Bekijk volle/desktop versie : Turkse liefde.........



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

24-01-2003, 18:05
halloooow daar ben ik weer :P sorry heb net ff alles gelezen want ik was al lang niet meer on-line geweest maar het is echt een verhaal hoor
keep up the g0000d work !!!

kusjess from me
turkish gurl

24-01-2003, 19:34


Hoi Schat
Zal vanavond verder gaan..Beloofd.
Had eht de afgelopen 2 dagen behoorlijk druk.Maar soz julie krijgen een vervolg


Optum!

24-01-2003, 19:48
SELMA
Mijn grote dag naderdt! Ben heel erg zenuwachtig over alles,de hele feest,de mensen,de toekomst en natuurlijk de huwelijksnacht
Maar ik kon Irem en Haluk niet uit mijn hoofd krijgen.Die 2 hadden iets.Gelukkig was Irem bij mij geslapen zodat ik haar voordat ik naar de kapper moest kon spreken.Na heel wat gezeur aan haar kop begon het ze me uiteindelijk te vertellen! Mijn god! En dit alleen maar door dat miezerige neef van mij?Owee als ik hem te pakken krijg,hij is nog lang niet jarig . Na het ontbijt verden de taken verdeeld.Mijn moeder moest in het huis aanwezig zijn want ook thuis komen er mensen om mij te feliciteren.Ik ging eerts naar de kapper en natuurlijk nam ik mijn hele ploeg mee.Want zij moesten ook op.De zaal en alles hadden we over gelaten naar een vriendin van me ; ze was binnehuisarchitecteur.Heb je eindleijk es wat aan vriendinenn
maar jah...in deze tussentijd ben ik ontzettend kwaad op emre.Hoe kan hij zoiets flikken! Wacht maar totdat hij mij tegen komt! Na maar haar te hebben gedaan ga ik naar huis.Irem helpt me mee met het aankelden van mijn jurk.Ik zie aan haar ogen dat ze droevig is.natuurlijk had ze niet verwacht van wat er zou gebeuren.Ook zij moest zich gaan aankleden.Ik ging de kamer uit.En net op dat moment kreeg ik Emre te pakken.Ik pakte hem bij zijn arm beet en zei :"Zo meneer...waar denkt u heen te gaan?Ben je niet genoeg duivels geweest ?" HIj kijkt me aan zegt :"Selma,wat bedoel je?Wat heb ik je aan gedaan..niets toch?"
"Je hebt mij inderdaad niets aan gedaan,maar mijn beste vriendin wel.Wat was je van plan Emre?"
"huh?....waar heb je het over?Ey Selma...praat niet een codetaal oke...praat open!Ik begrijp je zo echt niet!"
"Hm...dus meneer is ook nog eens scheinheilig.OKe,...ik zal open en eerlijk met je praten.Emre,jongen...je bent nog lang niet jarig als ik je nog een keer met Irem zie.Je blijft van haar af.Je hbet haar het leven meer dan genoeg zuur gemaakt.Je had je kans.Je moest het toen wagen,maar je gebruikte je koppie niet.Nogmaals...Laat haar met rust!"
"Maar Selma...wat bedoel je daarmee?Ik heb haar toch niets gedaan? Alleen geknuffeld!"
"Emre....die onzin kraam je maar ergens anders uit.Ik ken jou langer dan een dag. Je hbet mij verteld dt je haar leuk vond,vergeten? Ik zeg niets meer.Maar aub laat haar met rust!" En liet Emre los. Ik ging naar de woonkamer toe. Mijn moeder,vader zusje etc bleven me met een open mond aanstaren.Over 2 uur zou het feest beginnen.We moesten nog een aantal foosessies ondergaan. Net op dat moment ging de bel.....

24-01-2003, 20:22
We moesten nog een aantal fotosessies ondergaan. Net op dat moment ging de bel.....

HALUK
WOW!Vandaag ga ik eindelijk het huwelijksbootje in!Ook nog met het meisje waarvan ik zielsveel hou!Kan niet ebter toch
Maar jah....zit ook met mijn twin.Vind het heel klote van wat er si gebeurt.Na te hebben ontbeten etc ga ik even alles checken.Want alles moet perfect zijn.Daarna ga ik me aankelden.Ik merk dar harun er niet helmaal bij is met zijn kop.Ik kan het niet langer aanzien en zeg :"Hey jongen....kom op...dit kan zo niet.Trouwens het is ook niet echt haar schuld.Bel haar op.Je weet wat ze gisteren heeft gedaan.Je weet hoe vaak ze jou en mij heeft gebeld.Harun verkanl dit niet.Bel haar op.Heb van Selma gehoord dat het ook niet perfect met haar gaat." HIj kijkt me met grote ogen aan en zegt :" Denk je echt dat ik dit moet doen?Haluk ik wil haar niet kwijt.maar als ik er telkens aan denk......Heeft ze iets met hem?"ik zeg :"Harun begin normaal te denken.Voel je je wel lekker? Hallo....we hebben eht hier over Irem.Ik ken haar lang genoeg en zoiets flikt zij niet.En nu twijfel je er niet aan en gaat haar als de donder bellen!" Met een glimlachje staat hij op en gaat hij naar zij eigen kamer. Bijna 16.00 uur. feest begint ongeveer over 2 uurtjes. Wordt langzamerhand tijd ik Selma ga ophalen.Want we moeten nog foto's maken.Eenmaal bij het huis van Selma's ouders aangekomen, hap ik naar adem. WOW! ze was al een bloedmooie schoonheid...maar nu! Ze was mooier dan al die onnozele models! Ik had frise luvht nodig. Ik moest er aan wennen dat deze schoonheid mijn vrouwtje zou worden!.......

