Bekijk volle/desktop versie : Jij die niet bidt, jij die niet bidt



Pagina's : [1] 2

30-05-2011, 21:24
Kom even naar me toe broeder en zuster

En een vraag wil ik aan je stellen, een duidelijke vraag. Ik zag je vandaag niet bidden.

Waarom bid je niet, waarom niet. Wat hield je tegen om te knielen, ik zie dat jullie gezond zijn.

Ik bid niet omdat ik geen tijd heb, maar

Euuuhh geloof me, ik hou echt van ALLAH, echt.

Waarom bid je dan niet, antwoord dan

En lieg niet tegen me. Hou je echt van Allah, waarom ga je niet naar zijn huis.

Bewijs het me, hoe kan ik zien dat je van Allah houdt, want ik wil je geen leugenaar noemen, echt niet

Ik hou echt echt van Allah, geloof me dan, geloof me dan. In mijn hart, diep in mijn hart.

Je wilt niet knielen, je wilt niet huilen. Je voelt je te trots. Je voelt je te goed dan anderen.

Nee dat niet, ik weet zelf ook niet waarom ik niet bid, ik hou echt van Allah, geloof je me nou. De duivel is me te sterk, maar ik verlang ernaar om te bidden, ik vergeet het alleen maar en soms heb ik geen zin.

Hoor me goed, jij die niet bidt en antwoord mijn vraag 'is vijf minuten bij Allah te zwaar voor je, dan uren tot diep in de nacht bij je vrienden zijn. Zeg eens eerlijk, als je uitgenodigd zou worden door een hele beroemd ster, dan zou je zijn uitnodiging accepteren en ervan dromen dat je zijn gezicht mag zien, maar Allah die je uitnodigt in zijn huis binnen te gaan en wel 5 keer per dag, ga je niet. WAAROM niet. Antwoord dan of is de vraag te moeilijk.

Je haat ALLAH, ik kan niet anders zeggen dan dat je ALLAH haat.

Dat is niet eerlijk van je, waarom zeg je dat ik ALLAH haat, terwijl ik wel liefde voor Hem voel en ik vrees Hem. Ik zeg toch dat ik wil bidden, alleen vergeet ik.

Mijn antwoord is, als je werkelijk van ALLAH houdt, waarom gehoorzaam je HEM dan niet en Hij nodigt je 5 keer in zijn huis binnen te gaan en Hij wacht op je tot diep in de nacht. Hij houdt van je, maar je vergeet Hem de hele tijd, noem je dat liefde, hij roep je, maar je luistert niet, noem je dat liefde, Hij wacht op je de KEIZER, de RIJKSTE, de SCHOONSTE, Hij heeft je echt niet nodig en jij Hem wel, noem jij dat liefde. Jij miezerige dienaar luistert alleen naar je wereldse verlangens en vergeet Allah de hele tijd, noem jij dat liefde.

bid tot Allah en huil in je gebed, huil, laat je hart trillen, bewijs me jouw liefde voor ALLAH. Huil in je gebed en lieg niet tegen jezelf.

Ik wil dat je jezelf afvraagt wat je tegenhoudt om te bidden. Wijs eerlijk tegen jezelf.

Ik weet niet hoe ik je ga noemen, slaaf van ALLAH. Ik wil je niet boos maken, niet boos worden, want als je geen slaaf van ALLAH zou zijn, zou je een slaaf zijn van alles behalve van de Maker, van de Barmhartige en dat is een verschrikkelijke iets.

Zal ik je een wat vertellen, luister goed. Christenen en Joden zijn het ergste jaloers om onze gebed. Dit klinkt ongeloofwaardig, toch. Er is een bekende franse filosofie Genaamd Rinin die erg van het gebed hield, hij heeft het volgende gezegd: ik ben nog nooit een moskee binnen gegaan zonder dat er hevig, heel sterke emoties bij me naar boven kwamen, of als ik het anders mocht omschrijven als een diepe spijt heb mogen ervaren dat ik niet als een moslim ben geboren en opgegroeid. Elke keer dat ik een moslim mensen zag bidden, werd ik heel erg boos om mezelf dat ik dat niet was.

En jij die als moslim bent geboren, wilt niet bidden. Zeg me dan waarom bid jij niet, wil je niet gerespecteerd worden door anderen, zelfs door heidenen. Ik vertel je meer, misschien dat je er goed over gaat nadenken, ik hou zoveel van je dat ik alles wil proberen om je dicht bij ALLAH te brengen, ik wil dat je gaat bidden, ik wil je een broeder of een zuster met trots noemen. Het maakt me niet uit als je me gaat haten, als je maar van Allah gaat houden.

Luister hier naar en wel heel goed. Een joodse filosofie genaamd Zaki ook een hele bekende persoon, was ook vreselijk jaloers op het Islamitische gebed, om de kracht ervan, de schoonheid, simpelheid, eenvoud en knielen in handen van de Schepper, de intensieve liefde voelen van Allah. Hij zei het volgende, ik weet zeker dat je hart ervan gaat trillen.

