Bekijk volle/desktop versie : Nieuwsbrief ''Traineeship light''



03-06-2011, 13:12
Wij bieden een traineeship aan voor personen die geïnteresseerd zijn in het werken in de zorg of er al in werkzaam zijn, maar zich verder willen ontplooien. Het aanbieden van deze traineeship doen wij in samenwerking met GoWork. De rol van GoWork is het werven van personen die interesse hebben in het werken in de zorg, zij maken een selectie, leiden deze personen op en plaatsen diverse zorgverleners samen met opdrachtgevers.

Het doel van het aanbieden van trainees is om diversiteit binnen zorginstellingen te creëren. Via dit traject wordt diversiteit verbonden tussen de organisatie en de werknemers zelf. Tevens biedt GoWork de kandidaten en opdrachtgevers aan om na een vooraf afgesproken periode in vaste dienst te gaan bij de opdrachtgever.

Op maandag 20 juni van 17.00 uur tot 19.00 uur willen wij een informatieavond houden over het programma ‘’werk en groei in de zorg’’.

Bij interesse vraag ik jullie mij te pmen met jullie e-mailadres. IK stuur jullie het motivatieformulier dan toe. De informatieavond zal plaats vinden op het kantoor van Marokko Media. Mocht je hierbij aanwezig willen zijn, pm mij tevens voor het adres.

Met vriendelijke groet,


Marokko Media
GoWork

12-07-2011, 22:13


Lovely people i need more than 500 votes so please help!!!

=> only click on this link: http://www.facebook.com/pages/​Lubna-Oulad/148887438517312 and like it!!!