24-01-2003, 21:56


Ik moest er aan wennen dat deze schoonheid mijn vrouwtje zou worden!.......


IREM
Ik weet niet of ik vandaag blij moet zijn op verdrietig.Ik heb ruzie met mijn vriendje, maar etvens trouwen ook mijn beste vrienden.Ik slaak een diepe zucht. Ik weet niet hoe het verder moet.Ik mis Harun vreselijk.Was hij maar naast me,of was hij maar mijnman....
Maar jammer genoeg is deze droom verpest door Emre. Waarom moest die Flxkkexr nou mij een knuffel geven?! Archhh .........ik haat hem vreselijk.Na het ontbijt moest ik met Selma mee; hoewel ik er totaal geen zin in had.Bang dat ik emre zou tegen komen.Nadat we van de kapper zijn we gekomen hielp ik Selma met het aantrekken van haar trouwjurk.Na afloop kijk ik haar aan.Ik zeg niets en denk bij mezelf ; hoe zou ik zelf uitzien in zo'n jurk?En toen moest ik weer aan Harun dnekne.Mijn god waarom moest het nou gebeuren!Ik kon wel in tranen uitbarsten!Na helmaal klaar te zijn gaat Selma haar kamer uit. Ik moet me ook aankleden . Net toen ik wilde beginnen gaat mijn telefoon.Is een onbekende nummer.Huh? wie zou dat zijn? Ik neem op :" Met Irem..."
"HOi lieverd,met harun " WOOW hij heeft gebeld.YES!
"hoi schat,waarom bel je onbekënd?"
"Owh...sorry had het niet in de gaten,maar hoe gaat het? " Bij deze vraag sta ik stil.Zal ik moeten liegen of vertel ik hem de waarheid?
"Ehm....Harun...ik weet niet wat ik daarop moet zeggen.Ik ben niet goed.Harun ik mis je. Waarom wil je me niet geloven.Als je me nu al wantrouwd,hoe wil je dat het verder moet in de toekomst?"
"Irem..ik belde je ook daarvoor.Ik heb er spijt van.Ik had niet zo fel moeten reageren.Ik had eerst naar jou verhaal moeten luistren.Maar het is toch begrijpelijk dat ik zo kwaad was ? "
"klopt ..je wist niet wat er gaande was.Wil je mijn relatie met hem horen voordat je verder gaat nadenken?"
"Ehm...nee liever niet schat.Ik vertrouw je helmaal.Ik hou van je en dus ik denk/weet ook dat deze geveolens wederzijds zijn.Dus bespaar jezelf die moeite "
"hah...oke schat..Dus alles is godzijdank weer OK?"
"Was er iets mis? alles is weer OkiDoki lieverd.Tot zo."
"OKe schat..houd zielsveel van je! Tot zo!"
"Doei doei!"

YES!!! Alles is weer oke,mijn dag kan niet beter! Nadat ik me heb aangekleed ga ik richting de woonkmaer.Maar ik wenste dat ik in de kamer was gebleven.Want ik kwam toen mijn ergtse nachtmerrie tegen......

24-01-2003, 23:30
HOI SCHATJE, SCHRIJF JE WEER SNEL EEN STUKJE???

KUSJES...

25-01-2003, 10:01
YES!!! Alles is weer oke,mijn dag kan niet beter! Nadat ik me heb aangekleed ga ik richting de woonkmaer.Maar ik wenste dat ik in de kamer was gebleven.Want ik kwam toen mijn ergtse nachtmerrie tegen...... [/B][/QUOTE]




weyooo... waarom hou je ons in spanning?????????????
Meid je kan echt goed schrijven.... en wat betreft de reacties , die komen nog wel...... Ga zo dooooor....!!!!! echt leuk joh.....


Kus Saloua

25-01-2003, 12:59
HEyyyyyyy

Ben hier nieuw! En O my god!!!!!!!!! echt tof verhaal..Enne..wat gebeurt daarna??


