Bekijk volle/desktop versie : Nieuwste Sony Playstation Portable in aantocht.



Pagina's : [1] 2

02-06-2011, 19:46
Hij zal de PlayStation Vita gaan heten [PSV], die eerder nog NGP luidde.

Hij zal spellen van ps3 graphics kunnen afspelen, een monster van binnen dus!!

Hij komt eind van dit jaar uit.

Ik zal hem zeker halen inshAllah.

Zo zal uncharted op de nieuwste playstation portable te zien zijn.









mooi voor een portable toch?

02-06-2011, 20:40


Oud nieuws maar als de psp vita gaat heten dan zeg ik wijvennaam.

02-06-2011, 20:43

Citaat door BaasbovenBaas:
Oud nieuws maar als de psp vita gaat heten dan zeg ik wijvennaam.

Daar ben ik het erg mee eens!
PSP Vita, kom op, fucking Sony.
Het klinkt als Vitaline of Vifit of zo.
Laat beter de NGP heten.
Dat klinkt veel beter.

03-06-2011, 01:43
Ik ben het met jullie eens man.

Vita lijkt inderdaad op een nichtennaam

NGP IS BETER!!

03-06-2011, 09:46


Denk niet dat de nieuwe psp net zo krachtig is als de ps3, maar komt denk ik wel in de buurt. Net zoals het geval was bij psp en ps2. Of niet?

03-06-2011, 13:41

Citaat door BaasbovenBaas:
Denk niet dat de nieuwe psp net zo krachtig is als de ps3, maar komt denk ik wel in de buurt. Net zoals het geval was bij psp en ps2. Of niet?


klopt inderdaad, denk het ook... alleen is er wel een minpuntje.

want ze willen de concurentie aangaan met 3ds. En willen daarom het niet duurder maken dan 300 euro.

En daarom hebben ze volgens vele bronnen de geheugen (ram) gehalveerd. En hebben ze niet veeeeeeeeeeeeeeeeel leuke dingen in gedaan (wat ze wel in gedachten hadden) Omdat ze zagen dat 3ds suckte.

03-06-2011, 19:45
Sukkels die sony. Ik wacht wel totdat deze een beetje in prijs verlaagt is en er genoeg spellen op de markt zijn.

03-06-2011, 23:49

Citaat door BaasbovenBaas:
Sukkels die sony. Ik wacht wel totdat deze een beetje in prijs verlaagt is en er genoeg spellen op de markt zijn.


mattie als hij niet gehackt is en niet te jailbreaken is ofzo wat wel mogelijk was bij die psp slim en ook bij die psp go, dan koop ik hem niet.

lekker ombouwen die handel en dan spelletjes sucken van het net.

sony suckt bigtime.... 300 euro voor een systeem en dan nog 50 euro voor 1 spel?? dus 4 spellen plus psp/ngp kom je al uit op 500. Kan ik beter een auto gaan kopen man.

dus als tie gejailbreakt kan worden koop ik hem direct, maar wel als tie 300 euro gaat kosten of minder. Maar ik denk zelf 350 zo (Als die ram enzo normaal blijft en niet gehalveerd wordt).

En als tie niet gehackt zal worden dan koop ik hem echt niet!

04-06-2011, 00:20

Citaat door CheckMate:
mattie als hij niet gehackt is en niet te jailbreaken is ofzo wat wel mogelijk was bij die psp slim en ook bij die psp go, dan koop ik hem niet.

lekker ombouwen die handel en dan spelletjes sucken van het net.

sony suckt bigtime.... 300 euro voor een systeem en dan nog 50 euro voor 1 spel?? dus 4 spellen plus psp/ngp kom je al uit op 500. Kan ik beter een auto gaan kopen man.

dus als tie gejailbreakt kan worden koop ik hem direct, maar wel als tie 300 euro gaat kosten of minder. Maar ik denk zelf 350 zo (Als die ram enzo normaal blijft en niet gehalveerd wordt).

En als tie niet gehackt zal worden dan koop ik hem echt niet!


Zoiezo, jij denkt toch niet dat ik die joden ga supporten met het kopen van spellen. Ik wacht zeker totdat deze gehackt is en ik er gedownloade spellen op kan spelen. Ging het maar zo snel als bij de xbox 360 . Ik weet nu al dat de nieuwe psp echt lang niet hackbaar zal zijn pff.

04-06-2011, 00:34

Citaat door BaasbovenBaas:
Zoiezo, jij denkt toch niet dat ik die joden ga supporten met het kopen van spellen. Ik wacht zeker totdat deze gehackt is en ik er gedownloade spellen op kan spelen. Ging het maar zo snel als bij de xbox 360 . Ik weet nu al dat de nieuwe psp echt lang niet hackbaar zal zijn pff.


hoe weet je dat? misschien is tie dag 1 gehackt haha. maar sowieso dan nog is die hack dan niet eens zo nuttig... want dan zijn er pak 'm beet 10 spellen op de markt ofzo.

04-06-2011, 03:59
NGP ombouwen en spellen downloaden, fuck yeah bitches!
Zoals BBB al zei, ik ga die joden ook niet supporten door hun kapotdure spellen te kopen.
Spellen gaan zeker 50-60 euro kosten.
Fuck it.
NGP kopen, ombouwen, geheugenkaart kopen, spellen downloaden
en lekker spelen maar met die nieuwe graphics!



