Bekijk volle/desktop versie : is zij gek?

03-06-2011, 14:06
ik heb zon ex, ik had met haar afgesproken ik had dat zelf voorgesteld. zij was niet komen opdagen enzo. Nu opeens 3 dagen later stond in haar msnnaam (L) die en die. Ik zo tegen haar ben jij een bitch ofso dat je mij al die moeite laat doen, waarom zeg je niet gelijk dt je nieuwe vriend heb?
zij begin tegen mij te praten jaa je moet moeite doen als je mij terugwil. spoort zij? hoe ga ik moeite doen als zij al een vriend heeft en dat duidelijk maakt . okee ik zeg eerlijk ik vind haar ng steeds leuk maar ik hoef zoizo geen vriendin die al een ander heeft gehad? weet jij wt ze bedoelt met moeite doen of heeft ze mischhien geen vriend?. kweet het niet meer. mischien iemand advies ofso?

03-06-2011, 14:08

misschien probeert ze je gewoon jaloers te maken en heeft ze niet echt een vriend

03-06-2011, 14:09
rare manier van jaloers maken ze weet dan toch dt ik har niet meer wil?

03-06-2011, 14:18
Ze is niet gek maar heel simpel ze wilt jou gewoon niet. Geloof mij als ze interesse had dan was ze heus wel gekomen op die date.

03-06-2011, 16:26

Ze moet je niet meer joh, anders was ze kruipend naar jullie date gekomen.

03-06-2011, 16:28
Als ze jou nog wou was ze wel naar die date gekomen, believe me. En dan is dit wel een hele rare aanpak van jaloers maken, heeft ze alleen haarzelf mee.