Bekijk volle/desktop versie : Tips voor vrouwen die zwanger willen worden..



01-06-2011, 21:53
Hallo allemaal,

Ik kom net van mijn buurvrouw en daar hadden we het over vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden..
Je dient Hebba Sawda uit Mekka te hebben en dit te gemalen met honing erbij daarna lees je een paar surat uit de Quran (volgens mij waren 't speciale surat hiervoor weet het niet meer zeker) en die mengsel moet je dan 7x onder je buik wrijven.. Ik heb het verhaal niet echt goed gevolgd maar zoiets ging het.. Mocht iemand een duidelijkere uitleg hebben graag melden..

Ook hoorde ik een vaag verhaal over een soort medicijn (weet niet meer hoe het heet mocht iemand interesse hebben dan kan ik het wel voor je opvragen) die je dan van beneden naar binnen moest douwen dit was tegen de kou.. Ook hierdoor zijn vele vrouwen zwanger van geworden.
InshAllah worden alle vrouwtjes die kinderen wensen gauw zwanger.

01-06-2011, 21:58


Je komt echt over als:

Vrouwen die zwanger willen worden moeten dinges kopen.. En als je dinges hebt gekocht, moet je dinges opzeggen.. Veel vrouwen zijn door deze dinges zwanger geraakt.. Insha Allah worden jullie gauw zwanger..















Grapje.. Succes iedereen..

01-06-2011, 22:04
lief van je deze topic..inshallah worden dames snel zwanger..

er is ook iets met stenen opwarmen en in emmers doen en dan erop zitten en dan komt er koud water uit je baarmoeder en daarna kun je snel zwanger worden was een topic over.

check je hoekje ts.

01-06-2011, 22:22

Citaat door Ikramatoen:
Je komt echt over als:

Vrouwen die zwanger willen worden moeten dinges kopen.. En als je dinges hebt gekocht, moet je dinges opzeggen.. Veel vrouwen zijn door deze dinges zwanger geraakt.. Insha Allah worden jullie gauw zwanger..















Grapje.. Succes iedereen..



Nou mijn intentie is om de vrouwen te helpen omdat het bij vele wel heeft geholpen. Dat wil niet zeggen dat het bij iedereen helpt maar ja ze kunnen het proberen toch?







Heksje

01-06-2011, 22:23



Citaat door Maintenant:
lief van je deze topic..inshallah worden dames snel zwanger..

er is ook iets met stenen opwarmen en in emmers doen en dan erop zitten en dan komt er koud water uit je baarmoeder en daarna kun je snel zwanger worden was een topic over.

check je hoekje ts.



Klopt zoiets heb ik ook gehoord.
Thanks lieffie

02-06-2011, 22:08
Upsaké