Maaaaaaaaaarr, als dat ding PS Vita gaat heten,
dan koop ik dat ding echt niet!
Anders zou ik me als een wijf voelen, man.
Klinkt echt als een vrouwennaam of zo.

04-06-2011, 18:23

Citaat door NadorinoCrysis:
NGP ombouwen en spellen downloaden, fuck yeah bitches!
Zoals BBB al zei, ik ga die joden ook niet supporten door hun kapotdure spellen te kopen.
Spellen gaan zeker 50-60 euro kosten.
Fuck it.
NGP kopen, ombouwen, geheugenkaart kopen, spellen downloaden
en lekker spelen maar met die nieuwe graphics!



Maaaaaaaaaarr, als dat ding PS Vita gaat heten,
dan koop ik dat ding echt niet!
Anders zou ik me als een wijf voelen, man.
Klinkt echt als een vrouwennaam of zo.


neejoh gek, beslist de naam voor je of je de console koopt of niet? het is toch meer wat die nieuwe psp in huis heeft, wat voor graphics tie heeft enzo. al zou tie van mij apart PS Poepa heten ofzo. Die naam boeit mij niet. Ik ben het wel mee eens met je, echt een poep naam is dat. En ja hij gaat zeker ps vita heten is bevestigd. Maar jah die naam zegt niet veel over de aparaat zelf. Je kan 'm kopen en dan gewoon ngp noemen. Dat ga ik doen.

als men zegt wat is dat??? dan zeg ik ngp, dan zeggen ze huh ps vita bedoel je, dan zeg ik neejoh gek. ngp hoor.

04-06-2011, 18:28


trouwens ik ga zeker een witte halen. Als tie 300 euro kost mwaaaaaawawawa 70 procent. Als tie 250 gaat kosten, dan koop ik hem eerste dag van release. Als tie 300 + gaat kosten dan mag sony die console in hun kont douwen. Koop ik beter 6 psp fat's (worden op marktplaats voor 50 euro aangeboden)

welke kleur willen jullie graag? ik wit. altijd gehouden van kleurtje wit.
psp slim wit, iphone wit, alles wit.

04-06-2011, 19:44

Citaat door CheckMate:
neejoh gek, beslist de naam voor je of je de console koopt of niet? het is toch meer wat die nieuwe psp in huis heeft, wat voor graphics tie heeft enzo. al zou tie van mij apart PS Poepa heten ofzo. Die naam boeit mij niet. Ik ben het wel mee eens met je, echt een poep naam is dat. En ja hij gaat zeker ps vita heten is bevestigd. Maar jah die naam zegt niet veel over de aparaat zelf. Je kan 'm kopen en dan gewoon ngp noemen. Dat ga ik doen.

als men zegt wat is dat??? dan zeg ik ngp, dan zeggen ze huh ps vita bedoel je, dan zeg ik neejoh gek. ngp hoor.


Ahaha ja, dat is ook een idee.
Of je bestelt NGP stickers en plakt die op de Vita.

Zodra hij 250 euro kost, ga ik m ook zeker op de release dag halen.
Keihard naar Mediamarkt rennen en zelfs Obama houdt me niet tegen.
350? Ze mogen dat ding in hun verkrachte kont erin douwen.

Helaas moet je wel 1 spel kopen, anders heb je er niks aan
als je wacht tot ie ombouwbaar is.


Nou, kom op E3.
Het is 4 juni, het lijkt wel 4 jaar.



Het voordeel van een witte kleur is dat je geen vinger afdrukken ziet.
Dat ding is haast helemaal glanzend.
Bij een zwarte moet je m elke keer schoonmaken.

04-06-2011, 20:13

Citaat door NadorinoCrysis:
Ahaha ja, dat is ook een idee.
Of je bestelt NGP stickers en plakt die op de Vita.

Zodra hij 250 euro kost, ga ik m ook zeker op de release dag halen.
Keihard naar Mediamarkt rennen en zelfs Obama houdt me niet tegen.
350? Ze mogen dat ding in hun verkrachte kont erin douwen.

Helaas moet je wel 1 spel kopen, anders heb je er niks aan
als je wacht tot ie ombouwbaar is.


Nou, kom op E3.
Het is 4 juni, het lijkt wel 4 jaar.



Het voordeel van een witte kleur is dat je geen vinger afdrukken ziet.
Dat ding is haast helemaal glanzend.
Bij een zwarte moet je m elke keer schoonmaken.


mee eens.. en dan gewoon een spelletje kopen via marktplaats ofzo... en als je die uitspeelt weer aanbieden op marktplaats voor 5 euro minder dan winkelprijs en dan weer naar winkel rennen voor een andere spel. En dan die routine steeds blijven volgen totdat je alles hebt uitgespeeld en geen ombouwen meer nodig hebt .

Trouwens wanneer is de e3? 7 juni. 8juni, en 9 juni als ik het goed heb toch?

hij heeft wel 2 camera's en alles. Dus als tie 300 euro is dan koop ik hem ook denk ik. Hoop niet dat sony mensen hier mee lezen, anders wordt de prijs gelijk 300 euro. Want ze kijken naar de reacties van mensen op forums, dat is hun werk. dan zien ze dat iedereen zegt: 'als tie voor 300 euro aangeboden zal worden dan koop ik hem nog steeds' Dus dan weten ze dat ze zekerheid hebben dat men gaat kopen als ze hem voor 300 euro aanbieden (terwijl ze 250 in hun gedachte hadden).

xd

Pagina's : [1] 2