Bekijk volle/desktop versie : topic voor commentaar op mijn verwijderde topic



04-06-2011, 20:39

04-06-2011, 20:41


geen commentaar

04-06-2011, 20:41
heb em gemist ben net aangemeld, watskeburt?

04-06-2011, 20:43

Citaat door Rach_:
heb em gemist ben net aangemeld, watskeburt?

Ik had in de telefoon van mijn vriendje naaktfoto's gevonden van een ander marokkaans meisje.
En ik heb die geplaatst of iemand haar kent.
Wil haar namelijk die dikke gouden ring van haar teruggeven die ik op de achterbank van de auto van mijn vriendje heb gevonden.

04-06-2011, 20:47



Citaat door Zushi:
Ik had in de telefoon van mijn vriendje naaktfoto's gevonden van een ander marokkaans meisje.
En ik heb die geplaatst of iemand haar kent.
Wil haar namelijk die dikke gouden ring van haar teruggeven die ik op de achterbank van de auto van mijn vriendje heb gevonden.

You liar

04-06-2011, 20:48

Citaat door Zushi:
Ik had in de telefoon van mijn vriendje naaktfoto's gevonden van een ander marokkaans meisje.
En ik heb die geplaatst of iemand haar kent.
Wil haar namelijk die dikke gouden ring van haar teruggeven die ik op de achterbank van de auto van mijn vriendje heb gevonden.

maar heb wel gelezen dat je het allemaal verzon, als t nou regende ofzo kan ik snappen dat je dit uit verveling doet maar tis heerlijk weer?

04-06-2011, 20:48

Citaat door Zushi:
Ik had in de telefoon van mijn vriendje naaktfoto's gevonden van een ander marokkaans meisje.
En ik heb die geplaatst of iemand haar kent.
Wil haar namelijk die dikke gouden ring van haar teruggeven die ik op de achterbank van de auto van mijn vriendje heb gevonden.

Laat zien mischien ben ik het?
Ik ben mijn tele kwijt kijk eens of die daar ligt,weet dat die gast met wie ik was hem heeft gepikt!!!!!!!

04-06-2011, 20:51

Citaat door sunset:
You liar


Citaat door Rach_:
maar heb wel gelezen dat je het allemaal verzon, als t nou regende ofzo kan ik snappen dat je dit uit verveling doet maar tis heerlijk weer?
Ook verveling. Ben nu thuis na druk dagje winkelen

Citaat door lekker_wijfie:
Laat zien mischien ben ik het?
Ik ben mijn tele kwijt kijk eens of die daar ligt,weet dat die gast met wie ik was hem heeft gepikt!!!!!!!

Ik heb al een aantal reacties van jou gelezen en jij komt zo overdreven hoerig over. Wat is daar nou stoer aan?

04-06-2011, 20:57

Citaat door lekker_wijfie:
Laat zien mischien ben ik het?
Ik ben mijn tele kwijt kijk eens of die daar ligt,weet dat die gast met wie ik was hem heeft gepikt!!!!!!!



Meisje, het hoertje uithangen is echt passé en op jouw leeftijd zelfs strafbaar.

04-06-2011, 21:04

Citaat door Zushi:

Ook verveling. Ben nu thuis na druk dagje winkelen

Ik heb al een aantal reacties van jou gelezen en jij komt zo overdreven hoerig over. Wat is daar nou stoer aan?

Ja,
Ik kom er teminste voor uit ,dat kan ik niet zeggen over jou.
Die met 3 getrouwde mannen bent gegaan in 6mnd tijd wat had je anders verwacht als ze je in een cabaree op pikken wat voor gasten verwacht je daar mannen die opgewarmd willen worden voor hun vrouwtjes.
dieneuken ons helemaal kapot maar uiteindelijk gaan ze toch naar hun wijven.
En daarom open jij een topic?

waardeloos dat is het,waar ligt het probleem vraag je dan ligt toch bij jou als je een goede man zoekt dan vind je hem echt niet in cafees en uitgaans cerqui,

04-06-2011, 21:05

Citaat door Betty_Boop24:
Meisje, het hoertje uithangen is echt passé en op jouw leeftijd zelfs strafbaar.


bazzzzzzz halla hamka

04-06-2011, 21:14
Ik ben weg hier ga lekker de bloemetjes buiten zetten.

Lekker de beest uit hangen!!!!!!!!!!!!!!!

04-06-2011, 21:16


Tenminste doe me niet voor als een vrome moslima die ik niet ben.

Jullie wel!!!!!!!!!!

06-06-2011, 15:47
Ts ik dacht al dat de waarheid hard zal komen.

Anders had je wel gereageerd!