nu zien wat voor een karakter hij heeft en een team als real Madrid zal hij zelfs op de tribune kunnen belanden mocht hij OOIT daar komen te spelen. Zijn gedrag zal zijn ondergang gaan worden

05-06-2011, 11:01
Hij kan iets leren van aisaiddi, altijd bescheiden.