Bekijk volle/desktop versie : Marokko speelde goed maar is er nog LANG niet.



Pagina's : [1] 2

05-06-2011, 02:42
Kom op man, Algerije is toch geen elftal.
Het is wel lekker om van ze gewonnen te hebben, omdat er altijd wel vijandigheid is.
Maar verder was dit geen graadmeter.

Marokko is wel op de goede weg.

05-06-2011, 02:43


zoiezo, k zag eindelijk combinaties voorin en akties

eerst zag je dat nooit ..

05-06-2011, 02:44
Eric Gerets moet de tijd krijgen hij weet heel goed waar hij mee bezig. Hopelijk brengt hij ons bij de Africa Cup en misschien ook wel op het WK..je weet maar nooit.

05-06-2011, 02:45

Citaat door Cllash:
zoiezo, k zag eindelijk combinaties voorin en akties

eerst zag je dat nooit ..



Het verbaasde mij hoe goed ze met elkaar speelde en hoe goed dat tikken en alle akties gingen..ze wilden gewoon niks weggeven en vochten er echt voor..iedereen was strijdlustig en speelde met hun hart dit moeten ze vast houden heb Marokko in jaren niet zo zien spelen prachtig gewoon.

05-06-2011, 02:47



Citaat door Cllash:
zoiezo, k zag eindelijk combinaties voorin en akties
eerst zag je dat nooit ..


Moet wel eh, thuis tegen een Noord-Afrikaans land doen ze het altijd goed!
Maarja, als Zimbabwe ineens langskomt ofzo lijkt wel of ze er geen zin in hebben..


Citaat door rdam_zuid:
Eric Gerets moet de tijd krijgen hij weet heel goed waar hij mee bezig. Hopelijk brengt hij ons bij de Africa Cup en misschien ook wel op het WK..je weet maar nooit.


Africa cup hoeft van mij niet eens, die cup stelt niets voor.
Ik vind deze overwinning mooier zelfs!
Het WK dat is pas het echte werk, maar ik weet niet of ze er al aan toe zullen zijn in 2014.

05-06-2011, 02:47

Citaat door rdam_zuid:
Het verbaasde mij hoe goed ze met elkaar speelde en hoe goed dat tikken en alle akties gingen..ze wilden gewoon niks weggeven en vochten er echt voor..iedereen was strijdlustig en speelde met hun hart dit moeten ze vast houden heb Marokko in jaren niet zo zien spelen prachtig gewoon.


Normaal maakte Taarabt drie gare scharen op het middenveld gaf een panna en verspeelde de bal weer gelijk.

05-06-2011, 02:49
Marokko wint afrika cup & dan de wereld beker.

Vivaaaaaaaa maghreb.

05-06-2011, 02:50
Zo slecht is algerije toch niet, de laatste 10 jaar hebben ze toch goede cijfers behaald.

05-06-2011, 02:50

Citaat door Muestra.:
Marokko wint afrika cup & dan de wereld beker.

Vivaaaaaaaa maghreb.


Ik gun het Marokko & Nederland

05-06-2011, 02:51

Citaat door SALAH1:
Zo slecht is algerije toch niet, de laatste 10 jaar hebben ze toch goede cijfers behaald.


Gelijkspelen tegen Luxemburg etc.
Zij doen alles op wilskracht, je kunt Algerije een beetje vergelijken met Polen ofzo.

05-06-2011, 02:53

Citaat door Cllash:
zoiezo, k zag eindelijk combinaties voorin en akties

eerst zag je dat nooit ..


Tegen Niger zag je dit ook!!

Marokko heeft alleen erg geluk gehad vlak voor rust toen Algerije zo'n grote kans had gemist! Dat was enige moment in de wedstrijd dat je dacht dit KAN misschien verkeerd aflopen!

05-06-2011, 02:53

Citaat door qwertyfreak:
Tegen Niger zag je dit ook!!

Marokko heeft alleen erg geluk gehad vlak voor rust toen Algerije zo'n grote kans had gemist! Dat was enige moment in de wedstrijd dat je dacht dit KAN misschien verkeerd aflopen!


Geluk hoort erbij, is juist goed voor een ploeg.

05-06-2011, 02:54



Citaat door marmita-lover:
Ik gun het Marokko & Nederland


Marokko tegen Nederland. Hahahaha dat zou leuk zijn zeg!

05-06-2011, 02:55

Citaat door Muestra.:
Marokko tegen Nederland. Hahahaha dat zou leuk zijn zeg!

Ik zeg je eerlijk, als het puntje bij paaltje komt zit ik natuurlijk in het Marokko vak.
Maar aangezien Nederland op dit moment zo goed is, juichen we natuurlijk ook wel mee (gloryhunter ).

05-06-2011, 02:56
de mooiste aanval was tik tak en het schot van mbar boussouffa die zou er netjes binnen zijn gegaan

Pagina's : [1] 2