Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie ook iemand in de familie



Pagina's : [1] 2

04-06-2011, 12:25
Waar je twee druppels water qua uiterlijk op lijkt maar die niet binnen het gezin valt? Of wie lijkt juist voor geen meter op familieleden en heeft wel eens gedacht spoorloos te bellen ...glapje he

Ik lijk bijvoorbeeld twee druppels water om mijn oma de moeder van mijn vader. Ze zeiden het altijd al en ook nu ze oud is zie je gelijkenissen...maar die heb je wel met meerdere familieleden. Maar het engste is een foto van haar van toen ze nog in de 20 was (zo old skool afgeraffelde zwart/wit uit marokko)...gewoon precies mijn hoofd ..subhanallah is echt eng. Nu nog in Marokko zeggen ze altijd meteen het eerste wat ze zeggen iedereen die me oma kent subahanallah je lijkt zoveel op 7ena. Ik weet dus al hoe ik eruit zie als ik oud wordt ..net als mijn lieve omaatje hamdoulilah.

04-06-2011, 12:26


Henna? Of genna. !

04-06-2011, 12:28

Citaat door elhobje:
Henna? Of genna. !


Lah weh Emma

04-06-2011, 12:32
Nee, eigenlijk niet. Behalve dat de zoontje van mijn zus exact mijn ogen heeft.

04-06-2011, 12:35


Ja een nicht, best verre nicht die ook mn beste vriendin is. We hebben echt veel van mekaar. En bij mijn zus en ik moeten we altijd mensen overtuigen dat het ECHT mijn zus is.

04-06-2011, 12:36
Ik lijk heel erg op mijn tante, zusje van mijn moeder, onze gezichten zijn eigenlijk hetzelfde alleen heeft zij een andere kleur ogen.

04-06-2011, 12:37
Geen. Ik heb wel een nichtje( dochter van mijn zus) die sprekend op mij lijkt. Laatst was ik op een bruiloft en zij mocht met me mee.
Velen dachten dat het mijn dochter was. Echt tgrappig.

04-06-2011, 12:41

Citaat door Betty_Boop24:
Ik lijk heel erg op mijn tante, zusje van mijn moeder, onze gezichten zijn eigenlijk hetzelfde alleen heeft zij een andere kleur ogen.



Zo apart toch! Gewoon sprekend lijken op het zusje van je ma, meer dan op je ma zelf.

Misschien babyswitch..glapje

04-06-2011, 12:44

Citaat door LaMarroqui:
Zo apart toch! Gewoon sprekend lijken op het zusje van je ma, meer dan op je ma zelf.

Misschien babyswitch..glapje



Ik kan het ook heel goed vinden met mijn tante. Ik vroeg een keertje aan mijn moeder ''Ben ik niet gewoon haar dochter, we lijken zoveel op elkaar, zowel qua innerlijk als uiterlijk''. toen zei ze ''En is je vader wel gewoon je vader?'' Toen dacht ik ''Ieeeewwwwwwlll''

Laat maar, jij bent gewoon mijn moeder.

04-06-2011, 12:47
Het schijnt dat ik qua uiterlijke twee druppels water op oma (Rahima Allah) leek, maar volgens mij kan ik daar alleen van dromen. Waar ik mezelf wel in herken is haar smaak in mannen, haar romantisch zieltje, haar visie op de zaken en hoe ze alles aanpakte. Moge Allah swt mij (al was het maar op haar teentje) doen lijken ja

04-06-2011, 14:32

Citaat door Betty_Boop24:
Ik kan het ook heel goed vinden met mijn tante. Ik vroeg een keertje aan mijn moeder ''Ben ik niet gewoon haar dochter, we lijken zoveel op elkaar, zowel qua innerlijk als uiterlijk''. toen zei ze ''En is je vader wel gewoon je vader?'' Toen dacht ik ''Ieeeewwwwwwlll''

Laat maar, jij bent gewoon mijn moeder.



Come here my baby moumou ya 3ayniya

04-06-2011, 15:02
Jah mijn nichtje, en dochter van mijn nicht, lijken echt heel erg op elkaar soubhan'Allah, echt een kopie gewoon..

Terwijl mijn nichtje en mijn nicht, ook gewoon nichten zijn!

04-06-2011, 18:00


Ik heb een nichtje die precies op mij lijkt.
Houd haar foto's van nu en mijn foto's van toen naast elkaar en je zou denken dat het om tweelingen gaat.
Heel eng is dat om op die manier een dubbelganger te hebben met wie je heel wat jaren scheelt.

04-06-2011, 18:04
Allah verbiede het,1 exemplaar van mezelf is meer dan voldoende.
Denk niet dat wereld 2 Pist_Aches-en aankan

Zoveel terreur is mensonwaardig.

04-06-2011, 18:16
Heel veel mensen zeggen; vooral de ouderen dat ik erg veel om mijn oma leek (moeder van mijn vader). Jammer genoeg was ze allang voor mijn geboorte overleden. Zelfs mijn neef van 30 heeft haar niet gekend. Dus ik krijg erg vaak te horen dat ik de evenbeeld van haar ben. Jammer genoeg is er ook geen foto van haar.

Pagina's : [1] 2