Bekijk volle/desktop versie : Cherrag gataa - redson ft. nerlock



04-06-2011, 11:23
Kan iemand mij de vertaling geven van dit liedje of in ieder geval waar het ongeveer over gaat?

04-06-2011, 18:01


Hallooooooo!? :P

05-06-2011, 10:59
Het is moeilijk te begrijpen, maar ze zeggen wel van dat iets gescheurd is & dat tie geld moet betalen ofso.

05-06-2011, 13:06
Talla3 Talla3 Talla3
(hiermee bedoeld hij hij zuigen van een jointje)
Zerrag getta3
( zeg maar vermalen, snijden, klein maken...je weet wel dat rare spul dat ze in de rol doen)
baghin kmi 7tan zjra33333
( Ik wil smoken tot ik erbij neerval)

Mohiem om het hele liedje te vertalen is erg veel werk. Het is eigenlijk geen goed nummer.Hij heeft het alsmaar over Jointjes zuigen, heroine, drinken, tot je erbij neervalt. SKAIRII

05-06-2011, 15:11



Citaat door galtoe_ilham:
Talla3 Talla3 Talla3
(hiermee bedoeld hij hij zuigen van een jointje)
Zerrag getta3
( zeg maar vermalen, snijden, klein maken...je weet wel dat rare spul dat ze in de rol doen)
baghin kmi 7tan zjra33333
( Ik wil smoken tot ik erbij neerval)

Mohiem om het hele liedje te vertalen is erg veel werk. Het is eigenlijk geen goed nummer.Hij heeft het alsmaar over Jointjes zuigen, heroine, drinken, tot je erbij neervalt. SKAIRII



Ooh zo!

06-06-2011, 00:46
Wahaha dit had ik er echt noooit achter gezocht.

Bedankt meiden!

06-06-2011, 11:38

Citaat door -YOussra:

Ooh zo!



Juist! XD




Citaat door RckingRedHead:
Wahaha dit had ik er echt noooit achter gezocht.

Bedankt meiden!




Graag gedaan..
Ik ken meiden die dachten dat ze het over wat anders hadden, onder talla3 talla3 talla3 verstonden ze doe je rok omhoog ofsoo.. Ik kwam niet meer bij van 't lachen Joh!

06-06-2011, 14:35

Citaat door galtoe_ilham:


Graag gedaan..
Ik ken meiden die dachten dat ze het over wat anders hadden, onder talla3 talla3 talla3 verstonden ze doe je rok omhoog ofsoo.. Ik kwam niet meer bij van 't lachen Joh!


Hahaha jaaa, dat zei een vriendin tegen me. Ik was dat liedje aan t luisteren zegt ze helloo da's echt een vies liedje hoor. Iets met sex, dus ik dacht ik ga t effe voor de zekerheid navragen op marokko.nl.

06-06-2011, 18:45

Citaat door RckingRedHead:
Hahaha jaaa, dat zei een vriendin tegen me. Ik was dat liedje aan t luisteren zegt ze helloo da's echt een vies liedje hoor. Iets met sex, dus ik dacht ik ga t effe voor de zekerheid navragen op marokko.nl.


nee nee, hij zing pure over Drank, heroine, Koffie en al dat gekke Spul...