Bekijk volle/desktop versie : Keuken naar Marokko



03-06-2011, 21:51
Hallo allemaal


Wie zou me kunnen helpen met het volgende probleem?

Ik wil graag een nieuwe keuken in het huis in Marokko. Had afgelopen zomer in keukenzaken daar gekeken, maar vond de prijs veel te hoog in vergelijking met de keukens die we hier in Nederland hebben ( en ook betwijfel ik de mate van kwaliteit).

Nou had ik in gedachten om een keuken dan naar Marokko te "sturen" via een container wat dan via zeevracht zou moeten. Alleen weet ik niet hoe en wat ik moet doen. Ik wil eerst de mogelijkheden bekijken voordat ik besluit een keuken te kopen.

Wie kan me hiermee verder helpen? Of misschien tips?

mvg

03-06-2011, 23:58


Eerst moet je weten wat je gaat versturen:

Een soort van Ikea keuken, dus allemaal paketjes, dan kan je dat makkelijk via die mannen die transport naar marokko rijden.
Of met vracht vervoer, dus vrachtwagens.

Ga je je keuken al kant en klaar versturen, dan kun je dat ook doen via vrachtvervoer (vrachtwagens).
Een zeecontainer is dan ook een mogelijkheid.

Tja qua prijzen kan ik je helaas niet helpen; dat wordt gewoon een beetje rondbellen en googlen. succes

04-06-2011, 00:18

Citaat door JAWATMOETJE:
Eerst moet je weten wat je gaat versturen:

Een soort van Ikea keuken, dus allemaal paketjes, dan kan je dat makkelijk via die mannen die transport naar marokko rijden.
Of met vracht vervoer, dus vrachtwagens.
Ga je je keuken al kant en klaar versturen, dan kun je dat ook doen via vrachtvervoer (vrachtwagens).
Een zeecontainer is dan ook een mogelijkheid.

Tja qua prijzen kan ik je helaas niet helpen; dat wordt gewoon een beetje rondbellen en googlen. succes


Dat hebben wij ook gedaan vorig jaar. Mijn moeder vond de keuken in Marokko niks en ze vertrouwt de kwaliteit niet. Ze wou perse een zwarte keuken met grijze dienblad en die vind je nergens daar. Maar je moet wel een iemand hebben die verstand heeft hoe je de keuken van Ikea moet installieren. Je krijgt van Ikea een hele uitgebreide handleiding hoe je de keuken moet installieren.

We hebben via een man uit Duitsland die een grote bus heeft die naar Marokko rijdt (hij vervoert spullen van marokkaanse mensen naar Marokko). We hebben wel 900 euro moeten betalen voor de transport.

04-06-2011, 00:39
ja het is gewoon erg belangrijk om eerst te beslissen wat wil je vervoeren alleen de kasten?? of met alles erop en eraan dus ik bedoel ook apparatuur? Zo ja hoe wordt het geleverd? zee container is echt duur volgens mij ik kan geen prijzn noemen.