Bekijk volle/desktop versie : Jongens en hun 4 magen?



Pagina's : [1] 2 3

01-06-2011, 00:38
Waarom kunnen jullie zoveel eten zonder aan te komen? Mijn broertje schranst nu gewoon een bord rijst naar binnen. Als ik dat nu hetzelfde zou doen, dan zou ik mezelf morgenochtend van de trap kunnen rollen.




Even serieus, waar laten jullie het?

01-06-2011, 00:40


ze zitten dan ook uren op de plee als ze de Grote boodschap doen!!

01-06-2011, 00:40
mannen hebben spiermassa dat veel calorieen en vetten inneemt, jullie vrouwen hebben geen spiermassa, want stel jou man geeft jou doggy jij hoeft alleen toe te kijken snappie....

01-06-2011, 00:41
ik kan dat ook niet, heb de aanleg om teboz te zijn

01-06-2011, 00:42



Citaat door Loveyou__:
ze zitten dan ook uren op de plee als ze de Grote boodschap doen!!


Net dieren.



Citaat door JaguarXX:
mannen hebben spiermassa dat veel calorieen en vetten inneemt, jullie vrouwen hebben geen spiermassa, want stel jou man geeft jou doggy jij hoeft alleen toe te kijken snappie....



Ach, klets niet.

01-06-2011, 00:42

Citaat door JaguarXX:
mannen hebben spiermassa dat veel calorieen en vetten inneemt, jullie vrouwen hebben geen spiermassa, want stel jou man geeft jou doggy jij hoeft alleen toe te kijken snappie....



Ja als je traint, maar zo een luie dikzak.. komt gewoon aan hoor

je eet meer, omdat je meer verbruikt (sport)

01-06-2011, 00:42
Ja ben op sommige mensen echt jaloers...

Kon ik dat maar lekker de hele dag door eten heerlijk zou me echt uitleven !

01-06-2011, 00:42

Citaat door Inerzaf:
ik kan dat ook niet, heb de aanleg om teboz te zijn




Ah bollie.

01-06-2011, 00:43

Citaat door myandyou:
Ja ben op sommige mensen echt jaloers...

Kon ik dat maar lekker de hele dag door eten heerlijk zou me echt uitleven !



Mijn nicht kwam een keer met het idee om 15kg af te vallen, om daarna te kunnen eten wat je wilt en er alsnog goed uit te kunnen zien. Geen idee voor jou?

01-06-2011, 00:45

Citaat door Inerzaf:
Ja als je traint, maar zo een luie dikzak.. komt gewoon aan hoor

je eet meer, omdat je meer verbruikt (sport)



Ewa ja wil je een echte man zijn dan moet je sporten, fruit eten zo kan je je een heerlijke sexleven in de toekosmt hebben, ze zal het uitschreeeuwen van genot...

01-06-2011, 00:46

Citaat door Afriqiyah.:
Mijn nicht kwam een keer met het idee om 15kg af te vallen, om daarna te kunnen eten wat je wilt en er alsnog goed uit te kunnen zien. Geen idee voor jou?



Hahaha dan moet ik wel eerst die 15 kilo afvallen ahhahaha!

En btw haha heeft ze het gedaan?

01-06-2011, 00:47

Citaat door Afriqiyah.:
Ah bollie.




wacht maar tot ik getrouwd ben, gelijkkkkk stopen met sporten.. en lekkere gebakjes eten en frietjess!!


jaaaaahh ik ben een flaaaaashherrrr

01-06-2011, 00:49


Ik eet meer dan mijn broers.

01-06-2011, 00:50
Nee dat komt omdat jullie zwanger gaan worden, moeten worden en die baby in je buikje moet ook mee eten, dus wordt het voor de zeker heid opgeslagen.....

01-06-2011, 00:51

Citaat door hallallove:
Ts, ik las ergens dat idd spieren ervoor zorgen dat je extra snel verbrand. Aangezien de bouw van mannen anders is, is het taak voor ons vrouwen dus extra te trainen op dat gebied. Oneerlijk eigenlijk, maar ja.



ALLEEN ALS JIJ TRAINT!!.. omdat je spieren kapot maakt, en met voeding kan je ze herstellen om groter te worden! enzo heb je dus meer voeding nodig



iemand die niet traint... komt gewoon aan

Pagina's : [1] 2 3