Bekijk volle/desktop versie : Liquidatie van El Faddil Amsterdam-West om diefstal drugs



Pagina's : [1] 2 3

31-05-2011, 15:53
Liquidatie Amsterdam-West om diefstal drugs
AMSTERDAM - De 25-jarige Abdel el Faddil die op 4 oktober 2009 in Amsterdam-West werd doodgeschoten, hield zich vermoedelijk bezig met het stelen van partijen drugs van andere criminelen. De Nationale Recherche gaat ervan uit dat El Faddil is vermoord door de eigenaren van een partij van tientallen kilo's cocaïne, die hij uit een leegstaand appartement zou hebben gestolen. Dat meldde het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag.

Foto: Francois Wieringa

In Opsporing Verzocht doet de Nationale Recherche dinsdagavond een oproep aan getuigen van de liquidatie. El Faddil reed op zondagavond 4 oktober 2009 met zijn vrouw en neefje op de Dirk Sonoystraat. Toen hij uit de auto stapte, werd hij neergeschoten. Hij overleed ter plekke.

De politie vermoedt dat El Faddil met twee anderen anderhalf jaar voor zijn dood betrokken was bij het weghalen van de cocaïne uit de woning aan de Nicolaas Ruychaverstraat in de wijk Geuzenveld. Verder zijn er aanwijzingen dat de vermoorde man zich bezighield met het rippen van drugs.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9926457/__Liquidatie_West_om_diefstal_drugs__.html?sn=binn enland

31-05-2011, 15:57


verdiende straf die dieven verdienen. blijf van andermans stuff

31-05-2011, 16:07
Waarschijnlijk ook begonnen als klein straatterroristje

31-05-2011, 16:17

Citaat door fries26:
Waarschijnlijk ook begonnen als klein straatterroristje



Misschien door de kerk kan ook.... je weet maar nooit wat hem zo heeft gemaakt...

31-05-2011, 16:20



Citaat door IndeKnoop:
verdiende straf die dieven verdienen. blijf van andermans stuff


Ja, en jij verdient les in wat menselijkheid.. Gek.. Niemand verdient de dood.. Misschien wel een celstraf.. Maar je gaat toch niet zeggen verdiende straf.. Bah! wat een debiele wijf

31-05-2011, 16:20

Citaat door fries26:
Waarschijnlijk ook begonnen als klein straatterroristje


Waarschijnlijk ook door het stinkbeleid hier in NL.

31-05-2011, 16:20

Citaat door Smoothoperator:
Ja, en jij verdient les in wat menselijkheid.. Gek.. Niemand verdient de dood.. Misschien wel een celstraf.. Maar je gaat toch niet zeggen verdiende straf.. Bah! wat een debiele wijf



Iedere ziel zal de dood proeven.....

31-05-2011, 16:22

Citaat door Smoothoperator:
Ja, en jij verdient les in wat menselijkheid.. Gek.. Niemand verdient de dood.. Misschien wel een celstraf.. Maar je gaat toch niet zeggen verdiende straf.. Bah! wat een debiele wijf


Hij verdiende wellicht de dood niet om het stelen maar de consequenties moeten ook onder ogen genomen worden.


Hij is nog wel getrouwd en heeft een kind... waar zaten zijn hersens?
Allah swt heeft drugs niet voor niets verboden.

31-05-2011, 16:25
Ik kan me een aflevering van opsporing verzocht herinneren enkele jaren geleden over de liquidatie op de snelweg waarbij een auto werd doorzeefd met kogels.
Zijn vader kwam aan het woord en werd emotioneel. En vond het belachelijk dat zijn zoon werd afgeslacht. Het werd overgebracht alsof die Hollander een hardwerkende man was.

En nu vind iedereen het eigen schuld dikke bult.

Hypocrieten zijn het!

31-05-2011, 16:26

Citaat door Smoothoperator:
Ja, en jij verdient les in wat menselijkheid.. Gek.. Niemand verdient de dood.. Misschien wel een celstraf.. Maar je gaat toch niet zeggen verdiende straf.. Bah! wat een debiele wijf



Wat had jij verwacht, dat ze zouden zoen as ze hem gevonden hadden. Een waarschuwing, Het Appie wil jij dat niet meer doen. Onze kilo's wit stelen. Waar zij risico voor hebben moeten nemen en weet ik veel en dan komt zo'n shaffie die denk wajaw ik ga rijk worden. euhmmmmm Debiel is degene die jaat. Dieven zijn vieze mensen.

31-05-2011, 17:44

Citaat door BaNdEd_EsSiE:
Hij verdiende wellicht de dood niet om het stelen maar de consequenties moeten ook onder ogen genomen worden.


Hij is nog wel getrouwd en heeft een kind... waar zaten zijn hersens?
Allah swt heeft drugs niet voor niets verboden.


De keus voor de criminaliteit is impliciet een keus voor geweld, dus hij wist waar hij aan begon.

31-05-2011, 18:20

Citaat door BaNdEd_EsSiE:
Hij verdiende wellicht de dood niet om het stelen maar de consequenties moeten ook onder ogen genomen worden.


Hij is nog wel getrouwd en heeft een kind... waar zaten zijn hersens?


Dit is dus waar het om gaat! Onverantwoordelijk gedrag! Als je verantwoordelijk bent voor een gezin kan dat echt niet man! Kom op!

31-05-2011, 18:41


Aan de ene kant vind ik het wel sneu voor de nabestaande o.a. ook zijn vrouw maar aan de andere kant heeft zij ook haar eigen handen hieraan verbrandt.

Ik denk dat het vandaag de dag onmogelijk is om als vrouw niet te weten wat je man uitspookt.


De uiteindelijke enige slachtoffer is het kind.

31-05-2011, 18:52

Citaat door BaNdEd_EsSiE:
Aan de ene kant vind ik het wel sneu voor de nabestaande o.a. ook zijn vrouw maar aan de andere kant heeft zij ook haar eigen handen hieraan verbrandt.

Ik denk dat het vandaag de dag onmogelijk is om als vrouw niet te weten wat je man uitspookt.


De uiteindelijke enige slachtoffer is het kind.


Een beetje voorbarige conclusie.

31-05-2011, 19:15

Citaat door fries26:
De keus voor de criminaliteit is impliciet een keus voor geweld, dus hij wist waar hij aan begon.



Kom op ............schroom er niet voor.......leg ff snel de link met het Marokkaan zijn.......kom op jongen je kan het....vertel ons ff hoe slecht wij zijn....kom op...vertel ons ff dat we als de wiedeweerga op moet kankeren uit dat land van je.....kom op je kan het jij vuile kut nazi dat je bent

Pagina's : [1] 2 3