Bekijk volle/desktop versie : **** Vervolg topic noona ****



Pagina's : [1] 2

02-06-2011, 21:58
Chocola is populair, maar niet heus...

Maar serieus kouskous30, gewoon een beetje power door jezelf heen jagen.. Laat je nooit meer zo behandelen, dat varkentje moet je meteen wassen...

02-06-2011, 22:07



Citaat door RENTMEESTER:
Chocola is populair, maar niet heus...

Maar serieus kouskous30, gewoon een beetje power door jezelf heen jagen.. Laat je nooit meer zo behandelen, dat varkentje moet je meteen wassen...


Ik kon je reactie niet lezen want noona had haar topic verwijdert
Sorry Noona
Nee ze heeft me geraakt omdat ik was hun zat heb me altijd netjes gehouden, had henna gratis gezet voor alle die gasten, koekes gemaakt en een grote bedraag geven als cadeau.
Ik ben iemand die probeert te vergeten en wil gewoon verder maar nee het was voor hun niet het geval.
Ze hebben geen manier
Ze durfde het niet in mijn gezicht te zeggen dat ik de foto's moest wissen nee ze stuurt de fotograf want ze weet dat ik had haar fdiha gedaan.

02-06-2011, 22:09
Daarom die ot

02-06-2011, 22:12
waar gaat dit over?

02-06-2011, 22:12



Citaat door kouskous30:
Ik kon je reactie niet lezen want noona had haar topic verwijdert
Sorry Noona
Nee ze heeft me geraakt omdat ik was hun zat heb me altijd netjes gehouden, had henna gratis gezet voor alle die gasten, koekes gemaakt en een grote bedraag geven als cadeau.
Ik ben iemand die probeert te vergeten en wil gewoon verder maar nee het was voor hun niet het geval.
Ze hebben geen manier
Ze durfde het niet in mijn gezicht te zeggen dat ik de foto's moest wissen nee ze stuurt de fotograf want ze weet dat ik had haar fdiha gedaan.



Gewoon een stelletje ondankbare varkens... Serieus als je echt nog 1 woord met ze uitwisselt of naar ze toe gaat heb je geen zelfrespect..

02-06-2011, 22:18

Citaat door RENTMEESTER:
Gewoon een stelletje ondankbare varkens... Serieus als je echt nog 1 woord met ze uitwisselt of naar ze toe gaat heb je geen zelfrespect..


Ik ga sowieso niet meer daar maar mijn schoonzus was zo bang dat ze mijn man smeekt om niks te zeggen.
Maar mijn man is van plan om het tegen haar man(zijn broer) te zeggen niet alleen dit geval maar meerderen
Als ik haar tegenkomt maak ik haar af safi!, niks praten walou gewoon een paar klappen is genoeg.
Haar moeder zie ik haar misschien in marokko als ze komt maar hoop van niet, alleen haar man komt want ze weet heel goed dat ze niet meer welkom is daar door alle die problemen die ze zomaar veroorzaakt.

02-06-2011, 22:18
Waar mensen zich mee bezig houden. xOnzinx

02-06-2011, 22:18

Citaat door Madame_Louisa:
waar gaat dit over?


Lang verhaal

02-06-2011, 22:19

Citaat door MyMy:
Waar mensen zich mee bezig houden. xOnzinx


Dat mag

02-06-2011, 22:19

Citaat door kouskous30:
Ik ga sowieso niet meer daar maar mijn schoonzus was zo bang dat ze mijn man smeekt om niks te zeggen.
Maar mijn man is van plan om het tegen haar man(zijn broer) te zeggen niet alleen dit geval maar meerderen
Als ik haar tegenkomt maak ik haar af safi!, niks praten walou gewoon een paar klappen is genoeg.
Haar moeder zie ik haar misschien in marokko als ze komt maar hoop van niet, alleen haar man komt want ze weet heel goed dat ze niet meer welkom is daar door alle die problemen die ze zomaar veroorzaakt.




is dit allemaal omdat jij geen fotos mocht maken?

02-06-2011, 22:21

Citaat door kouskous30:
Ik ga sowieso niet meer daar maar mijn schoonzus was zo bang dat ze mijn man smeekt om niks te zeggen.
Maar mijn man is van plan om het tegen haar man(zijn broer) te zeggen niet alleen dit geval maar meerderen
Als ik haar tegenkomt maak ik haar af safi!, niks praten walou gewoon een paar klappen is genoeg.
Haar moeder zie ik haar misschien in marokko als ze komt maar hoop van niet, alleen haar man komt want ze weet heel goed dat ze niet meer welkom is daar door alle die problemen die ze zomaar veroorzaakt.



Juist.. Gewoon meteen gezicht openkrabben is goed genoeg..

02-06-2011, 22:24
kan iemand ff kort vertellen waar deze topic over gaat?

02-06-2011, 22:30



Citaat door mishoceima:
is dit allemaal omdat jij geen fotos mocht maken?


Mmmmm zoiets, het gaat niet over foto's maken maar meer mij voor de gek houden en voor schut zetten waar iedereen bij is

02-06-2011, 22:30

Citaat door kouskous30:
Ik ga sowieso niet meer daar maar mijn schoonzus was zo bang dat ze mijn man smeekt om niks te zeggen.
Maar mijn man is van plan om het tegen haar man(zijn broer) te zeggen niet alleen dit geval maar meerderen
Als ik haar tegenkomt maak ik haar af safi!, niks praten walou gewoon een paar klappen is genoeg.
Haar moeder zie ik haar misschien in marokko als ze komt maar hoop van niet, alleen haar man komt want ze weet heel goed dat ze niet meer welkom is daar door alle die problemen die ze zomaar veroorzaakt.


Gewoon geen fotos maken op andermans bruiloft..... scheelt hoop gedoe ...

02-06-2011, 22:30

Citaat door RENTMEESTER:
Juist.. Gewoon meteen gezicht openkrabben is goed genoeg..


Inchallah of zoiets als mijn ot

Pagina's : [1] 2