Bekijk volle/desktop versie : Lief



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

02-01-2003, 18:00
En op deze topic kunnen we lief zijn voor mekaar en alle ruzies weer bijleggen

I LOVE YOU ALL :verliefd:

02-01-2003, 18:01


We love you tooo Mimi

02-01-2003, 18:04
Hier kan ik dus niks plaatsen......,jammer

02-01-2003, 18:06
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ben altijd lief

02-01-2003, 18:07


we houden ook van jou mervet....het gaat je goed en ik bedank je voor het opennnnnnnnnnnnnnnnen van zulke lieve topics waar men zijn ideeeeeen kan bespreken zonder het gevoel te hebben dat hij/zij aangevallllllllllllllllllen wordt..........vrede vrede vrde......beslama...

02-01-2003, 18:43
aaaaaaaaaaaaaaaaai wat lief van je mimi.....I LOVE YA ALL TOO.... ............soms dan.....

02-01-2003, 18:45
I Love......................

03-01-2003, 10:14
oooo wat lief allemaal soukran

03-01-2003, 10:15

Citaat:
Origineel gepost door yassine23
we houden ook van jou mervet....het gaat je goed en ik bedank je voor het opennnnnnnnnnnnnnnnen van zulke lieve topics waar men zijn ideeeeeen kan bespreken zonder het gevoel te hebben dat hij/zij aangevallllllllllllllllllen wordt..........vrede vrede vrde......beslama...
hoe weet jij dat ik zo heet??????? trouwens je hebt mijn naam verkeerd geschreven

03-01-2003, 10:36

Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
hoe weet jij dat ik zo heet??????? trouwens je hebt mijn naam verkeerd geschreven
Yep vroeg het me ook af!!!
Maar ook ik hou allemaal van jullie!

Noesje

03-01-2003, 10:41

Citaat:
Origineel gepost door Noesajbah
Yep vroeg het me ook af!!!
Maar ook ik hou allemaal van jullie!

Noesje
vind dat zo gek

03-01-2003, 11:28

Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
vind dat zo gek
Misschien zal het wel een bekende zijn!WHO KNOWS!!!

En ik neem mijn woorden terug ik hou niet van iedereen, wallah el3ajla sommige marokkanen! Zoals die VIN en MOMI, en nog meer van zulke gasten ik WALG van ze, je kent me en ik ben niet iemand die gauw op d'r teentjes is getrapt en zich snel over dingen boos maakt, maar zij slaan alles!


Noesje

03-01-2003, 11:31



Citaat:
Origineel gepost door Noesajbah
Misschien zal het wel een bekende zijn!WHO KNOWS!!!

En ik neem mijn woorden terug ik hou niet van iedereen, wallah el3ajla sommige marokkanen! Zoals die VIN en MOMI, en nog meer van zulke gasten ik WALG van ze, je kent me en ik ben niet iemand die gauw op d'r teentjes is getrapt en zich snel over dingen boos maakt, maar zij slaan alles!


Noesje
wahahahhaha hamka

03-01-2003, 11:39

Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
wahahahhaha hamka
Wallah el3ajla kan me daar zo boos om maken.Kijk hier discussieren we etc, maar ik heb zoiets je moet andere mensen wel in hun waarde laten!!je mag alles zeggen, alles vinden, maar kwets andere mensen niet.Maar sommige sukkels hebben dat nog niet door!


Noesje, ben nog steeds boos!!

A3oedoe billah imina shajtaan iraziem!

03-01-2003, 11:45

Citaat:
Origineel gepost door Noesajbah
Misschien zal het wel een bekende zijn!WHO KNOWS!!!

En ik neem mijn woorden terug ik hou niet van iedereen, wallah el3ajla sommige marokkanen! Zoals die VIN en MOMI, en nog meer van zulke gasten ik WALG van ze, je kent me en ik ben niet iemand die gauw op d'r teentjes is getrapt en zich snel over dingen boos maakt, maar zij slaan alles!


Noesje
denk aan je hart we hebben je nog langer nodig dan vandaag he noesje

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8