Knuffeltjes

25-01-2003, 13:36
sooooooooooo echt veel turken hier opeens..hihihiihih ne mutlu Turkum diyeneeeeeeee..............

25-01-2003, 19:04
Eh....ama Atesbocegi...vind je ook niet dat het langzamerhand ook tijd wordt dat je begint met typen?Want wij houden het niet lang meer vol!

25-01-2003, 19:05
En Selmaaaatje:::::


DUH...wie wilt er nou geen Turk zijn? Cekilin yoldan cowboylar....Turkler geliyo!!!!!!!!!!!!

Lekker melig doen

25-01-2003, 21:03
hahahaha Fun!!!!!
Tjah mensen..hoe meer zielen hoe meer vreugde hé


Maar jah....ik ga zo wel verder met mjn verhaal...

Ohja..'niewelingen' let niet op mijn typfouten


Knuf Atesbocegi

25-01-2003, 21:26


YES!!! Alles is weer oke,mijn dag kan niet beter! Nadat ik me heb aangekleed ga ik richting de woonkmaer.Maar ik wenste dat ik in de kamer was gebleven.Want ik kwam toen mijn ergtse nachtmerrie tegen......

Toen ik de kamer had verlaten stond ik oog in oog met de duivel! Weet je wie ik toen zag?:inderdaad.....................EMRE! Mijn god! Net nu ik alles recht heb gezet met Harun komt hij weer opdagen.Maar ajh...ik kan vandaag weer niet irritant gaan doen want het is Selma's dag.Ik wilde voorbij hem gaan lopen; zonder iets te zeggen. Maar helaas...Hij pakte me bij de arm en zei :"Zo zo...Irem...zeggen we mekaar geen gedag meer?"Ik wilde zeggen nee,mara moest beleefd blijven. "Ehm....jawel maar ik moet dringend naar Selma toen." HIj sleepte mij voorzichtig naar hem tyoe en zei :"Tjah...Selma kan wachten schatje.Zij ziet jou elke dag,maar ik jou nooit." Ik denk neit dat dit juist is.Was er maar nog iemand bij me.......Net toen ik me van hem af probeerde te xxxxxx greep er iemand in. Het was Harun! Hij had alles gezien en dus ook dat ik helemaal onschuldig was. Harun en Emre begonne een gevecht". Harun:"Laat ik jou nooit meer in de buurt van Irem zien,anders zwaait er heel wat!"Emre:" Ohja? wat gaat er dan gebeuren,als je een man bent ;kom maar op! " Harun:" JOngen....ik heb je gewaarschuwd,laat ik je nooit meer in de buurt avn Irem zien!" Emre:"haha...we zullen zien wie hier het laatste woordje doet." En zo liep Emre weg. Ik val huilend en al in de armen van Harun.Hij probeert me te troosten met dat er niets is gebeurt.Dat het niet mijn schuld was. Maar eht is nu wel mijn schuld: ik heb het leven van Harun en ik in gevaar gebracht! Waar was ik mee bezig? Harun is nog steeds bezig mij te kalmeren. Intussen zijn Haluk en Selma ook naar de gang gekomen.Toen ik mezelf weer ging opmaken heeft Harun aan Selma en Haluk verteld wat er is egbeurt.Ik hoorde HAluk boos schreeuwen. Evne later kwam Selma de kamer binenn en zei :"Meid...het spijt me zo erg....""Maar Selma....waarom moet jij er spijt van hebben? Jij hebt toch niets gedaan?" Selma:"Weet ik schat....ik verontschuldig me voor het associale gedrag van Emre." Ik moeste rom lachen.Selma had er niets mee te makne maar toch voelde zij zich schuldig.Ik knikte maar allen ja . Selma:" Ik heb wat met die neven van mij. De ene is een pestzak,de andere irritant en weer een andere zeurt aan mijn kop!"
" Selma...lieverd...wat is er?"
"Irem....ik hbe er vandaag geen goed gevoel over.Ik dnek dat er iets verschrikkelijks gaat gebeuren.En ik heb ook iets opgemerkt."
"Selma....kraam geen onzin uit.Misschien zijn het de zenuwen voor vanavond "
"Hoop dat dat het is Irem,maar dnek het niet."
"Ach..meid...maak je er niet druk om.Alles is toch perfect geregeld?"
"Tjah...das waar ook...but stil..."
"KOm op schat...Haluk en HArun wachten op ons. We moete nog heel wat foto's maken "

26-01-2003, 09:17
heyyyyyyyy leuk verhaal;leeuk vervolg!

We want more! Wanneer krijgen we weer een vervolg ?

26-01-2003, 23:16
hejj lieve schat,

wanneer plaats je weer een vervolg??? ik wacht!!!!

leuk dat er nieuwe mensen zijn bij gekomen, hoe meer zielen hoe meer vreugde!!! Toch mensen????

groetjes.....

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23