Bekijk volle/desktop versie : Vraag!



Pagina's : [1] 2 3

02-06-2011, 22:47

Citaat door Womanly:
Hoe kom je van je sexuele frustratie af, zonder enig contact met de ander geslacht?

Ik ben zo ontzettend geil en weet mijn god niet, wat te doen nu.
.

02-06-2011, 23:48

Zo, het gaat niet zo goed met jou he..

Koude douche helpt.. En als je gaat vasten enzo.

02-06-2011, 23:50
Je moet klaarkomen anders word je gek! Misschien met jezelf spelen?

03-06-2011, 01:00
Denk aan iets waardoor je niet meer geil wordt. Een bejaard stel dat seks heeft. Zoiets!

03-06-2011, 01:00


Citaat door Womanly:
maar weet je wat het is, ik ben vandaag wel 5 keer klaar gekomen en na een uur ben ik gewoon weer geil. pff


Wayow.

You should get married again en dan kun je doen en laten wat je wil.. Tot die tijd is het... strijden!

03-06-2011, 01:08

Citaat door Womanly:
Ja inderdaad, maar ja goede mannen met een hoog libido en hun willen beffen bestaat denk ik niet. Je kan moeilijk erom vragen haha.

Tijdens gesprek

Wat vind je van beffen en hoeveel keer per dag kan je me klaar laten komen. hahah. ik zie het al voor me.


Ah ya afknapper. Is hetzelfde als dat hij zou zeggen van, ewa wat vind je van pijpen.

Ieuw, ik zou gelijk afknappen.

Maar ja, zoiets voel je aan als je met iemand bent.. nadat je dan getrouwd bent enzo..

03-06-2011, 01:14
Probleem van mannen is denk ik dat ze zich gauw bedreigd voelen, het idee dat een vrouw te hoog libido heeft waar hij niet aan kan tippen. Of aan de andere kant wantrouwen.. het idee dat als een vrouw een hoog libido heeft dat zij vast ook seksueel actief zal zijn met andere mannen.
Dat is de reden dat we er niet openlijk over kunnen praten en natuurlijk een stuk schaamte..

03-06-2011, 01:15
Ewa ja, ze willen alleen hun eigen gerief.. Zodra ze zijn klaar gekomen, hebben ze geen oog meer voor de behoeften van de vrouw.. En daarom faken ook heel veel vrouwen..

03-06-2011, 01:20
Ik denk niet dat veel mannen daar last van hebben hoor, als vrouw zul je er denk ik ook wel voor moeten zorgen dat het niet uitkomt op standaard seks (missionaris) waardoor jij als vrouw moeilijk of niet kan klaarkomen. Speel met je man, daag hem uit, vertel hem wat je wilt en wat je lekker vindt zodat je zelf ook tot een hoogtepunt komt.
Maar ja dan kom je weer bij hetzelfde probleem, doe je te leuk bij een man dan zal hij vast denken dat je al meer ervaring hebt. Het kan dus zo tot een ruzie uitmonden :P

03-06-2011, 01:22
Conclusie is dus dat het nooit goed is bij een man..

En gezien de vele klaagtopics van vrouwen op dit forum.. dat ze geen goede seksleven hebben met hun man/vriend.. geeft aan dat ze iets niet goed doen!

03-06-2011, 01:26
Lieve dames, ik ga m`n bed opzoeken.. Slaap lekker en succes met strijden nog

03-06-2011, 01:29
Uiteraard en je kan heel veel doen hoor. Het uitstellen, spelen, liefdevol zijn, elkaar uitdagen. Dat is vrijen. Ik vraag me af of mannen dat beseffen. Een goede voorbereiding is in dit geval ook het halve werk. Wij vrouwen (als ik even voor alle vrouwen mag spreken) hebben niet zozeer behoefte aan zo snel mogelijk het zaad ontvangen.

03-06-2011, 01:35


Citaat door Womanly:
You go girl!!


Ze bedoelen het vast goed die mannen, ze doen het denk ik alleen niet altijd goed.. Wat erg jammer is, want waar zij behoefte aan hebben (een speelse vrouw) hebben ze vaak al thuis. Probleem is, ze beperken zichzelf en daarmee ook haar en hierdoor hebben beide partners geen voldoening.

03-06-2011, 07:43
Ik weet niet wat voor mannen / jongens jullie zijn tegen gekomen maar die van mij kan nooit wachten hij smst me altijd tijdens zijn werk van schatje ben zo klaar met werken kom zo ie lekkere kutje likken

03-06-2011, 10:59
Dat is heel fijn. Ik hoor namelijk vaak vrouwen klagen over wat zij graag willen dat hun man met hen doet, maar dat zij niet weten hoe ze dat kunnen aangeven zonder schaamtegevoel of een verkeerd beeld te schetsen. Jammer is dat he?

Pagina's : [1] 2 3