Bekijk volle/desktop versie : DISASTER PARTIES..........alles wat maar fout kan gaan



Pagina's : [1] 2 3 4

01-06-2011, 11:32
Drop hier al je negatieve ervaringen rondom feesten. Het kan van alles zijn: van flut fotograven die vergeten zijn dat het handig is om ook schoenen in beeld te laten komen, tot kokkinnen die wellicht door al dat koken niet meer weten hoe zout nou eigenlijk smaakt, van negaffas die denken dat zombie-visagie in is tot decorateurs die in paasartikelen ook decoratie zien. Natuurlijk zijn naast dienstverleners ook gasten en (schoon)familie lastige factoren die je niet altijd onder controle kunt houden.


Kortom, spill it out: wat waren jou ervaringen met DISASTER PARTIES (Twighlight zone deuntje op achtergrond)

01-06-2011, 11:34


hihi vaak genoeg, maar nu ga ik lekker naar buiten.

01-06-2011, 11:37
Ik begin wel

01-06-2011, 11:38
De ergste vond ik een massale vechtpartij over een zitplek. Het begon heel klein en voordat ik het wist was er een groeps vechtpartij aan de gang. Een keer ook meegemaakt dat de 2 schoonmoeders elkaar in de haren vlogen. Een keer was er een ruzie tussen een catering en de gastheer, en werd er bijna geen eten geserveerd, de mensen waren om 18 uur binnen en kregen pas eten om om half 2 snachts, sommigen zijn gewoon met honger weggegaan. Een keer werd geld gestolen van de bruidegom die hij als kado had gekregen. Gekke dingen gezien.

01-06-2011, 11:49


Schoonmoeder die in mijn ouderlijke huis herrie kwam schoppen op mijn bruiloft. Mijn man die daarna ook zijn moeders voorbeeld opvolgde door ruzie te maken met mijn moeder en vader

01-06-2011, 11:49
Wat ik vorig jaar had meegemaakt met mijn zus was achteraf best hilarisch.

Ik had in mijn luxe mooie (althans dat vond ik) takshieta met mijn handen in de grote pannen kip & vlees gezeten om de leftovers, die de cateraar gluiperig snel dacht mee te nemen (:moe in onze eigen pannen te stoppen.


Ik moest za3mak de baas van de cateraar bellen zodat de medewerker telefonisch bevestigd kon krijgen dat wij als familie de leftovers mochten meenemen.

Niet dat de medewerker helpt. Ik heb echt ruzie staan maken, omdat ze dat zelf niet wilde doen. Dus heb ik mijn trots opzij geschoven, omdat het niets opschoot. Geen respect ook voor oude mannen die hun opperen de leftovers te geven. Dus daar zat ik zonder lepel or what so ever (mocht geen lepel gebruiken, zei stond in haar auto te wachten op de pannen, za3mak ontplof daar met je leftovers) de kippen te redden. Gele handen, stank van kippen..........ik kon het niet over meeheen krijgen dat ze met de hele kippen ervan door ging. Had toch zo een 10 hele kippen kunnen redden. Daar hadden we de dag daarna gebruikt om familieleden die logeerden van middageten te voorzien.

01-06-2011, 11:50

Citaat door thamza20:
Schoonmoeder die in mijn ouderlijke huis herrie kwam schoppen op mijn bruiloft. Mijn man die daarna ook zijn moeders voorbeeld opvolgde door ruzie te maken met mijn moeder en vader

jeetje

01-06-2011, 11:52

Citaat door thamza20:
Schoonmoeder die in mijn ouderlijke huis herrie kwam schoppen op mijn bruiloft. Mijn man die daarna ook zijn moeders voorbeeld opvolgde door ruzie te maken met mijn moeder en vader




En jij bent nog met hem getrouwd?

01-06-2011, 11:52

Citaat door Ik-ram-je:
De ergste vond ik een massale vechtpartij over een zitplek. Het begon heel klein en voordat ik het wist was er een groeps vechtpartij aan de gang. Een keer ook meegemaakt dat de 2 schoonmoeders elkaar in de haren vlogen. Een keer was er een ruzie tussen een catering en de gastheer, en werd er bijna geen eten geserveerd, de mensen waren om 18 uur binnen en kregen pas eten om om half 2 snachts, sommigen zijn gewoon met honger weggegaan. Een keer werd geld gestolen van de bruidegom die hij als kado had gekregen. Gekke dingen gezien.


Wat een drama. Het lijkt erop dat het normaal is dat men vecht op bruiloften. Ik heb het op de bruiloft van mijn oom ook meegemaakt. Binnen 10 tellen zat een hele hoek van de mannen met elkaar op de vuist te gaan. Het enige wat ik dacht: blijf van mijn familie af anders doe ik je wat. Dus iedere vrouw die een man zag die ze kende die gingen er op af. Was best hilarisch want wat gaan ze doen? Ze werden uit eindelijk uit elkaar gehaald door de mannen zelf terwijl de vrouwtje toekeken. Bleken het Zoufria te zijn die te dronken waren.

Maar bruidegom bestelen heb ik nog niet meegemaakt. Dat is vreselijk.



Citaat door thamza20:
Schoonmoeder die in mijn ouderlijke huis herrie kwam schoppen op mijn bruiloft. Mijn man die daarna ook zijn moeders voorbeeld opvolgde door ruzie te maken met mijn moeder en vader



Lahawla Wala Qawata Illa Billah. Zijn jullie nog bij elkaar als families?

