Bekijk volle/desktop versie : Algerije vraagt Caf om de wedstrijd te verzetten!!



31-05-2011, 03:06
(Ahram Online) The Confederation of African Football (CAF) confirms that the Morocco-Algeria game will go ahead as scheduled

The African governing body has turned down a request from Algeria to postpone their African Nations qualifier against Morocco - scheduled for 4 June - because of the security unrest in the country.

The Algerian Football Association made the request last Friday following recent large protests against the regime in Morocco.

After a disappointing performance in the first match, Morocco will be looking to beat their archrivals Algeria and lead their group.

With all the teams in the group on four points, qualification is still wide open. The Central African Republic is leading the race thanks to their superior goal difference.

For this crucial match, the Algerian FA - who had paid the team members a $6.000 bonus after their 1-0 home win - promised another $12.000 if they were to win the away match.



Algerije is echt bang dat ze zwaar op hun bek gaan. Marokko is gebrand om een overwinning te behalen. En ik denk dat Taarabt gaat branden.
Hopelijk spelen ze zo: 3-4-3

-----taarabt---------------el arabi----------assaidi------------

---------------------------boussoufa-----------------------------

-------------------Kharja------------Belhanda------------------

----------------------------Hermach------------------------------

-------Elkaoutari---------Benatia----------Basser------------

-------------------------Lamyaghri------------------------------

Ik denk dat Algerije het spel niet gaat maken. Ze gaan loeren op de counter
Marokko moet gewoon hun spel spelen en vooral druk zetten, veel balbezit en dan vooral langs de flanken spelen.

31-05-2011, 06:48


neem nou geen conclusies.. Dit is gewoon een tactiek om Marokko instabiel te maken. Klaar..

31-05-2011, 08:46
Algerije heeft veel problemen bij hun voorbereiding ook Djebbour doet nie mee tegen marokko, hij is gebleseerd geraakt bij training

31-05-2011, 09:16
3 4 3 is wel erg optimistisch... Das wel erg aanvallend leuke opstelling overigens haha 4 2 3 1 is het beste of 4 1 3 2 met 1 controleur iets meers zekerheid....

31-05-2011, 09:19


Schijtluizen zijn het.

Marokko moet er gewoon voor gaan. Vorige keer wat een gaar veld.
Die bal hobbelde gewoon over het veld.

31-05-2011, 09:33

Citaat door MaRouaN:
Schijtluizen zijn het.

Marokko moet er gewoon voor gaan. Vorige keer wat een gaar veld.
Die bal hobbelde gewoon over het veld.



plus omgekochte scheids

31-05-2011, 09:36
kharja

31-05-2011, 12:59

Citaat door MoMo2002:
3 4 3 is wel erg optimistisch... Das wel erg aanvallend leuke opstelling overigens haha 4 2 3 1 is het beste of 4 1 3 2 met 1 controleur iets meers zekerheid....


Hoezo optimistisch. De kracht van Maghreb ligt toch in de aanval?
Ik heb geen vertrouwen in elkaddouri, zet liever elkaoutari op links. En Algerije heeft geen top aanval dus denk niet dat de verdedigers van Marokko een zware avond zullen krijgen. Probleem van Marokko is dat de aanvoer naar voren heel matig is. En wanneer je boussoufa als nr 10 gebruikt en 2 super technische snelle (assaidi) spelers op de flanken hebt denk ik dat elarabi wel het net gaat vinden. Hermach moet meer als libero functioneren. Hij moet de bal richting boussoufa of via belhanda op de flanken afgeven. Belhanda en Kharja moeten het spel van Algerije verstoren en de ballen veroveren.

Je ziet dat Gerets hamert op druk zetten, ik heb er opgelet tijdens de wedstrijden van Marokko-Niger Marokko-Algerije. Je ziet dat ze druk zetten maar wanneer ze de bal weer hebben dan is er niet die aanvoer naar voren waardoor ze op een klungelige manier de bal kwijt raken.

dima Maghrebbbbb