Bekijk volle/desktop versie : Waarom is de kont de kenmerk van Marok vrouwen ?



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11

05-06-2011, 02:58

Citaat door overniight:
Hahaha wist je dat 82% van de statistieken zelf verzonnen zijn



sure statistics is a fake thing, but i assure u that i will be offensively bombed if i would create a subject like : 90% van vrouwen zijn dik hier op m.nl...or like...

vet en cellulitis is ugly...liever slank dan vol of dik...


ik deduceer dan op basis van de reacties dat 80% +/_ van vrouwen en half vrouwen hier dik zijn

05-06-2011, 02:58



Citaat door Cunnilingus-II:
Redouan: een qa7ba (missberberse) zei dat ik gay ben..geen aanleiding geen conclusie...gewoon zomaar....


kindje uit de kont.


vandaar mijn reactie en wat krijg je dan ?? alleen dikke vrouwen die hun stelling en fysiek handicap proberen te defenderen door zeer degraderend te reageren


Pff, laat ze maar, ze komen en gaan. Maar jij moet ook proberen te negeren, just leave it
Wat verwacht je eigenlijk als reactie op je vraag in het begin?

05-06-2011, 02:59

Citaat door missberberse:
Ik negeer je want anders moet ik gaan schelden enzo..
En die hassanaats gun ik je niet


jouw hassanate zijn al gone a poepvlieg toen je gay zei..jij en hassanate !! tazzzz 3lik

barhoucha dial zeb !

05-06-2011, 02:59

Citaat door RedouanJ:
Pff, laat ze maar, ze komen en gaan. Maar jij moet ook proberen te negeren, just leave it
Wat verwacht je eigenlijk als reactie op je vraag in het begin?

over een paar weekjes hier op m.nl onzinhoekje wordt je ook verpest en ga je ook schelden

05-06-2011, 03:00



Citaat door Cunnilingus-II:
jouw hassanate zijn al gone a poepvlieg toen je gay zei..jij en hassanate !! tazzzz 3lik

barhoucha dial zeb !

waarom zijn arabieren zo dom!

05-06-2011, 03:00

Citaat door -Ga3Ga3Zoubida-:
no he's a Norwegian dentist and he converted to Islam



sí, y eres una perra sucia

05-06-2011, 03:00

Citaat door RedouanJ:
Pff, laat ze maar, ze komen en gaan. Maar jij moet ook proberen te negeren, just leave it
Wat verwacht je eigenlijk als reactie op je vraag in het begin?


zeer correct en precies moest dat zijn !

ben altijd zeer anti-taboe in mijn onderwerpen..maar dan ieder fucking krijg ik meisies net uit de ku-t van hun mamies en net schaamhaar op hun eigen vulva die de sfeer verpesten

05-06-2011, 03:01

Citaat door smartie4:
sí, y eres una perra sucia

you suck you dick you suck dick

05-06-2011, 03:01

Citaat door -Ga3Ga3Zoubida-:
waarom zijn arabieren zo dom!



omdat jij taboun mouk riffia bent en dus chromosomisch achterlijk door misevolutie.

05-06-2011, 03:03

Citaat door overniight:
En hoe zie je aan iemands reactie of degene dik is?



frustraties zijn een kernmerk van vrouwen die dik zijn of complexen hebben..simpel...

de intensiteit van stres in hun discourse ook hier kan laten zien dat zij dik zijn ook als je goed de morfologie en choice of words bekijkt/analyseert

05-06-2011, 03:03

Citaat door Cunnilingus-II:
omdat jij taboun mouk riffia bent en dus chromosomisch achterlijk door misevolutie.

dus jij als arabier hoort sowieso niet te klagen wtf boeit jou nou dat een berberse meiden op blanke/negers/aziaten/indiers valt je bent niet van het zelfde ras dus je hoort niet tegen te spreken let op je eigen volk a casawia hoertjes

05-06-2011, 03:05

Citaat door -Ga3Ga3Zoubida-:
over een paar weekjes hier op m.nl onzinhoekje wordt je ook verpest en ga je ook schelden


Gekkerd ik ben hier al sinds 2009, en kom af en toe een kijkje nemen. Just for fun
Niemand kan mij zo ver halen dat ik ga schelden, ook nooit gedaan op m.nl..
I just don't care about these pitiful people. Btw. Wel mooi om te zien dat er westerse burgers steeds meer bekeren, masha Allah!

05-06-2011, 03:06



Citaat door -Ga3Ga3Zoubida-:
dus jij als arabier hoort sowieso niet te klagen wtf boeit jou nou dat een berberse meiden op blanke/negers/aziaten/indiers valt je bent niet van het zelfde ras dus je hoort niet tegen te spreken let op je eigen volk a casawia hoertjes



taboun tbabene mouk li waldatek al qahba..als je trots bent dat je origine van apen is so be it !!

jullie zijn troep van nederland....geen taal geen manieren geen wortels geen educatie geen cultuur...alles wat julllie nog hebben is jullie taboun al q7ab riffiate...dus al qa7ba...jullie zijn al de goedkoopste vlees van nederland..jullie zijn poep van mensen hier.....tfou 3la tassila dialkoum..

zeg amine al qahba

05-06-2011, 03:07
zeg amine l taboun mouk...kom op

05-06-2011, 03:07

Citaat door Cunnilingus-II:
jouw hassanate zijn al gone a poepvlieg toen je gay zei..jij en hassanate !! tazzzz 3lik

barhoucha dial zeb !

Graag in het nederlands dan begrijp ik je scheldwoorden anders is het zo saai

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11