Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen willen lange mannen: 'die slaan harder'



02-06-2011, 01:47
Vrouwen vinden lange mannen veel aantrekkelijker dan kleine mannen. Uiteraard is er onderzoek gedaan naar de redenen hierachter. Waar je misschien een ingewikkeld verhaal over DNA, genen of hormonen had verwacht, blijkt het antwoord op de waarom-vraag veel simpeler te liggen: Ze kunnen gewoon veel harder slaan.

David Carrier, wetenschapper aan de Universiteit van Utah, was ook benieuwd waarom vrouwen liever een lange man willen. Hij startte een onderzoek en kwam na een tijdje met de volgende conclusie: ''Als we kijken naar de theorie van seksuele selectie, zijn vrouwen vooral geïnteresseerd in sterke mannen. Niet om ze in elkaar te slaan, maar om de vrouw en haar kinderen te beschermen tegen andere mannen,'' aldus de wetenschapper op de website MailOnline.

Carrier voegde daaraan toe dat onze prehistorische voorvaderen ooit rechtop zijn gaan lopen omdat ze dan harder konden slaan. Dit was gunstig bij het jagen, vechten en in de strijd om een vrouw. Tenslotte kwam de onderzoeker er ook nog achter dat je het hardst kan slaan, wanneer je naar beneden slaat.

Tel al deze factoren bij elkaar op en het is zo klaar als een klontje waarom vrouwen graag een lange vent hebben. Hij slaat harder omdat hij naar beneden kan richten. Hierdoor voelt een vrouw zich veilig en beschermd. Slecht nieuws dus voor de kleine heren onder ons. Overigens benadrukt de onderzoeker dat het andersom niet geldt. Mannen vallen op vrouwen van gemiddelde lengte.


http://attitude.excite.nl/vrouwen-willen-lange-mannen-die-slaan-harder-N9232.html

02-06-2011, 01:48


ik wil ook een korte vrouw kan ik haaar optillen en staand hardcore nemen...

03-06-2011, 11:36
Onze Marokkaanse mannen zijn niet bepaald het langst

03-06-2011, 11:37
Ik wil een lange man omdat ik zelf 1.79m ben .

03-06-2011, 11:38


Marokkaanse vrouwen vallen alleen op mannen die 30cm langer zijn.

Vrouwen vallen op mannen met veel testosteron.

03-06-2011, 11:38

Citaat door Meid_:
Ik wil een lange man omdat ik zelf 1.79m ben .


Jij moet niet klagen, anders krijg je billenkoek

03-06-2011, 11:51

Citaat door alfaman:
Jij moet niet klagen, anders krijg je billenkoek


Ohja ik heb een lange man sorry (hoi smurf)!

03-06-2011, 11:52
Dat betekent dat ik me vrouw later ga mishandelen.

03-06-2011, 11:58

Citaat door MrLargo:
Dat betekent dat ik me vrouw later ga mishandelen.


Jij en mishandelen?

03-06-2011, 12:04
En daarom zijn die lange Hollanders bang voor Marokkaanse kleuters van 8 jaar

03-06-2011, 12:10

Citaat door Meid_:
Jij en mishandelen?


Zo ie zo