01-06-2011, 11:54

Citaat door Respectvol_25:
Wat ik vorig jaar had meegemaakt met mijn zus was achteraf best hilarisch.

Ik had in mijn luxe mooie (althans dat vond ik) takshieta met mijn handen in de grote pannen kip & vlees gezeten om de leftovers, die de cateraar gluiperig snel dacht mee te nemen (:moe in onze eigen pannen te stoppen.


Ik moest za3mak de baas van de cateraar bellen zodat de medewerker telefonisch bevestigd kon krijgen dat wij als familie de leftovers mochten meenemen.

Niet dat de medewerker helpt. Ik heb echt ruzie staan maken, omdat ze dat zelf niet wilde doen. Dus heb ik mijn trots opzij geschoven, omdat het niets opschoot. Geen respect ook voor oude mannen die hun opperen de leftovers te geven. Dus daar zat ik zonder lepel or what so ever (mocht geen lepel gebruiken, zei stond in haar auto te wachten op de pannen, za3mak ontplof daar met je leftovers) de kippen te redden. Gele handen, stank van kippen..........ik kon het niet over meeheen krijgen dat ze met de hele kippen ervan door ging. Had toch zo een 10 hele kippen kunnen redden. Daar hadden we de dag daarna gebruikt om familieleden die logeerden van middageten te voorzien.


Hahahah, you go girl!

01-06-2011, 11:57

Citaat door Respectvol_25:
Wat een drama. Het lijkt erop dat het normaal is dat men vecht op bruiloften. Ik heb het op de bruiloft van mijn oom ook meegemaakt. Binnen 10 tellen zat een hele hoek van de mannen met elkaar op de vuist te gaan. Het enige wat ik dacht: blijf van mijn familie af anders doe ik je wat. Dus iedere vrouw die een man zag die ze kende die gingen er op af. Was best hilarisch want wat gaan ze doen? Ze werden uit eindelijk uit elkaar gehaald door de mannen zelf terwijl de vrouwtje toekeken. Bleken het Zoufria te zijn die te dronken waren.

Maar bruidegom bestelen heb ik nog niet meegemaakt. Dat is vreselijk.





Lahawla Wala Qawata Illa Billah. Zijn jullie nog bij elkaar als families?


Ja maar dit waren gewoon vrouwen he, en ze kwamen nog van dezelfde familie ook. Maar shitan is sowiezo goed aanwezig op zulke gelegenheden. Meisjes lopen elkaar allemaal op stang te jagen en er hoeft maar een ding te gebeuren en de bom barst.

Ja walah dat is echt gebeurd, uiteindelijk had ie één dichte enfeloppe nog in zijn zak over met 20 euri.

01-06-2011, 11:58
Mijn schoonzus viel op mijn bruiloft flauw nadat ze als hoogzwangere volop heeft staan dansen.

Ik en mijn man wilden net de ringen om doen totdat we ineens een keiharde gil hoorden. We keken links van ons, iedereen stond om haar heen. De DJ, fotograve en negaffa raadden mij aan terug te gaan naar de kleedkamer tot het wat beter zou gaan met mijn schoonzus. Maar dat wilde ik niet, ik bleef gewoon staan.

Niet omdat ik medelijden met haar had. Allesbehalve dat...

01-06-2011, 12:01



Citaat door Amazing_me:
En jij bent nog met hem getrouwd?



Ik ben met hem getrouwd. Hij komt niet over de vloer bij me ouders.
Mijn schoonfamilie heeft geen contact met mijn ouders, dit omdat ze heel vaag hun excuses zijn komen aanbieden.

Verder heb ik ook niet zo een goede contact met mijn schoonfamilie.
Ga gewoon langs uit beleefdheid omdat ik alles een plekje probeer te geven. Ik wil niet te lang hangen in het verleden.

01-06-2011, 12:01

Citaat door Amazing_me:
Mijn schoonzus viel op mijn bruiloft flauw nadat ze als hoogzwangere volop heeft staan dansen.

Ik en mijn man wilden net de ringen om doen totdat we ineens een keiharde gil hoorden. We keken links van ons, iedereen stond om haar heen. De DJ, fotograve en negaffa raadden mij aan terug te gaan naar de kleedkamer tot het wat beter zou gaan met mijn schoonzus. Maar dat wilde ik niet, ik bleef gewoon staan.

Niet omdat ik medelijden met haar had. Allesbehalve dat...

Kan gebeuren toch...... misschien kon ze er wel niks aan doen. Ik kan me best voorstellen dat je danst op de bruiloft van je broer.

01-06-2011, 12:02
Disaster een keer dat toen het tijd was op te eten, vond niemand de broden, en al de Marokkaanse winkels waren toen ook gesloten, egt rwinaaa op dat moment, zelfs geen korreltje was er te spotten ookal zei de vader van d ebruid dat hij er zeker van was dat hij kiloooo's brood had gekocht. mohim na zoeken, zoeken, bleek dat ze allemaal onder zo grote taflel verbergt met een grote laken ,who in the world had ze daar gedaan mohim de moeder van de bruid was egt blij anders safi schande ! gaan de mensen praten later met : weet je nog die trouw van da meisje waar ze geen brood hadden ? " Owjaa die ...


Pagina's : [1] 2 3 4