Bekijk volle/desktop versie : Doelgroepanalyse jongeren AUB



31-05-2011, 20:18
heeft iemand een voorbeeld voor mij aub. Ik moet namelijk voor donderdag een doelgroepanalyse hebben..

Alvast bedankt

31-05-2011, 23:35


Iemand aub?? Heb het hard nodig voor me studiepunten mensen..

01-06-2011, 19:51
Ja uhhh maken misschien? Wat wil je dat iemand zijn doelgroepanalyse aan je doorstuurt? Ooit gehoord van plagiaat alles wordt gecontroleerd, en als ze zien dat je die van iemand anders gebruikt krijg je toch onvoldoende en niet zeggen dat ze daar niet achterkomen want dat gebeurt dus wel ze hebben een programma wat alles scant en dan zien ze dat.

02-06-2011, 00:23

Citaat door em0s:
heeft iemand een voorbeeld voor mij aub. Ik moet namelijk voor donderdag een doelgroepanalyse hebben..

Alvast bedankt


Hangt er van af waarvoor je de doelgroep analyseert. Als t om promoten van een product gaat kijk je eerder naar inkomen, interesses, welke media ze te vinden zijn etc. Maar je kunt ook vanuit sociaal oogpunt kijken naar kenmerken als opleidingsniveau.

02-06-2011, 10:38


Ik dnk dat het om de opleiding mwd gaat bijna 99% zeker. Ik heb hem ook moeten doen daarom denk ik dat

02-06-2011, 12:12

Citaat door sousia_amal:
Ik dnk dat het om de opleiding mwd gaat bijna 99% zeker. Ik heb hem ook moeten doen daarom denk ik dat



En als het daarover gaat? Is toch niet relevant in dit geval of wel soms?