Bekijk volle/desktop versie : Mensen die bij jou over de vloer komen..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

04-06-2011, 10:27
Sommige daarvan zijn gewoon niet te vertrouwen, en daar moet je op een vuile manier achter komen. Ik ben echt in shock!

Ik had gisteren bezoek, en had 2 briefjes van 50 euro op de dressoir gelegd! Waarom ik die met mijn stomme kop daar had gezet? Geen idee. Ongeveer anderhalf uur later dacht ik, ik haal die daar toch maar weg.. toen ik terug kwam was het weg.

Het was mooi weer en men liep in en uit.. (tuin/woonkamer) ik kan hier niemand van beschuldigen, maar het is vrij wel zeker iemand van het bezoek geweest!

Er waren geen kids, want anders had je kunnen denken.. mss hebben hun het gepakt en hebben ze er geen erg in.

Ik ben zo boos!

04-06-2011, 10:30


mensnen zijn vies en vooral in deze crisis tijd pakken ze alles wat los en vast zit
Wij hadden ook een keer bezoek en toen is mijn Gucci quilty gejat. Nu ik jouw topic lees doet het mij weer pijn!!!!

04-06-2011, 10:30
tsjah... in het vervolg toch maar je geld beter opbergen meid. Sjataan dwaalt altijd rond en vind altijd wel iemand die zijn gehoor geeft aan zijn influisteringen.

04-06-2011, 10:32
Vooral van je bekenden moet je oppassen.

04-06-2011, 10:32



Citaat door alleswatjewilt:
mensnen zijn vies en vooral in deze crisis tijd pakken ze alles wat los en vast zit
Wij hadden ook een keer bezoek en toen is mijn Gucci quilty gejat. Nu ik jouw topic lees doet het mij weer pijn!!!!


Ja, ik was echt in shock en kon mijn ogen niet geloven wollah.


Blijkbaar is het de normaalste zaak om te pakken wat je pakken kan, bij jou dus je parfum. Walgelijk!

04-06-2011, 10:34
Diep triest!

04-06-2011, 10:35

Citaat door malikab:
tsjah... in het vervolg toch maar je geld beter opbergen meid. Sjataan dwaalt altijd rond en vind altijd wel iemand die zijn gehoor geeft aan zijn influisteringen.


Ik heb nooit geld op zak, ik maak altijd gebruik van mijn pinpasjes. Gisteren had ik dat toevallig contant nodig.. ik had nooit verwacht dat het meegenomen zou worden.. het waren allemaal bekende. !

Voor de volgende keer weet ik dat alle (kamer) deuren en kastjes op slot gaan.. als die langskomen.

04-06-2011, 10:36

Citaat door Sharia:
Vooral van je bekenden moet je oppassen.


Dat is gewoon waar, juist van de mensen van wie je het niet verwacht..


Het ergste is om de hele avond zo'n neppe lach op te zetten.. ik was echt opgelucht toen ze weg waren. Ik had meteen al zoiets van rot allemaal maar op.. maar dat hadden ze wel gemerkt.

04-06-2011, 10:51

Citaat door elhobje:
Ik heb nooit geld op zak, ik maak altijd gebruik van mijn pinpasjes. Gisteren had ik dat toevallig contant nodig.. ik had nooit verwacht dat het meegenomen zou worden.. het waren allemaal bekende. !

Voor de volgende keer weet ik dat alle (kamer) deuren en kastjes op slot gaan.. als die langskomen.



Eigelijk moet je dat groepje benaderen en vertellen wat je is overkomen.

04-06-2011, 10:51
Heb je niet gezegd hey ik mis mijn 50 euro, die lag hier op de dressoir ofzo.....
Ik zou dat echt wel hebben gezegd hebben, misschien is het door de wind achter een meubelstuk gevallen weet jij veel....

04-06-2011, 10:54
Tja, geld stinkt niet...

04-06-2011, 10:58
daarom nodig ik ook niet zomaar iemand uit, zelfs als het familie is.
bij mij is laatst eyeliner gestolen. eerst kreeg ik er complimentjes over daarna was het weg

04-06-2011, 11:01


Heb je goed gezocht?

04-06-2011, 11:03

Citaat door Krullebol:
Heb je niet gezegd hey ik mis mijn 50 euro, die lag hier op de dressoir ofzo.....
Ik zou dat echt wel hebben gezegd hebben, misschien is het door de wind achter een meubelstuk gevallen weet jij veel....


Ik heb overal gezocht, letterlijk overal. Het gaat om 2 briefjes van 50, dus 100 euro.


Ik heb het ook iedereen gevraagd, van he.. ik heb hier net 100 euro neergelegd en nou is het weg.. hebben jullie het toevallig gezien? Nee, nee, nee en nog eens nee.

04-06-2011, 11:05

Citaat door elhobje:
Sommige daarvan zijn gewoon niet te vertrouwen, en daar moet je op een vuile manier achter komen. Ik ben echt in shock!

Ik had gisteren bezoek, en had 2 briefjes van 50 euro op de dressoir gelegd! Waarom ik die met mijn stomme kop daar had gezet? Geen idee. Ongeveer anderhalf uur later dacht ik, ik haal die daar toch maar weg.. toen ik terug kwam was het weg.

Het was mooi weer en men liep in en uit.. (tuin/woonkamer) ik kan hier niemand van beschuldigen, maar het is vrij wel zeker iemand van het bezoek geweest!

Er waren geen kids, want anders had je kunnen denken.. mss hebben hun het gepakt en hebben ze er geen erg in.

Ik ben zo boos!




heb je nix gezegd

bij mijn was 1 x me ring weg ik liep naar de bezoek toen vroeg ik heeft niemand me ring gezien heb hem egt hier op tafel laten liggen

bezoek ala walo zoek nog ff goed ik zo oke

tijdens het weg gegaan ik bij de deur staan hun schoen aantrekken en
raad me ring komt uit een schoen

ik zo ohh kijk nou me ring kan lopen

ik deed de deur dicht en dacht wollah me jullie komen hier nog over de vloer

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10