Bekijk volle/desktop versie : Huwelijksnacht...



Pagina's : [1] 2 3 4

30-05-2011, 21:31
Ik had het er laatst over met mijn geliefde.. hij wil het thuis terwijl mijn droom altijd was in een hotel.. wat vinden jullie thuis of hotel?

30-05-2011, 21:33


wij zelf hadden hotel genomen vind het zelf leuker.

30-05-2011, 21:35

Citaat door miss-leiden:
wij zelf hadden hotel genomen vind het zelf leuker.

Ja toch, maar hij is best dominant zijn wil is wet al doet hij het op een vrij lieve manier hahah hij zegt wil je al toeterend aan komen bij een hotel hahah

30-05-2011, 21:38

Citaat door SaartjePatronna:
Ja toch, maar hij is best dominant zijn wil is wet al doet hij het op een vrij lieve manier hahah hij zegt wil je al toeterend aan komen bij een hotel hahah



hahaha oke ewa ga dan gewoon naar huis. en doe andere keer verasing voor hem een hotel boeken.

30-05-2011, 21:43



Citaat door miss-leiden:
hahaha oke ewa ga dan gewoon naar huis. en doe andere keer verasing voor hem een hotel boeken.


We will see..

vond je het eng? Of mag ik dat nie vragen

30-05-2011, 21:45

Citaat door SaartjePatronna:
We will see..

vond je het eng? Of mag ik dat nie vragen



nee hoor schat van mij mag je het vragen maar k ga je pm-en.

30-05-2011, 21:47
Ja tuurlijk is het eng, ik neem aan dat zo iets nooit in het echt gezien hebt ik IN IEDERGEVAL NIET, en was heel erg zenuwachtig maar alles wenst schat BEHALVE EEN VENT, nee hoor geintje. En ik zal zeker kiezen voor thuis dan kan je familie s'ochtends het ontbijt komen brengen en geloof me dat zijn belangrijke momenten, daar wanneer je familie trots binnen komt en een hotel Tsjaa, je bent meer waard dan een bruidssuite.

30-05-2011, 21:48

Citaat door skouli1:
Ja tuurlijk is het eng, ik neem aan dat zo iets nooit in het echt gezien hebt ik IN IEDERGEVAL NIET, en was heel erg zenuwachtig maar alles wenst schat BEHALVE EEN VENT, nee hoor geintje. En ik zal zeker kiezen voor thuis dan kan je familie s'ochtends het ontbijt komen brengen en geloof me dat zijn belangrijke momenten, daar wanneer je familie trots binnen komt en een hotel Tsjaa, je bent meer waard dan een bruidssuite.

ahha okee,,, eng! hahah .. dat is ook een van zijn redenen hij zegt bruidssuite moet je 12u sochtends dr uit thuis kan je nog lekker wat uitslapen rustig opstaan niet te gehaast... ergens heeft ie wel gelijlk,, ben zo ban
g ahahah

30-05-2011, 21:48
Serieus, waarom maakt men overal een discussiepunt van? Hotel, thuis, in het park, midden in de zaal; waar praten we nog over?

Ga bidden voor een gezegend huwelijk, uiteindelijk zal je het ooit thuis, in hotels en God mag weten waar nog meer doen.

30-05-2011, 21:49

Citaat door marokko_girl:
Serieus, waarom maakt men overal een discussiepunt van? Hotel, thuis, in het park, midden in de zaal; waar praten we nog over?

Ga bidden voor een gezegend huwelijk, uiteindelijk zal je het ooit thuis, in hotels en God mag weten waar nog meer doen.


30-05-2011, 21:50
wij waren tot 15:00uur in de hotel. bij ons is het zo de volgende dag ga je naar je schoonouders en daar brengt je moeder de eten voor ons was het dus geen probleem.

30-05-2011, 21:52

Citaat door marokko_girl:
Serieus, waarom maakt men overal een discussiepunt van? Hotel, thuis, in het park, midden in de zaal; waar praten we nog over?

Ga bidden voor een gezegend huwelijk, uiteindelijk zal je het ooit thuis, in hotels en God mag weten waar nog meer doen.


Achja het is niet echt een discussiepunt meer wat kletsen met meiden (vrouwen), als je je hier niet lekker bij voelt.. neem ik je niets kwalijk ..

30-05-2011, 21:53



Citaat door Maryam__:
thuis!!

Mag ik toelichting

30-05-2011, 21:53

Citaat door miss-leiden:
wij waren tot 15:00uur in de hotel. bij ons is het zo de volgende dag ga je naar je schoonouders en daar brengt je moeder de eten voor ons was het dus geen probleem.

Wel ideaal..

30-05-2011, 21:54

Citaat door SaartjePatronna:
Achja het is niet echt een discussiepunt meer wat kletsen met meiden (vrouwen), als je je hier niet lekker bij voelt.. neem ik je niets kwalijk ..

Doelde op; jij en je man willen beide wat anders, ik zou me daar totaal niet druk om maken.

Pagina's : [1] 2 3 4