Bekijk volle/desktop versie : 50% ziek en mijn contract loopt af



Pagina's : [1] 2

04-06-2011, 23:31
Salem allemaal,

Ik zit momenteel voor 50% in de ziektwet en mijn contract loopt bijna af. Hij zal niet verlengd worden. Ik vraag me af hoe dit nu verder gaat? Als ik solliciteer naar een nieuwe baan kan ik moeilijk zeggen dat ik voor 50% ziek ben? Dan neemt niemand me aan. Fulltime werken kan ik momenteel niet. En minder uren werken is ook geen optie want dan kan ik niet rond komen!

Hoop dat iemand me kan helpen.

04-06-2011, 23:35


ik zou UWV bellen en je situatie voorleggen, zij weten vast en zeker welke opties je hebt.

05-06-2011, 08:56
ja je moet naar de uwv gaan. schrijf je alvast in als werkzoekende op werk.nl. dan pas kun je bij uwv terecht. ze gaan je de tijd geven om te 'helen' door bv sport etc of gwn rusten. en daarna moet je sollen

05-06-2011, 10:35
Voor 50 % in de ziektewet ????


Dus U bent half ziek....................

05-06-2011, 10:38



Citaat door adje:
Voor 50 % in de ziektewet ????


Dus U bent half ziek....................



Ze verzinnen de gekste dingen tegenwoordig. Vandaar dat er nu massale bezuinigingen nodig zijn.

05-06-2011, 14:04

Citaat door adje:
Voor 50 % in de ziektewet ????


Dus U bent half ziek....................


Wat is daar grappig aan? Ik heb een hernia daardoor kan ik niet lang zitten
en lukt het mij dus niet om de hele dag te werken.
Mensen oordelen gelijk. Layster ou safe.

05-06-2011, 14:12

Citaat door Dunya_k:
Wat is daar grappig aan? Ik heb een hernia daardoor kan ik niet lang zitten
en lukt het mij dus niet om de hele dag te werken.
Mensen oordelen gelijk. Layster ou safe.




Dan ga je "staand "werk doen, die andere 50 %?
Ben je er aan geopereerd ? Door de MRI geweest ?

Of heb je gewoon "pijn in de rug "?

Iedereen heeft weleens een hernia hoor......................

05-06-2011, 14:33
Sorry maar hier ga ik niet eens op reageren.
Je hebt duidelijk geen idee wat een hernia is.

05-06-2011, 14:41
Zullen ze ooit wel ondervinden wanneer ze het krijgen. En dat zullen ze sowieso! Verder kan ik je vraag niet beantwoorden jammer genoeg. Allahie shafiek!

05-06-2011, 14:45

Citaat door Dunya_k:
Sorry maar hier ga ik niet eens op reageren.
Je hebt duidelijk geen idee wat een hernia is.




Ik ben er zelf namelijk aan geopereerd, dus niet lullen..............weet dondersgoed wat het is...............


Maar je lult maar een eind verder met je "sorry maar hier ga ik niet eens op reageren "........................
Omdat je gewoon GEEN hernia hebt !!!!!!!!!!!!!!

05-06-2011, 14:54

Citaat door Nadia_10:
Zullen ze ooit wel ondervinden wanneer ze het krijgen. En dat zullen ze sowieso! Verder kan ik je vraag niet beantwoorden jammer genoeg. Allahie shafiek!


Amine

05-06-2011, 16:21

Citaat door adje:
Ik ben er zelf namelijk aan geopereerd, dus niet lullen..............weet dondersgoed wat het is...............


Maar je lult maar een eind verder met je "sorry maar hier ga ik niet eens op reageren "........................
Omdat je gewoon GEEN hernia hebt !!!!!!!!!!!!!!


Hoe oud ben jij? Denk jij serieus dat elke hernia hetzelfde is? Mijn moeder heeft het zelf gehad en kon niet gaan werken van de pijn en kon amper wat doen in het huishouden layhfed. Haar hernia knelde ook een paar zenuwen waardoor ze dagelijks krampen en spasmes in haar armen had gepaard met tintelingen. Ik vind het enorm zielig dat je zo reageert op iemand en er vanuit gaat dat elke persoon met een hernia hetzelfde is. Denk verder dan je neus lang is! Moge Allah ons leiden!

05-06-2011, 16:36



Citaat door Nadia_10:
Hoe oud ben jij? Denk jij serieus dat elke hernia hetzelfde is? Mijn moeder heeft het zelf gehad en kon niet gaan werken van de pijn en kon amper wat doen in het huishouden layhfed. Haar hernia knelde ook een paar zenuwen waardoor ze dagelijks krampen en spasmes in haar armen had gepaard met tintelingen. Ik vind het enorm zielig dat je zo reageert op iemand en er vanuit gaat dat elke persoon met een hernia hetzelfde is. Denk verder dan je neus lang is! Moge Allah ons leiden!




Weet je wel eens hoeveel "soorten "HNP 'ers er zijn ?????

05-06-2011, 16:45

Citaat door adje:
Weet je wel eens hoeveel "soorten "HNP 'ers er zijn ?????


Tbarkellah eindelijk het licht gezien? Er zijn er miljoenen dus respecteer de topicstarter een keertje en start met het beseffen dat niet iedereen jouw soort hernia heeft gehad.

05-06-2011, 18:08

Citaat door Nadia_10:
Hoe oud ben jij? Denk jij serieus dat elke hernia hetzelfde is? Mijn moeder heeft het zelf gehad en kon niet gaan werken van de pijn en kon amper wat doen in het huishouden layhfed. Haar hernia knelde ook een paar zenuwen waardoor ze dagelijks krampen en spasmes in haar armen had gepaard met tintelingen. Ik vind het enorm zielig dat je zo reageert op iemand en er vanuit gaat dat elke persoon met een hernia hetzelfde is. Denk verder dan je neus lang is! Moge Allah ons leiden!


Shokran ogti. Eindelijk iemand die het snapt.
Het feit dat ze voorstelt om staand werk te doen is alleen al belachelijk.
Zoiezo snap ik niet waarom ze mij uit het niets uitlacht terwijl ik een serieuze vraag stel (en dan is ze er zelf aan geopereerd? year right).
Ik slik dagelijks morfine omdat ik het niet uit houd van de pijn en dan durft ze nog te zeggen dat ik geen hernia heb? Ja tuurlijk ik kom dat hier even verzinnen. Heb alleen maar wat rugpijn en bedenk zelf dan maar dat ik een hernia heb.

Mijn god wat een mensen op deze wereld

Pagina's : [1] 2