‘Er was altijd een vraag die ik telkens in mezelf herhaalde en aan mijn verstand voorlegde en dat was ' waarom omhels ik de Islam niet, waarom word ik geen Moslim', elke keer dat ik een moslim zag bidden, schreeuwde mijn zie erom, waarom bid jij ook niet en ik wou, ik wenste, ik verlangde dat ik in zijn plaats mocht bidden en mijn hoofd op de grond mocht richten en ALLAH mocht vragen mezelf op het goede pad te brengen. Ik huilde om elke gemiste gebed duizend tranen, ik huilde alsof ik een geliefde kwijt was'.

Hij is uiteindelijk op zijn 65ste jaar Moslim geworden. Je beseft de liefde van ALLAH niet. Wat zal ik doen om je naar ALLAH te doen bewegen, je hebt het grootste lot gewonnen toen je als moslim geboren werd, maar wat doe je ermee, je gooit het weg, nee nog erger je verbrandt het.

Lieve broer en zuster ik kan dat niet aanzien, werkelijk niet. Mijn hart gaat er kapot aan.

Nou vraag ik je 'schaam je niet, jij die als moslim geboren bent om niet voor Allah neer te knielen'?

Ik weet niets meer te zeggen, ik wil echt heel graag beginnen met bidden, ja ik ga echt beginnen met bidden, deze week. Ik wist niet dat Christen en Joden jaloers waren over onze gebed, ik schaam me zo diep. Het lijkt wel of je me een klap geeft.

Ik vertel je dit alleen maar om je wakker te schudden, maar even eerlijk blijven dienaar van ALLAH, Wie geeft je garantie dat je deze week in leven blijft, en wat als je eerder dood gaat, dan heb je alles verloren. Ga nu als de wind je gebeden verrichten en vergeet wat je morgen moet doen. Nu is nu en nu leef je nog. Ga bidden voordat het te laat is.

Je hebt gelijk ik heb mijn Schepper te lang laten wachten, mijn ALLAH. Wie houdt me tegen om mijn gezicht in Allah’s handen te liggen, de schoonste van ons allemaal. Ja wat houdt me tegen, wat houdt me tegen, om in Allah’s huis binnen te gaan. Ik vervloek de duivel, die mij loze beloften doet.

Begin VANDAAG met bidden en wel nu meteen, want de tijd vliegt te snel en ik zie tranen in je ogen, dat bewijst dat je echt van ALLAH houdt, de Genade.

Ga snel, dienaar van Allah, ga je zelf reinigen en laat je hart liefde voelen van ALLAH en weet dat ik om je geef en vergeef mijn harde woorden. Ik wil je zo graag mijn broeder of zuster noemen, zo graag dat ik te hard mijn woorden gebruik. Vergeef me a.u.b.

Ik dank ALLAH dat ik jou mocht spreken vandaag, mijn ogen waren dicht, mijn oren waren verstopt en mijn hart was begraven. Alahamdoe allah, mijn ALLAH houdt nog steeds van me en geeft nog steeds om mij, ik heb jaren lang niet gebeden en ik ben Allah de Genadevolle jaren lang vergeten, maar Hij is me niet vergeten. Soubhana Allah. Soubhana Allah..

Allah is genadig tegen iedereen, vergeet dat niet. Zelfs tegen de joden en christenen, laat staan tegen de moslims. Huil in je gebed, mijn broeder en zuster, huil in je gebed, want zonder de genade van Allah zijn we echt verloren. Wie houdt zoveel van ons als Allah, wie is zo geduldig als Allah, wie is barmhartig als Allah. Allahoe akbar, niemand is gelijk aan Allah, verdient Hij dan niet om 5 keer per dag aangebeden te worden. Verdient Hij dan geen dank voor alles wat hij ons geeft. Keer je ziel, hart, en lichaam naar Allah, want buiten Hem ben jij, ik en iedereen verloren. Allahoe Akbar takbiera. Er is geen God behalve Allah en zijn profeet is Mohammed vrede zij met hem.

31-05-2011, 10:20


Masha'allah...

31-05-2011, 17:31
Masha'Allah mooie nasee7a.

31-05-2011, 21:54
MashjaAllah mooi verwoord

31-05-2011, 22:01


dankjewel voor het plaatsen!

01-06-2011, 09:42
Oep..
dankjuliie welx

01-06-2011, 11:25
djazaaki allahoe gairoen

03-06-2011, 23:16
Heel mooi verwoord.

06-06-2011, 10:07
Djazakoe alaahoe ghairen!

06-06-2011, 11:35
Inspirerend en doeltreffend mashallah.

08-06-2011, 21:25

08-06-2011, 23:20
Baraka Allahoe Fiek

09-06-2011, 11:47


wa ijakie..


Oep..

11-06-2011, 17:11
Masha'Allah,

Moge Allah ons leiden op Siraat Al mustaqeem!
,
Onze gebeden verhoren
&
ons een plaatsje schenken in Janatul-Firdaous!



ps. JazakAllahou gairan voor het delen!

13-06-2011, 12:17
djzaaki allah oe ghairaan..prachtig

Pagina's : [1] 2