Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik hiervan denken?



03-06-2011, 12:26
Het is kort geleden uit gegaan met iemand waarmee ik contact had. Omdat ik geen liefde voor hem voel en daar kan ik ook niks aan doen.
Nu smst hij steeds dingen om mijn meelij te wekken, zoals dat zijn opa is overleden, waarna ik hem gecondoleerd heb. Nu ontvang ik ineens smsjes van zijn broertje die zegt dat hij in het ziekenhuis ligt door een ernstige aanrijding op de snelweg (van achter geramd door een vrachtwagen) en op de intensive care ligt en steeds naar mij vraagt. Hem bellen kan niet, want hij heeft een gezichtsmasker op zijn gezicht dus praten kan niet. Smsen kan hij wel en dat doet hij sinds gister al steeds. Net smst ie dat hij bang is dat hij het niet haalt. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Ik heb zo een gevoel dat hij liegt en gewoon contact probeert te behouden maar aan de andere kant ben ik bang dat het waar is. Ik wil hem dan niet keihard negeren en hem miss. nog zieker maken.
Wat denken jullie?

03-06-2011, 12:27


ziekenhuis bellen en vragen of hij daar ligt

03-06-2011, 12:27
Gezichtsmasker, maar wel smsen.

Sorry, maar hoop niet dat je dit gelooft. Zeg hem een MMS/foto te sturen

03-06-2011, 12:29
wat ga je bereiken door hem te zien? jij voelt geen liefde, maar medelijden.

ik zou geen contact zoeken en als hij echt ziek is, dua voor hem doen dat hij het haalt.

03-06-2011, 12:29



Citaat door White-Blackness:
ziekenhuis bellen en vragen of hij daar ligt




Ja dat was ik ook al van plan. Ik heb gesmst en gevraag of ik een bezoek kan brengen. Ben benieuwd naar zijn antwoord.

03-06-2011, 12:29
He gister had een lid een topic geopend met de vraag of we dua wilden doen voor zijn vriend.. hij had ook een auto ongeluk gehad en is van achter aangereden door een vrachtwagen.. SubhanaAllah

03-06-2011, 12:30
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3881462

03-06-2011, 12:31
Ik heb gevraagd of ik op bezoek mag gaan: "Nee ik wil echt niemand binnen hebben. Ik kan niet praten en het wordt dan zo emotioneel en daar kan ik totaal niet tegen."


03-06-2011, 12:31
Mss ts ff van dat topic vragen hoe diegene heet...

Is wel ernstig als het opeens echt zo is

03-06-2011, 12:33
op de ic mag er geen mobiel aan hoor

03-06-2011, 12:34

Citaat door Amoura:
wat ga je bereiken door hem te zien? jij voelt geen liefde, maar medelijden.

ik zou geen contact zoeken en als hij echt ziek is, dua voor hem doen dat hij het haalt.




Tis omdat het contact pas geleden nog is verbroken. Daarom zou ik het rot vinden om hem dan totaal te negeren. Maar hij smst steeds en ik voel me rot als ik hem negeer mocht het waar zijn. Als het niet waar is zou ik helemaal niks smsen.

03-06-2011, 12:35

Citaat door Forqaan:
He gister had een lid een topic geopend met de vraag of we dua wilden doen voor zijn vriend.. hij had ook een auto ongeluk gehad en is van achter aangereden door een vrachtwagen.. SubhanaAllah




Waar is die topic, kun je me de link sturen aub?

03-06-2011, 12:35



Citaat door ZoOngelukkig:
Tis omdat het contact pas geleden nog is verbroken. Daarom zou ik het rot vinden om hem dan totaal te negeren. Maar hij smst steeds en ik voel me rot als ik hem negeer mocht het waar zijn. Als het niet waar is zou ik helemaal niks smsen.


Vraag anders in welk ziekenhuis hij zit, uit "interesse" en dan bel je zelf naar dat ziekenhuis. Dat een kennis een ongeluk heeft gehad, maar je niet zeker weet of hij daarheen is gebracht.

03-06-2011, 12:36

Citaat door Crookie:
Mss ts ff van dat topic vragen hoe diegene heet...

Is wel ernstig als het opeens echt zo is




Ja ff topic opzoeken.

03-06-2011, 12:36

Citaat door ZoOngelukkig:
Waar is die topic, kun je me de link sturen aub?



Kijk ff paar reacties terug, heb link hier geplaatst